تخفیف استثنایی نوشابه زمزم قوطی – قیمت فروش

امتیاز دهید post

شرکت بازرگانی سامان گستر نوشابه زمزم قوطی 330 میلی لیتر را با قیمت فروش ارزان و تخفیف استثنایی در اختیار مشتریان عمده قرار می دهد. نوشابه زمزم نوشیدنی گازدار  است که در شرکتی ایران به طور کاملا حرفه ای و با به کارگیری ترکیبات و دستگاه های پیشرفته تولید می شود و با نرخ روز راهی بازار می شود. تولید نوشابه زمزم در سایز ها و طعم های مختلف با طعم های مختلف به صورت گازدار سبب شده امروزه افراد زیادی محصولات این برند را جزو گزینه های مد نظر خود قرار داده و آنها را خریداری کنند. چرا که این کارخانه نوشابه سازی ایرانی به تولید محصولات درجه یک و مرغوب اهمیت زیادی می دهد.

تخفیف استثنایی نوشابه زمزم قوطی - قیمت فروش - سامان گستر

مضرات مصرف نوشابه های زیرو

به طور معمول مصرف نوشابه های رژیمی در صورتیکه در حد اعتدال باشد عوارض جانبی خاصی در پی نخواهد داشت. اما با این وجود، کافئین و ترکیبات شیرین‌کننده‌ مصنوعی برای برخی افراد حتی به میزان کم هم تأثیرات منفی دارد. کسانیکه بدنشان به مصرف کافئین واکنش نشان داده و تپش قلب شدید پیدا می کنند، بهتر است مراقب مصرف این نوشابه ‌ها باشند. به گفته متخصصان آمریکایی آسپارتام موجود در نوشابه های رژیمی ممکن است در بعضی افراد باعث ایجاد سردرد های میگرنی شود. اما سازمان غذا و دارو (FDA) آسپارتام را بی‌خطر تلقی می کند. با این وجود نتایج برخی آزمایشات نشان می دهد، آسپارتام ماده ای سرطان‌زا است و مطالعات دیگری هم با این موضوع مخالف اند. پتاسیم آسه سولفام هم مانند آسپارتام از نظر اثرات سرطان‌زایی در مطالعات جدید مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته، اما شواهد در این باره هنوز نامشخص است و به نتایج بیشتری نیاز است.

اما به طور کلی زیاده روی در مصرف نوشابه حتی نوشابه رژیمی، باعث بروز مشکلات و بیماری های شدید می گردد. نتیجه یک مطالعه ارتباط بین نوشیدنی‌های ‌گازدار (نوشابه) و افزایش ریسک ابتلا به بیماری‌های قلبی – عروقی را در زنان بدون سابقه قبلی بیماری قلبی را نشان می دهد. در حقیقت تاثیر نوشابه های زیرو بر افزایش ریسک بیماری‌های قلبی، اثبات شده است. مصرف بیش از اندازه نوشابه در کسانیکه بیش از 7 لیوان نوشابه رژیمی در هفته مصرف می کنند، دو برابر بالاتر معرض ابتلا به بیماری کلیوی قرار می‌گیرند. نوشیدنی‌های گازداری که با شیرین کننده های مصنوعی ترکیب شده اند می توانند میکروبیوم روده را تغییر دهند و باعث مشکلات گوارشی عدیده ای گردند. مصرف مداوم و روزانه نوشابه نیز منجربه پوکی و کاهش تراکم استخوان می‌شود. نتایج مشابهی برای افرادیکه نوشابه های رژیمی مصرف می‌کردند نیز یافت گردیده است.

تخفیف ویژه نوشابه زمزم قوطی 330 میلی لیتر

مشتریان عمده برای خرید نوشابه زمزم قوطی 330 میلی لیتر با قیمت فروش ارزان و تخفیف استثنایی، باید از مراکز تخصصی و حرفه ای بهره بگیرند. بازرگانی سامان گستر به عنوان عرضه کننده ای معتبر فروش خوبی را برای خریداران عمده رقم زده و همواره در تلاش است نیاز آنان را به خوبی رفع کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close