ارزان ترین قیمت نوشابه کوکا بطری

امتیاز دهید post

نوشابه کوکا بطری یکی از پرفروش ترین نوشابه هایی است که امروزه در بسته بندی های کاملا استاندارد در بازرگانی سامان گستر با ارزان ترین قیمت قابل خریداری است. با مصرف نوشابه کوکا بطری می توانید حس خوشایند و بی نظیری را تجربه نمایید. نوشابه کوکاکولا عاری از هرگونه ترکیبات شیمیایی و مضر غیر استاندارد است. معمولا خانواده های ایرانی از نوشابه کوکا بطری معمولا در وعده غذایی و رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده نوشابه کوکاکولا در کنار یک غذای خوش طعم به شما توصیه می گردد.

ارزان ترین قیمت نوشابه کوکا بطری - سامان گستر

دانستنی هایی درباره مصرف نوشابه

در حدود 10 دقیقه اول بعد از مصرف نوشابه کوکا بیش از 5 قاشق غذاخوری گلوکز وارد جریان خون و بدن می شود. لازم به ذکر است که این مقدار قند و شکر خالصی که وارد بدن شده به اندازه کل نیاز بدن به این ترکیب در کل روز برای بدن است اما به علت وجود فسفریک اسید در ترکیبات شیمیایی نوشابه، بدن حالت تهوع را احساس نمیکند. در نهایت این ماده شیمیایی مزه شکر موجود در نوشابه را تغییرداده و خنثی کرده و ما میتوانیم به راحتی آن را بنوشیم.

10 دقیقه بعد از آن یعنی 20 دقیقه پس از مصرف این نوع نوشابه مقدار قند خون به ماکزیمم خود که به آن highest point  نیز گفته میشود، می رسد. این موضوع باعث می شود هورمون انسولین از غده پانکرانس ترشح شود. در همین زمان کبد واکنش نشان می دهد و کل گلوکز دریافتی را به لیپید تبدیل میکند. در 20 دقیقه دوم پس از نوشیدن نوشابه، عمل جذب کافئین موجود در نوشابه تمام و کامل می شود. به دلیل تحریک اعصاب سمپاتیک مردمک ها باز تر شده و فشار خون سیتوسولی و دیازتولی نیز افزایش میابد و کبد هم همزمان با این گلوکز را وارد جریان خون میکند.

آخرین قیمت نوشابه کوکا بطری

مجموعه بازرگانی سامان گستر علاوه بر انتشار شرایط خرید محصولات غذایی و انواع نوشیدنی، به طور روزانه قیمت محصولات را نیز آپدیت می‌کند. به بیان دیگر قیمت روز محصولاتی مانند نوشابه کوکا بطری به طور روزانه در اختیار خریداران قرار داده می‌شود. لازم است بدانید در چندین سال گذشته قیمت محصولات غذایی در کشور ما با بازگشت مجدد تحریم‌ها و همچنین افزایش قیمت دلار به طور چشمگیر افزایش پیدا کرده است. اما خوشبختانه این مجموعه به عنوان شرکتی توانمند و معتبر در این حوزه همواره در تلاش بود تا بتواند حتی الامکان قیمت ها را ثابت نگه دارد.

آنچه لازم است بدانید این است که قیمت روز نوشابه کوکاکولا بطری با در نظر گرفتن فاکتورهای متعددی تعیین می‌شود که از جمله مهمترین آنها می‌توان به شرایط اقتصادی و هزینه‌های تولید اشاره نمود. شما خریداران گرامی می‌توانید از طریق خرید بی‌واسطه و مستقیم زمان گستر محصولات کوکاکولا را به قیمت درب کارخانه دریافت نمایید. اصلی‌ترین علت آن هم حذف هزینه‌های اضافه و واسطه‌ها می‌باشد. برای اطلاع از قیمت محصولات کوکاکولا با واحد فروش تماس حاصل کرده و خرید خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close