بزرگترین شرکت پخش آبمیوه رانی (قیمت ویژه)

امتیاز دهید post

شرکت سامان گستر یکی از بزرگترین شرکت پخش های ایران است که آبمیوه رانی قوطی بلند را با قیمت ویژه عرضه می کند. فروشگاه اینترنتی سامان گستر به منظور جلب رضایت مشتریان اقصی نقاط کشور، قیمتی استثنایی را برای محصولات پر فروش در نظر گرفته است. از این رو محصولات درجه یک را به صورت عمده به خریداران ارائه داده و نیاز آنان در کوتاه ترین زمان، به بهترین نحو رفع می شود.

بزرگترین شرکت پخش آبمیوه رانی (قیمت ویژه) - سامان گستر

تاثیرات شگفت آور آب آناناس

مردم آمریکای جنوبی و مرکزی سالهای طولانی است که برای درمان سوء هاضمه آب آناناس مصرف می‌کنند. بروملین موجود در آبمیوه آناناس به تجزیه پروتئین‌ و افزایش هضم کمک می کند. مصرف یک قوطی آبمیوه‌ رانی با طعم آناناس 30 دقیقه پیش از وعده‌ غذایی به هضم غذا بسیار کمک کننده است. آب آناناس رانی مخلوط فوق العاده ای از آنزیم پروتئینی به نام بروملین می باشد، که با تجزیه‌ پروتئین‌های پیچیده به هضم و گوارش غذا کمک می‌کند. میزان فیبر موجود در آبمیوه به حفظ سلامت روده کمک می‌کند که باعث جلوگیری از بروز یبوست و سایر مشکلات گوارشی می‌شود.

تحقیقات انجام گرفته نشان می دهند که بروملین در درمان مشکلات گوارشی مربوط به التهاب از جمله اختلال روده‌ تحریک پذیر (IBD) تاثیر گذار می باشد. وجود این آنزیم شدت این بیماری را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. این در حالیست که بروملین موجود در این نوشیدنی هنوز بخشی از درمان استاندارد نمی باشد، منتها تصادفا، به بهبود علائم کولیت زخمی در دو بیمار که به سایر درمان‌ها واکنشی نشان ندادند کمک کرد. آبمیوه رانی قوطی بلند با طعم آناناس در یکی از بزرگترین شرکت های پخش به نام بازرگانی سامان گستر با قیمت ویژه به فروش می رسد.

شرکت پخش آبمیوه رانی قوطی بلند

وظیفه اصلی شرکت پخش کننده سامان گستر، توزیع محصولات درجه یک در سرتاسر کشور با هدف گسترده است. این مجموعه با ارائه محصولات درجه یک مثل آبمیوه رانی به قیمت کف بازار در این فضای رقابتی بسیار موفق عمل کرده است. این شرکت برای ارائه محصولات غذایی و نوشیدنی به شهر ها و استان های خاصی محدود نمی شود و با هدف بازارهای گسترده رو به جلو حرکت می کند.

یکی از اصلی ترین استراتژی های شرکت پخش سامان گستر، توزیع محصولات پرفروش با قیمت ارزان است. دلیل اصلی آن هم ارتباط مستقیم این مجموعه با کارخانجات تولید کننده است که مزیت های فراوانی را برای مشتریان به دنبال دارد. از طرفی دیگر رعایت نظم و ترتیب و سرعت بالای ثبت سفارش عمده، محصولات نقش مهمی در افزایش میزان فروش این مجموعه داشته است. مرکز توزیع کننده سامان گستر در حقیقت یکی از بزرگترین شرکت های پخش ایرانی است آبمیوه رانی قوطی بلند را با قیمت ویژه عرضه می نماید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close