ارزان قیمت ترین نوشابه زمزم بطری یک و نیم لیتری

امتیاز دهید post

نوشابه زمزم بطری یک و نیم لیتری با ارزان ترین قیمت روز در شرکت بازرگانی سامان گستر به مشتریان محترم ارائه می گردد. به منظور خرید و مصرف نوشیدنی گازدار باید به اصل و استاندارد بودن آن دقت زیادی کرد. در حال حاضر بهترین نوع نوشابه تولید داخل برند زمزم است. نوشابه های زمزم به دلیل ترکیبات مناسبی که دارد اگر به اندازه مصرف مضراتی برای بدن به دنبال ندارد.

 

ارزان قیمت ترین نوشابه زمزم بطری یک و نیم لیتری - سامان گستر

بررسی عملکرد شرکت زمزم بعد از انقلاب

پس از انقلاب از سال 1357 تا 1370: پس از خروج مدیران و سرمایه گذاران شرکت زمزم از کشور، این شرکت نوشابه سازی هم مانند بسیاری دیگر از شرکت های دیگر به واسطه بنیاد مستضعفین مصادره و سپس اداره گردید. با توجه اینکه انسانس ها و طعم دهنده های مربوط به ساخت نوشابه به ایران وارد نمیشد و در زمان جنگ و تحریم های اقتصادی این شرکت با شرکت ساسان جزو تنها تولید کننده های نوشابه های گازدار در کشور ایران که فقط 40 میلیون نفر جمعیت داشت، بدون رقیب بودند. که به آن انحصار رقابتی میگفتند. منتها تحریم های اقتصادی باعث شد که این هلدینگ بزرگ واحدی به نام تحقیق و توسعه اش را در سال 1360 ایجاد کندو این عمل باعث رشد و پیشرفت او در حوزه تولید انواع لسانس و طعم دهنده برای نوشابه ها شد.

در دوره ای که برای کسب موفقیت و افزایش فروش در آن از گرایش فروش استفاده شد، کشش و حساسیت قیمتی بیشتر از قبل کمتر شده بود. به صورتیکه شرکت زمزم برای مصرف کنندگان و خریدارانش سقف معینی را مشخص میکرد. ولی به دلیل اینکه بیشتر نوشابه هایی که توسط کولا و ساسان تولید میشد شیشه ای بودند، به وفور و فراوانی در بازار یافت میشدند و در واقع اشباع شده بودند.

 

 

اما بعدا نوشابه خانواده را نیز وارد خط تولیدشان کردند و در کنار نوشابه های شیشه ای نوشابه خانواده را نیز تولید کردند. نکته جالب و حائز اهمیت این است که نخستین نوشابه خانواده به واسطه شرکت زمزم تولید و عرضه شد. خوشبختانه در آن زمان ذائقه و فرهنگ عمومی مردم تغییر کرده بود و شرکت زمزم محبوب ترین شرکت نوشابه سازی به حساب می آمد. عملکرد این شرکت در آن زمان بسیار عالی و باعث پیشرفت بسیار زیادی شد. یطوریکه از این شرکت نوشابه سازی به عنوان بهار زمزم یاد میکردند.

خرید نوشابه زمزم بطری یک و نیم لیتری

نوشابه زمزم بطری یک و نیم لیتری به صورت کاملا تخصصی در این شرکت تولید می شود. تقاضا برای خرید نوشابه زمزم بطری همواره در حال افزایش است. شرکت زمزم علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی مردم نرخ بسیار مناسبی را برای محصولات خود تعیین کرده است. در رستوران ها و میهمانی که می‌توان این برند بسیار محبوب را جایگزین انواع خارجی کرد. به همین دلیل شرکت پخش های زیادی را می توان دید که نوشابه زمزم بطری یک ‌‌و نیم لیتری را با ارزان ترین قیمت ارائه می کنند.

در نوشابه های شرکت زمزم ترکیبات انرژی زایی وجود‌ دارد که بدن می تواند برای تامین انرژی از آن استفاده کند. هنگامی که فعالیت جسمی یا فکری داشته اید مصرف این نوشابه برای شما بسیار مفید فایده است. لذا شرکت زمزم به عنوان تولید کننده معتبر ایرانی تمامی موارد مورد نیاز را در نظر می گیرد.

 

 

با توجه به اینکه در بازار انواع نوشابه های غیر استاندارد حاوی ترکیبات بسیار مضر زیاد شده است، بهتر است در خرید عمده آن نوشابه دقت زیادی داشته باشید. توصیه ما به شما برای خرید ارزان ترین نوشابه زمزم بطری یک و نیم لیتری مراجعه به شرکت های تخصصی و معتبر است. بازرگانی سامان گستر یکی از اصلی ترین مراکز فروش نوشابه است که خریداران می توانند خریدی مطمئن را تجربه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close