بهترین قیمت نوشابه کوکا خانواده

امتیاز دهید post

بازرگانی سامان گستر به عنوان مجموعه ای معتبر در حوزه توزیع نوشیدنی، نوشابه کوکا خانواده را با بهترین قیمت به مشتریان ارائه می دهد. نوشابه کوکاکولا از قدیم الایام طرفداران بسیاری داشته است اما در چند ساله گذشته میزان خرید و فروش آن روندی افزایشی پیدا کرده است. چرا که نوشابه های این برند با به کارگیری ترکیبات درجه یک تولید می شوند. پس طبیعتا خریداران مصرف نوشابه های این برند را در اولویت قرار می دهند.

بهترین قیمت نوشابه کوکا خانواده - سامان گستر بررسی نوشابه کوکا، خواص و‌ مضرات آن

نوشابه کوکا یکی از نوشیدنی‌های محبوب در سراسر جهان است که سرانه مصرف بالایی دارد. در ایران نیز این نوشیدنی مورد استفاده اغلب افراد قرار می‌گیرد. خوشبختانه در سال‌های اخیر اغلب مردم با مضرات مصرف بیش از حد نوشابه آشنایی یافته و سعی در کاهش استفاده از آن دارند. اما احتمالا تا به حال درباره مزیت های نوشابه کوکاکولا کمتر شنیده باشید. مصرف نوشابه فوایدی نیز به دنبال خواهد داشت که نباید از آن چشم‌پوشی کرد. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا با فواید، مضرات و کاربردهای نوشابه آشنا شوید. نوشابه کوکا یک نوشیدنی گازدار معروف است که قدمت زیادی دارد. کوکاکولا جزو نخستین برند های نوشابه سازی در دنیا است. در طول سالیان متمادی این نوع نوشابه در طعم‌ها و رنگ‌های گوناگون تولید و وارد بازار شده است.

به طور معمول برای تولید این نوشابه نخست با استفاده از آب و شکر یک شربت خام اولیه تهیه می‌شود. در مرحله بعدی عصاره مورد نظر، اسید سیتریک یا اسید فسفریک با شربت خام ترکیب می‌گردد. پس از آن سدیم را به آن افزوده و در مرحله آخر نوشابه و گاز را درون یک محفظه خاص مخلوط می‌کنند. ترکیبات تشکیل ‌دهنده نوشابه کوکا شامل گاز کربن دی اکسید، شکر، اسید، بنزوات سدیم و کافئین است. اغلب مردم نوشابه را به عنوان نوعی نوشیدنی بسیار مضر و سمی تلقی‌ می کنند، منتها نوشابه دارای خواصی می باشد که کمتر به آن‌ اشاره شده است. مزیت های نوشابه کوکا بطری یک و نیم لیتری

احتمالا برای شما نیز اتفاق افتاده که در طول روز احساس خستگی و کسالت داشته اید و انرژی کافی برای انجام فعالیت‌های روزانه خود را نداشتید. شکر و ترکیبات قندی به کار برده شده در نوشابه با تنظیم قند خون احساس بی‌حالی شما را از بین می برد و باعث افزایش سطح انرژی بدن می‌شود. مصرف چند جرعه نوشابه سریع‌تر از سایر مواد غذایی به تعدیل قند خون کمک می کند.

یکی از اصلی ترین دلایل ایجاد بعضی از مشکلات دستگاه گوارش مثل معده درد و یبوست، عدم هضم کامل غذا است. مصرف کوکا نوشابه می‌تواند به افرایش سرعت هضم غذا در معده کمک کند، چرا که اسید موجود در آن همانند اسید معده عمل می‌کند. مصرف این نوشیدنی باعث از بین رفتن انسداد دستگاه گوارش می شود. به همین خاطر افرادیکه بعد از مصرف غذاهای سنگین مثل فست بود در ناحیه معده احساس درد می‌کنند، توصیه می‌شود تا مقداری از این نوشابه را مصرف کنند. در نوشابه کوکا مقداری کافئین وجود دارد که عملکردی مشابه قهوه دارد. مصرف این نوشیدنی باعث افزایش سطح هوشیاری و تمرکز می گردد. اگر در طول روز مدام دچار حواس پرتی شدید یا در حال انجام فعالیت‌هایی هستید که به تمرکز بالایی نیاز دارد، مقداری نوشابه کوکاکولا مصرف کنید.

