خرید نوشابه زمزم بطری از کارخانه (بهترین قیمت)

امتیاز دهید post

امکان خرید نوشابه زمزم بطری از کارخانه به طور مستقیم با بهترین قیمت به واسطه گروه بازرگانی سامان گستر برای مشتریان عمده مهیا گردیده است. اما شاید این سوال برای شما مطرح شود که چگونه می توان قیمت انواع نوشابه و آبمیوه را استعلام گرفت؟ این مرکز پخش چگونه می تواند با خریداران خود همکاری داشته باشد؟ خریداران می توانند از طریق مراجعه به سایت فروش از تخفیفات ویژه مطلع شوند و یا با کارشناسان تماس بگیرند و سوالات خود را مطرح کنند.

خرید نوشابه زمزم بطری از کارخانه (بهترین قیمت) - سامان گستر

تاثیرات رنگ کاراملی سرطان زا بر بدن

در سال 2011، مرکز غیرانتفاعیِ علم در خدمت منافع عمومی واقع در واشنگتن دی سی، درخواستی را به اداره‌ غذا و دارو ارائه کرد تا استفاده از رنگ های کاراملی مصنوعی که در انواع نوشابه‌های قهوه‌ای رنگ معمول است ممنوع گردد. علت آن هم وجود ماده ای‌ مضر به نام متیل‌ایمیدازول در این رنگ های مصنوعی به کار رفته شده در نوشابه بود که در نمونه‌های حیوانی باعث ایجاد سرطان می‌شد. تهدیدی که باعث گردید این موسسه با توجه به اینکه رنگ دادن به نوشابه‌ها فقط جنبه‌ زیبایی دارد استفاده از این مواد مضر و خطرناک را غیرضروری تلقی کند.

در فهرست مواد سرطان‌زا، پرهیز از بیش از 60 ماده‌ شیمیایی توصیه شده است. تنها مصرف روزانه 16 میکروگرم متیل‌ایمیدازول برای ابتلا به سرطان در یک انسان کافی است. این در حالی است که بیشتر (نه همه) نوشابه‌های قهوه‌ای رنگ، اعم از رژیمی و غیر رژیمی، در یک بطری حاوی 200 میکروگرم از این ماده هستند. البته لازم به ذکر است ترکیبات به کار برده شده در نوشابه های زمزم بسیار با کیفیت اند، اما باز هم رعایت اعتدال در مصرف آن را به شما توصیه می کنیم. خرید نوشابه زمزم بطری را می توانید از طریق شرکت سامان گستر از کارخانه با بهترین قیمت، انجام دهید.

خرید نوشابه زمزم بطری به طور مستقیم

وقتی که نوشابه و یا آبمیوه مد نظر خود را به طور مستقیم از کارخانه می خرید، در نهایت هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد. هرچقدر زنجیره های توزیع یک نوشیدنی ‌‌محصول غذایی خاص بیشتر باشد، آن محصول گران تر عرضه می گردد. علت آن هم این است که در سطوح گوناگون، توزیع کنندگان و واسطه ها با تحمیل هزینه های اضافه باعث افزایش قیمت آن و در نهایت رسیدن محصول با چند برابر قیمت به دست خریدار می شود. اما گروه بازرگانی سامان گستر این مشکل را برای مشتریان خود حل نموده است.

همانطور که می دانید همه خریداران نمی توانند به طور مستقیم با کارخانه بطور مستقیم ارتباط برقرار کرده و محصول مدنظر خود را ثبت سفارش کنند. یکی از نوشیدنی هایی که تقاضای خرید بی واسطه آن بسیار بالا است، نوشابه زمزم می باشد. مجموعه سامان گستر امکان خرید بی واسطه نوشابه زمزم بطری از کارخانه را با بهترین قیمت برای مشتریان فراهم کرده است. هنگامی که نوشابه زمزم را بی واسطه خریداری می کنید، دیگر مجبور نیستید هزینه های اضافه را پرداخت کنید و سودتان بیشتر خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close