آبمیوه سن ایچ پاکتی ارزان قیمت

امتیاز دهید post

خریداران عمده می توانند آبمیوه سن ایچ پاکتی را با قیمت ارزان خریداری کنند و در نهایت سود آوری بالایی را تجربه نمایند. بطور کلی نحوه بسته بندی آبمیوه سن ایچ به قدری استاندارد و بهداشتی است که شرکت سازنده آن هیچگاه با فروش عمده آنها با مشکل روبه رو نشده است. از طرفی نوشیدنی های میوه ای سن ایچ از میوه های کاملا سالم تولید شده اند و به همین خاطر برای مصرف کنندگان خوشایند هستند.

آبمیوه سن ایچ پاکتی ارزان قیمت - سامان گستر

خواص شگفت آور آب سیب بر بدن

آب سیب یکی از نوشیدنی های پرخاصیت بوده که خواص بی نظیری برای سلامتی دارد. در این قسمت قصد داریم درباره خواص اعجاب آور آبمیوه سن ایچ پاکتی با طعم سیب که حاوی مواد مغذی فراوانی است که طیف وسیعی از فواید سلامتی را با خود به همراه دارد اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم. این نوشیدنی سرشار از فیبر، مواد معدنی و انواع ویتامین است که همگی دارای فواید فراوانی برای سلامتی هستند. همچنین با داشتن آنتی اکسیدان‌های خاصی در خنثی کردن رادیکال‌های آزاد محیط کمک‌کننده است. در واقع رادیکال‌های آزاد مولکول‌های واکنش‌دهنده‌ای می باشند که در نتیجه فرآیندهای طبیعی به وجود می آیند. انباشته شدن بیش از حد رادیکال‌های آزاد در بدن، باعث استرس اکسیداتیو شده و به آسیب سلولی دامن می زند. از طرفی دیگر آسیب اکسیداتیو احتمال ابتلا به طیف وسیعی از بیماری ها، از جمله دیابت و سرطان را افزایش می‌ دهد.

آب سیب حاوی میزان وسیعی از آنتی اکسیدان‌ها است، از جمله آنها می توان به کورستین، فلوریدزین، اسید کلروژنیک و کاتچین اشاره کرد. در سال 2015 میلادی نتایج یک آزمایش بر روی موش‌ها نشان داد که مصرف مکمل‌های کورستین با دوز بالا به محافظت از سلول‌ها در مقابل آسیب‌های احتمالی که منجر به  ابتلا به آلزایمز می شود، کمک کننده است. لازم به ذکر است که اغلب مطالعات انجام گرفته بر روی این نوع با استفاده از دوزهای بالای کورستین انجام گرفته که بسیار بعید است در منابع غذایی معمولی وجود داشته باشد. علاوه بر این، پژوهشگران پیش از تایید بهبود بخشیدن سلامت عصبی افراد با کورستین، قطعا مطالعات بیشتری روی بدن انسان‌ها انجام می دهند.

مصرف منظم نوشیدنی های غنی از آنتی اکسیدان مثل آب سیب، به جلوگیری از استرس اکسیداتیو آسیب زننده سلولی و همچنین پیشگیری از بروز انواع سرطان‌ها، کمک می نماید. نتیجه متا آنالیزی که در سال 2016 میلادی انجام گرفت نشان می دهد مصرف آب سیب طبیعی برای بهبود سلامت ریه و جلوگیری از بروز سرطان مفید  است. علاوه بر این زنان نیز کاهش ریسک ابتلا به سرطان  می توانند این نوشیدنی را در برنامه غذایی خود قرار دهند.

قیمت ارزان آبمیوه سن ایچ پاکتی

شرکت سامان گستر در تلاش برای تثبیت قیمت عرضه محصولات غذایی، به عنوان یکی از اصلی ترین اهداف خود در خوره فروش عمده همچنان ادامه دارد. این مجموعه با برگزاری جشنواره فروش ویژه، تخفیفات بسیاری برای محصولات پرفروش مثل آبمیوه سن ایچ در نظر گرفته است. این شرکت توزیع کننده در چندین سال گذشته رکورد فروش عمده آبمیوه سن ایچ پاکتی با قیمت ارزان را به ثبت رسانده است. بطوریکه برتری خود را به عنوان یکی پرفروش‌ترین مراکز پخش عمده انواع نوشیدنی در ایران، افزایش داده است.

فروشگاه اینترنتی سامان گستر با فراهم آوردن امکان ثبت سفارش عمده آنلاین امکان خرید آسان آبمیوه سن ایچ پاکتی را برای مشتریان خود فراهم آورده است. دسترسی به سایت خرید این مجموعه همواره امکان پذیر است اما اگر گاها مشکل ارتباط با اینترنت داشتند بهتر است بطور تلفنی با کارشناسان فروش ارتباط برقرار کنند. تیم فروش همه روزه از ساعت هشت صبح الی هشت شب آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close