خرید عمده دوغ عالیس هشت گیاه (بهترین قیمت)

امتیاز دهید post

مشخصات دوغ عالیس هشت گیاه به دلیل کیفیت و خوش طعم بودن باعث شده است، خرید عمده این دوغ ها در کشورمان بسیار افزایش یابد. کارخانه های زیادی در ایران با استفاده از بهترین دستگاه ها و مواد اقدام به تولید و عرضه دوغ در سراسر کشور می کنند. اما دوغ عالیس هشت گیاه، نوشیدنی بسیار محبوب است که با قیمتی عالی به فروش می رسد. میزان خرید عمده آن در فروش فوق العاده با قیمت ارزان نیز بسیار بالا است.

 

خرید عمده دوغ عالیس هشت گیاه (بهترین قیمت) - سامان گستر

مشخصات دوغ اصل

دوغ نوشیدنی اصلی ایران باستان است و ریشه در کلمه فارسی “دووشیدان” دارد که به معنی شیردوشی است. بنابراین دوغ به معنای “آنچه از شیرگیری” می آید معنی شده است. دوغ عالیس هشت گیاه نوعی نوشیدنی سرد است که از شیر پنیر، آب و چاشنی تشکیل شده است. ایرانیان تمایل دارند که دوغ های خوش مزه مانند دوغ عالیس هشت گیاه را با غذای خود میل کنند، زیرا از سایر نوشیدنی های لبنی خوشمزه تر است.

 

 

دوغ که به طور معمول با ماست تهیه می شود، مزایای سلامتی فوق العاده ای برای بدن دارد. به دلیل باکتری های مفید موجود در ماست، دوغ به هضم غذا کمک می کند، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند، از التهاب و سایر عفونت ها جلوگیری می کند. دوغ عالیس هشت گیاه همچنین دارای یک اثر خنک کننده بر روی بدن است و همین امر باعث می شود که این نوشیدنی با طراوت در روزهای گرم تابستان بسیار محبوب شود. به طور سنتی آن را با مخلوط ماست و آب درست می کنند تا زمانی که یک دوغ عالی حاصل شود. سپس با نمک، فلفل، نعنای خشک شده مخلوط کرده و با آب رقیق می کنند. در نهایت در یخچال گذاشته تا سرد شده و با یخ آن را میل می کنند.

مراکز عرضه دوغ عالی هشت گیاه

نوشیدنی که از ماست بدست می آید که در ایران بسیار محبوب است. همچنین مردم کشورهای همسایه مانند افغانستان، ارمنستان، سوریه، عراق و جمهوری آذربایجان بسیار به دوغ علاقه مند هستند. مراکز عرضه و فروش این نوشیدنی محبوب را با قیمتی عالی خرید و فروش می کنند. مصرف دوغ عالیس هشت گیاه این محصول لبنیاتی سنتی فواید زیادی برای سلامتی بدن شما دارد. با این حال، هر یک از این کشورها این نوشیدنی را به طور متفاوتی تهیه می کنند. بطوریکه بعضی از آنها چاشنی های متنوعی به دوغ های خود اضافه می کنند.

برای فروش هرچه بیشتر این مارک محبوب، دوغ عالیس هشت گیاه را در بطری های بهداشتی و تمیز با رعایت تمام استاندارد ها بسته بندی کرده است که مردم بتوانند آن را به راحتی بنوشند. این دوغ بسیار خوش طعم است و رقیبی در میان دوغ های دیگر ندارد. در واقع دوغ عالیس هشت گیاه آنقدر محبوب است که می توانیم بگوییم این دوغ مصرف زیادی در میان ایرانیان پیدا کرده است. دوغ عالیس یک نوشیدنی طبیعی، خنک کننده و سالم است. دوغ همچنین می تواند به راحتی در خانه ساخته شود و به طور سنتی با غذاها به خصوص با غذاهایی مانند کباب، مرغ و گوشت سرو میل شود.

 

 

دوغ عالیس هشت گیاه در واقع نوشیدنی خوشمزه ای است که میزان خرید عمده آن در کشورمان بسیار بالا است. برای تهیه 4 لیوان دوغ به 1 فنجان ماست، 3 فنجان آب، 1/4 قاشق غذاخوری فلفل، 1/2 قاشق غذاخوری نمک، 1 قاشق غذاخوری نعنا خشک و چند مکعب یخ نیاز است. تمام مواد را با هم در یک پارچ بزرگ ترکیب کرده و مخلوط کنید و‌ با چند برگ نعناع تازه تزئین کنید و سرد سرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close