مرکز پخش نوشابه پپسی قوطی

امتیاز دهید post

در حال حاضر نوشابه پپسی قوطی در دو رنگ مشکی و زرد عرضه می گردد. البته نا گفته نماند که نوشابه پپسی مشکی هواداران بسیار بیشتری دارد. از طرفی دیگر میزان گاز به کار رفته شده در نوشابه مشکی از نوع زرد آن بالاتر است. پپسی از اصلی ترین مراکز تولید نوشیدنی های گازدار می باشد. جنس قوطی های نوشابه از آلومنیوم است و اگر در یخچال و هوای خنک نگهداری شوند تا حداکثر 6 ماه سالم می مانند.

مرکز پخش نوشابه پپسی قوطی - سامان گستر

ویژگی های نوشابه

در حال حاضر نوشابه های پپسی در دو بسته بندی قرمز و آبی رنگ به فروش می رسند. قوطی نوشابه های اصل پپسی با آرم گرد مانند و دایره ای موجود هستند و میتوان آنها را به رنگ های سفید، قرمز و آبی خریداری کرد. نوشابه های پپسی نوع کولا هم دارند. نوع کولای این نوشابه، نوشابه مشکی نامیده می شود. از دیگر طعم های نوشابه پپسی میتوان به طعم های پرتقالی، لیمویی و … اشاره کرد. بطور کلی نکات جالبی درباره رنگ نوشابه پپسی وجود دارد. افراد در سرتاسر کشور متناسب با ذائقه و‌ نیاز خود می توانند انواع نوشابه های پپسی را خریداری نمایند. همانطور که می دانید نوشابه پپسی میان جوانان و نوجوانان جامعه بیشترین محبوبیت را دارد.

شعار معروف حک شده بر روی نوشابه پپسی live the moment now (در لحظه زندگی کن) می باشد. بر روی نوشابه پپسی تاریخ تولید و انقضا درج شده است. شما خریداران محترم می توانید قبل از خرید نوشابه پپسی قوطی، به سایت مخصوص نوشابه پپسی مراجعه کرده و از آخرین قیمت انواع نوشابه های پپسی مطلع شوید.

نوشابه پپسی شامل محتویات گوناگونی از جمله شکر، آب گازدار، آب، کافئین، رنگ دهنده های طبیعی، رنگ های کاراملی و فسفریک اسید می باشد. حجم و اندازه قوطی نوشابه پپسی 330 میلی لیتر است. نوشابه پپسی قوطی را می توان جزو جذاب ترین و خوش طعم ترین نوشیدنی هایی که در وعده های غذایی سرو می شوند، به شمار آورد‌. البته بعضی از آزمایشات اثبات کننده مضر بودن نوشابه اند. اما با این وجود نوشیدن نوشابه پس از غذا به هضم سریع تر و بهتر غذا کمک زیادی می کنند.

مرکز توزیع کننده نوشابه پپسی قوطی

شرکت پخش سامان گستر در زمینه عرضه انواع نوشابه های درجه یک از جمله پپسی قوطی در حال گسترش فعالیت خود است. از اصلی ترین اهداف این مجموعه می توان به امکان خرید عمده محصولات به قیمت نمایندگی اشاره کرد. به همین دلیل خریداران برای سفارش عمده این نوشابه ترجیح می دهند به فروشگاه آنلاین سامان گستر مراجعه کنند؛ زیرا در این فضا می توانند محصولات غذایی گران را به قیمت کف بازار خریداری کنند.

همانطور که می دانید کانال‌ های توزیع کننده محصولات غذایی به دو دسته مستقیم و غیر مستقیم تقسیم بندی می شوند. در حالت اول محصول مورد نظر بدون واسطه واسطه از طریق ارتباط مستقیم با کارخانه، به دست خریداران می‌رسد و برای آنان بسیار جذاب تر است. مجموعه بازرگانی سامان گستر به عنوان شرکت شناخته شده امکان خرید عمده نوشابه پپسی قوطی با حداقل قیمت، هم بصورت تلفنی و هم اینترنتی فراهم اورده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close