بازرگانی فروش آبمیوه سان استار کوچک (قیمت استثنایی)

امتیاز دهید post

بازرگانی فروش سامان گستر با برگزاری جشنواره های فروش آبمیوه سان استار کوچک را با قیمت استثنایی، به فروش می رساند. فروشگاه خرید اینترنتی سامان گستر بطور رسمی در حال فعالیت است و برندهای مختلف نوشیدنی و محصولات غذایی را می فروشد. در این روش خریداران می توانند قدرت انتخاب داشته باشند و پیش از خرید محصول اطلاعات مد نظر اعم از طعم، قیمت و برند را بررسی و سپس خرید خود را انجام دهند. مشتریان همواره تمایل به خرید محصولات درجه یک و ارزان قیمت را دارند.

بازرگانی فروش آبمیوه سان استار کوچک (قیمت استثنایی) - سامان گستر

تفاوت آبمیوه و نکتار

اکثر مردم تفاوت بین آبمیوه ‌نکتار و‌ گاها هر دو را به یک چشم نگاه می کنند و آنها را یکی می دانند. این در حالیست که‌ آبمیوه و نکتار دو محصول کاملا متفاوت اند. آبمیوه همین‌ طور که از نامش پیداست، ترکیبی طبیعی دارد و کاملا از آب میوه تهیه شده است. البته آبمیوه سان استار تقریبا همیشه به صورت کنسانتره تولید می‌گردد. ولی نکتار ترکیبی است از آبمیوه به همراه آب، ترکیبات طعم دهنده، اسیدهای خوراکی وافزودنی‌های دیگر. درست به همین دلیل هم هست که قیمت نکتارها در بسیاری از موارد کم تر ازآبمیوه است.

دقیقا به همین دلیل قیمت نکتارها مقداری پایین‌تر از آبمیوه‌ ها می باشد. آبمیوه سان استار کوچک در بازرگانی فروش سامان گستر، با قیمت استثنایی به فروش می رسد. نکتارها مطابق قانون استاندارد ایران دست کم بایستی حاوی ۲۰ درصد آبمیوه  باشند. در نهایت شما تفاوت چندانی بین مزه آبمیوه و نکتارهای با کیفیت احساس نمی‌کنید. بطور مثال در کارخانه‌ سان استار ترکیبات نکتار را طوری تنظیم می‌شود که تا حد ممکن طعم طبیعی داشته باشد. در نهایت شما تفاوت مزه چندانی بین آبمیوه و نکتار احساس نمی‌کنید.

داشتن پالپ همیشه به معنای برتری آبمیوه نمی باشد. باید در نظر داشت که برش های میوه موجود در این آبمیوه‌ها در چه شرایطی نگهداری می‌شوند و آن آبمیوه از چه برندی تهیه شده است. ممکن است یک شربت‌ میوه‌ای دارای پالپ باشد اما تنها ۵ تا ۷ درصد از آن آبمیوه طبیعی تهیه شده باشد. با اینکه اضافه کردن پالپ باعث افزایش فیبر می‌گردد، منتها  خواص اکثر آبمیوه های پالپ دار مانند آبمیوه های ‌ طبیعی نخواهد بود. اما آبمیوه های پالپ دار سان‌ استار کمی متفاوت است و از این قاعده مستثنی است.

قیمت فروش آبمیوه سان استار کوچک

بازرگانی فروش سامان گستر در کسب و کار خرید و فروش انواع نوشیدنی، به ویژه آبمیوه سان استار کوچک بسیار موفق عمل کرده و آن را با قیمت استثنایی در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. این شرکت بازرگانی با ارتباط قوی بین شرکت تولید کننده توانسته محصولات شرکت سان استار را با قیمت ارزان و با تهیه نماید و سپس آن را با حداقل قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد. طبق تجربیات سالهای گذشته مشتریان ثابت این مجموعه از قیمت و محصول ارائه شده رضایت داشته اند و  بارها برای خرید عمده نوشیدنی ‌محصولات غذایی به این مجموعه مراجعه کرده‌اند.

خرید آنلاین عمده آبمیوه سان استار کوچک، مزایای بسیاری برای مشتریان دارد. ثبت سفارش انواع نوشیدنی و مواد غذایی از فروشگاه اینترنتی سامان گستر، به آسانی امکان پذیر است. چنانچه به هر دلیلی دسترسی شما به اینترنت نداشتید، می توانید با واحد فروش این مجموعه تماس برقرار کرده و محصول مورد نظر را ثبت سفارش نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close