مرکز عرضه نوشابه کوکا قوطی

امتیاز دهید post

در حال حاضر با توجه به محبوبیت زیاد نوشابه کوکا قوطی به خاطر طعم و کیفیت بالا، بسیاری از مردم جهان به دنبال این نوشابه بدون الکل برای جایگزینی با مشروبات الکلی هستند. نوشابه کوکاکولا نسبت به سایر برندها پر فروش تر است و به همین دلیل در سال های اخیر استفاده از آن بسیار رواج پیدا کرده است. به همین ترتیب بیشتر خانواده ها ترجیح می دهند به جای استفاده از دیگر برند ها از نوشابه کوکا قوطی استفاده نمایند. خرید نوشابه کوکا با کم ترین قیمت تنها در صورت حذف واسطه گران امکان پذیر است.

مرکز عرضه نوشابه کوکا قوطی - سامان گستر

تاثیرات کافئین موجود در نوشابه کوکا قوطی بر عملکرد مغز

در بعضی افراد میبینیم مسئله ای که آنها را بیش از هر چیزی به مصرف نوشابه کوکاکولا سوق داده، تاثیرات مثبتی است که بر ذهن و عملکرد مغز می‌گذارد. در حقیقت این همان کافئین موجود در نوشابه است که تاثیرات شگفت آوری را بر عملکرد مغز می گذارد. از جمله اصلی‌ترین ویژگی های نوشابه کوکا میتوان به افزایش سرعت عملکرد مغز مثل حافظه، قدرت یادگیری و تمرکز اشاره کرد. جالب است بدانید کافئین موجود در نوشابه کوکا به تولید نورون‌های عصبی جدید کمک کرده و در نتیجه توانایی برقراری ارتباط آنها با همدیگر افزایش پیدا می‌کند. اما توجه داشته باشید علی رغم اثرات مثبت کافئین بر بدن و عملکرد مغز، به خاطر افزودن ترکیبات طعم دهنده به این نوشابه بایستی در مصرف آن اعتدال را رعایت کرد.

نتیجه تحقیقات متعددی که در دنیا صورت گرفته نشان می‌دهد مصرف کافئین علاوه بر اثرگذاری بر حافظه و تمرکز خلق و خوی افراد را هم بهتر می‌کند. همچنین مصرف به اندازه کافئین موجود در نوشابه منجر به افزایش ماده‌ای به اسم دوپامین شده که نقش بسیار مهمی بر انتقال دهنده‌های عصبی مغز خواهد داشت. در حقیقت احساس کاهش خستگی و افزایش تمرکز پس از مصرف نوشابه کوکا به خاطر ترشح همین ماده است.

عرضه و پخش نوشابه کوکاکولا

همانطور که در مقالات پیشین هم گفته شد به صورت کلی کانال‌های توزیع محصولات غذایی به دو دسته مستقیم و غیر مستقیم تقسیم می‌شوند. در حالت اول محصولی مثل نوشابه کوکا قوطی بدون واسطه و از طریق ارتباط مستقیم با کارخانه به دست خریدار می‌رسد. مرکز توزیع سامان گستر به عنوان یکی از معتبرترین مراکز پخش عمده کشور نوشابه کوکاکولا را با حداقل قیمت که در واقع همان قیمت درب کارخانه است، در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

بازرگانی سامان گستر ساده ترین نوع کانال توزیع را دارد. بدین صورت که نوشابه کوکاکولا را به صورت مستقیم از خود شرکت خریداری کرده بی‌واسطه در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. برای ارتباط با کارشناسان فروش مجموعه و اطلاع از قیمت خرید نوشابه کوکا قوطی با شماره‌های درج گردیده در سایت تماس گرفته و در صورت تمایل خرید خود را نهایی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close