حال که درباره خواص نوشابه صحبت کردیم نوبت به مضرات آن می‌رسد. مصرف بیش از حد هر نوع نوشابه ای‌ سلامت افراد را به خطر می‌اندازد و مضراتی را در پی دارد. در ادامه این مقاله به مضرات آن اشاره خواهیم کرد. مصرف بیش از اندازه نوشابه کوکا به خاطر وجود خاصیت اسیدی، در عملکرد مطلوب دستگاه گوارش ایجاد اختلال می‌کند. بطوریکه رفلاکس معده را افزایش داده و مصرف آن برای افرادیکه از این مشکل رنج می برند به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. رفلاکس معده بازگشت اسید معده به طرف مری است. مصرف نوشابه به میزان زیاد باعث انبساط معده گردیده و دریچه آن را تحت تاثیر قرار می دهد در نتیجه اسید معده به سمت بالا حرکت می کند.

میزان قند بالای موجود در نوشابه کوکا عاملی مهم در ایجاد پوسیدگی دندانی است. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که بعد از مصرف نوشابه در مسواک زدن تنبلی می‌کنید، منتظر پوسیده شدن دندان‌هایتان باشید! همچنین مصرف آن از جذب کلسیم جلوگیری کرده و استحکام دندان‌ها را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. همانطور که پیش تر گفتیم یکی ترکیبات اصلی به کاربرده در نوشابه شکر است و مصرف آن قند خون را به سرعت بالا می برد. بطوریکه خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را افزایش می‌دهد و برای افراد مبتلا به دیابت بسیار خطرناک است.

بر اساس مطالعه‌ای در دانشگاه میامی آمریکا، مصرف بی رویه نوشابه کوکا خطر ابتلا به سکته قلبی را در حدود 60 درصد افزایش می‌دهد. در صورتی که عادت به خوردن نوشابه در کنار غذا دارید، خودتان را برای سکته قلبی و‌ مغزی آماده کنید. چرا که مصرف آن در دراز مدت گردش خون در بدن تحت تاثیر قرار داده و باعث افزایش فشار سلول‌های خونی به دیواره عروق می‌گردد. افزایش فشار خون یکی از علل اصلی ابتلا به بیماری‌های قلب و عروق، انواع سکته های مغزی و‌ قلبی است.

اسید فسفریک موجود در نوشابه‌ کوکا‌ روند جذب کلسیم را در بدن را مختل می‌کند. همانطور که‌ می دانید کلسیم ماده‌ای مهم در تراکم بافت استخوانی بوده و وجود آن برای بدن ضروری است. در اثر کاهش میزان کلسیم، فرد در معرض ابتلا به پوکی استخوان قرار می‌گیرد. البته کیفیت مطلوب نوشابه کوکا بر کاهش ضررهای احتمالی این نوشیدنی بی تاثیر نیست.

قیمت خرید نوشابه کوکا خانواده

یکی از مشکل‌ترین و مهم‌ترین چالش‌های پیش روی بازرگانی سامان گستر به عنوان یک شرکت توزیع کننده معتبر، تصمیم‌گیری در مورد قیمت فروش است. همانطور که می دانید در حال حاضر با توجه به عدم ثبات شرایط اقتصادی، فرمول مشخصی برای قیمت‌گذاری محصولات غذایی وجود ندارد. اما خوشبختانه مجموعه سامان گستر با راهبردهای خود در زمینه فروش، در تلاش برای ارائه محصولات پر فروش مثل نوشابه کوکا خانواده با بهترین قیمت است.

یکی از اصلی ترین عواملی که باعث موفقیت این مرکز گردیده، توانایی برقراری ارتباط مستقیم با شرکت های تولید کننده است. این موضوع باعث شده تا مرکز فروش سامان گستر با برگزاری جشنواره های فروش ویژه، شانس خرید ارزان با تخفیف ویژه را برای مشتریان خود افزایش دهد. همانطور که پیداست قیمت پایین برای محصولات گران قیمت و پر متقاضی نقشی اساسی در افزایش فروش دارد. چنانچه به دنبال بهترین قیمت نوشابه کوکا خانواده هستید در اسرع وقت با واحد فروش سامان گستر تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close