جشنواره فروش نوشابه زمزم پت – قیمت درب کارخانه

امتیاز دهید post

مرکز پخش سامان گستر برگزارکننده جشنواره فروش انواع نوشیدنی، نوشابه زمزم پت را به قیمت درب کارخانه به مشتریان عرضه می کند. شرکت نوشابه سازی زمزم به عنوان مجموعه ای پیشرفته در زمینه تولید نوشیدنی های گازدار در خاورمیانه‌، فعالیت می کند. این شرکت از گذشته تا به امروز از تمام فرصت هایی موجود استفاده کرده و از هیچ تلاشی برای پیشرفت و افزایش کیفیت محصولات خود دریغ نکرده است.

جشنواره فروش نوشابه زمزم پت - قیمت درب کارخانه - سامان گستر

نوشابه‌ رژیمی با نوشابه‌ زیرو چه تفاوتی هایی دارد؟

این ‌دو نوع نوشابه تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. تنها مسئله ای که آن‌ها را از یکدیگر متفاوت می‌کند، نوع شیرین‌کننده و همچنین میزان کافئین موجود در آن‌ها است. منتها این دو تفاوت برای اغلب افراد قابل توجه نیست. در نوشابه‌های رژیمی از ماده ای به نام آسپارتام به‌عنوان ترکیب شیرین‌کننده استفاده می‌شود. این در حالیست که برای تولید نوشابه زیرو از آسپارتام و آسه سولفام پتاسیم استفاده می‌شود.

آسه سولفام پتاسیم یکی از مواد شیرین‌کننده‌ بدون کالری می باشد که بدون هیچ گونه تاثیری بر سطح قندخون از بدن عبور می‌کند. برچسب‌های ترکیبات تشکیل‌دهنده نوشابه‌های رژیمی نشان می‌دهند که اصلی ترین شیرین‌کننده موجود در آن‌ها آسپارتام می باشد. اما از آن‌جایی که مواد تشکیل‌دهنده به ترتیب وزنشان فهرست شده‌اند، تا حدی منطقی است که فرض کنیم این نوشیدنی‌ ها حاوی پتاسیم آسه سولفام نسبتا کمی هستند. این بدان معنا است که این دو نوع نوشابه به لحاظ ترکیبات به کاربرده شده کاملاً مشابه هستند. وجه تفاوت دیگر آنها در محتوای کافئین شان است. نوشابه زیرو در مقایسه با نوشابه رژیمی، کافئین بسیار کمتری دارد. با این وجود، هردو نوشابه کمتر از حد مجاز روزانه حاوی کافئین اند.

جشنواره خرید و فروش نوشابه زمزم پت

انواع نوشابه‌ زمزم، پپسی و‌ کوکا را می توانید از فروشگاه اینترنتی سامان گستر به صورت مستقیم و به قیمت روز خریداری نمایید. علاوه بر این اپلیکیشن‌ خاصی نیز برای فروش عمده محصولات غذایی این شرکت بازرگانی طراحی شده که ثبت سفارش از طریق آن بسیار آسان است. به محض ورود به این برنامه می توانید تمامی اطلاعات مربوط به محصولات مد نظرتان از جمله قیمت، حداقل سفارش و نحوه پرداخت را مشاهده نموده و سفارش خود را ثبت کنید.

بازرگانی سامان گستر نحوه قیمت گذاری محصولات خود را به گونه ای انجام داده که ثبات بالایی دارند. این شرکت همواره در تلاش است تا میانگین قیمت‌ محصولات پر متقاضی مثل نوشابه و آبمیوه را در طول زمان ثابت نگه دارد و یا با قیمت بسیار پایین و قابل پیش‌بینی افزایش دهد. هدف اصلی این فروشگاه سودآوری بیشتر مشتریان عمده است. این شرکت برگزارکننده جشنواره های فروشی است که محصولات پر فروش مثل نوشابه زمزم پت را به قیمت درب کارخانه به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close