مرکز خرید آبمیوه تکدانه قوطی – قیمت درب کارخانه

امتیاز دهید post

مرکز خرید های معتبر و دارای مجوز در سرتاسر کشور جهت افزایش رضایت خریداران، آبمیوه تکدانه قوطی را به طور عمده و به قیمت درب کارخانه ارائه می دهند. یکی از اصلی ترین فاکتور هایی که یک خریدار بارها برای خرید محصولی از یک مرکز خرید، تمایل زیادی از خود نشان می دهد، میزان رضایت مندی او در خرید های قبلی اش است.

مرکز خرید آبمیوه تکدانه قوطی - سامان گستر - قیمت درب کارخانه

مصرف آبمیوه در کودکان و خردسالان

اگر قصد دارید به کودکانتان آبمیوه بدهید، بهتر است که آبمیوه های کاملا طبیعی مانند تکدانه قوطی را مورد استفاده قرار دهید. درست از موقعی که کودکتان شروع به خوردن غذای جامد می کند، میوه ها و سبزیجات متناسب با این سنین را را در وعده هایی غذایی او جای بدهید. برای شروع بهتر است از میوه هایی مثل گلابی و موز و یا سیب رنده شده استفاده کنید. کودکان از سنین 4 تا 8 سالگی بهتر است از آبمیوه رقیق شده و غیر غلیظ استفاده کنند. تقریبا همه ی انواع آبمیوه ها، علی الخصوص عصاره و اسانس های میوه های اسیدی باعث آسیب به سطح (مینا) دندان ها و در نهایت پوسیدگی و خرابی دندان ها خواهند شد.

تماس مستقیم آبمیوه به طور مکرر با دندان ها موجب تخریب و از بین رفتن پیشرونده مینای دندان ها می شود. پس بهتر است از دادن آبمیوه های غلیظ در این سنین به کودکان پرهیز کنید. متخصصان و کارشناسان تغذیه بر این باورند که نوشیدن آبمیوه های کاملا طبیعی در خردسالان باعث بروز چاقی و اضافه وزن آنها نمی شود. از طرفی دیگر برای جلوگیری از چاقی در کودکان بایستی از دادن غذاهای فست فودی و هم چنین آبمیوه هایی با شیرینی زیاد و غیر طبیعی پرهیز نمود.

مرکز خرید و فروش آبمیوه تکدانه قوطی

مرکز پخش سامان گستر در جهت تحقق اهداف و همچنین کسب درآمد بیشتر برای مشتریان عمده با برگزاری چندین مرحله جشنواره فروش به طور سالیانه، محصولات پرمتقاضی مثل آبمیوه تکدانه قوطی را با شرایط استثنایی به فروش می‌رساند. این مجموعه بازرگانی داشتن یک سیستم مدیریتی قوی پیوسته تلاش می‌کند تا شرایط خرید را برای شما عزیزان به بهترین شکل ممکن حفظ نماید.

امکان مشاهده لیست قیمت محصولات غذایی و همچنین ثبت سفارش به صورت اینترنتی از جمله بهترین امکاناتی است که این مجموعه معتبر برای خریداران سرتاسر کشور در نظر گرفته است. شرکت سامان گستر با داشتن تعهد کاری بالا و مسئولیت پذیری خدمات شایسته‌ای را ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است محصولات برند تکدانه به ویژه نوع قوطی آن از جمله پرفروش‌ترین محصولات که قیمت فوق العاده مناسبی برای آن در نظر گرفته‌ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با تیم فروش ارتباط برقرار کنید و از جزئیات شرایط خرید مطلع گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close