لیست قیمت انواع آبمیوه رانی قوطی

امتیاز دهید post

بهترین راه برای اطلاع از لیست قیمت انواع آبمیوه رانی قوطی، عضویت در کانال تلگرامی بازرگانی سامان گستر است. انواع آبمیوه رانی با بسته بندی استاندارد و سالم توسط شرکت عوجان تولید و در اختیار شرکت های پخش کننده قرار می گیرد. آبمیوه رانی به عنوان تولیدی منحصر به فرد از شرکت عوجان، به صورت ارگانیک و طبیعی تولید می شوند. حفظ سلامت مردم مهم‌ترین اصل در روند کاری این کارخانه است.

لیست قیمت انواع آبمیوه رانی قوطی - سامان گستر

خواص و مضرات مصرف آبمیوه

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که از سبزیجات خرد شده برای جذب سریع و هضم آسان استفاده می کنید، ما یک پیشنهاد بهتر برایتان داریم. آبمیوهای طبیعی علاوه بر اینکه ارزش غذایی بالایی دارند، با سرعت بیشتری جذب بدن می شوند. یکی از بهترین و طبیعی ترین نوشیدنی های میوه ای موجود در بازار، آبمیوه رانی است. در روند تولید این نوشیدنی از سالم ترین ترکیبات و میوه ها استفاده می شود. شما وقتی یک آبمیوه رانی قوطی خریداری و مصرف می کنید، مثل این است که 2 یا 3 عدد میوه را داخل یک لیوان فشرده کنید. آبمیوه ها معمولا در زمان کوتاه تری مصرف می شوند، منتها از خاصیت غذایی بسیار بالایی برخوردار اند. در حقیقت شما با خوردن یک آبمیوه رانی به اندازه چند عدد میوه کامل ویتامین و ترکیبات معدنی دریافت کرده اید.

از طرفی دیگر آبمیوه های سالم و طبیعی به خاطر کالری نسبتا کمی که دارند، در کاهش وزن و توده چربی بسیار کمک کننده اند. اگر شما هم از اضافه وزن خود خسته شده اید و به دنبال راهی برای کم کردن وزن بدنتان هستید، آبمیوه بهترین گزینه است. بطور مثال آبمیوه رانی علی رغم طعم بسیار شیرینی که دارد، با مواد مغذی درونش احساس  گرسنگی را تا حدی زیادی برطرف می کند و باعث چاقی و اضافه وزن نیز نمی شود. لیست قیمت انواع آبمیوه رانی قوطی را می توانید با ورود به قسمت محصولات فروشگاه اینترنتی سامان گستر، مشاهده فرمایید.

با وجود خواص فراوانی که برای آبمیوه بیان کردیم، اگر بیش از اندازه و بدون رعایت اعتدال مصرف شوند، ایجاد عارضه می کنند. بدن انسان درصورتی که مواد مغذی به ویژه مواد قندی حاوی گلوکز دریافت نکند، بالاجبار بایستی از قند موجود در آبمیوه که فروکتوز نام دارد، استفاده کند. این در حالیست که این پروسه نباید در زمان طولانی ادامه پیدا کند. زیرا سوخت اولیه و مورد نیاز مغز گلوکز است. سطح پایین گلوکز باعث ایجاد حالت تهوع و حالت تهوع می شود.

بعد از گذشت سه روز که بدن پروتئین و دیگر مواد ضروری  خود را دریافت نکند برای جبران این کمبود، شروع به شکستن بافت ماهیچه ای بدن می کند. بدین صورت به بافت ماهیچه ای بدن که مدت زمان زیادی هم زمان می برد ث تا تشکیل شد آسیب جدی وارد می شود. به علاوه اغلب آبمیوه ها برعکس میوه ها حاوی فیبر بسیار کمی هستند و به همین دلیل نمی توانند جایگزین مناسبی برای میوه ها باشند. به همین دلیل است که بعد از مدتی مصرف آبمیوه، در صورتیکه میوه کافی مصرف نکرده باشید بدنتان با فقدان فیبر رو به رو شده و مشکلاتی از جمله یبوست پدیدار خواهد شد.

قیمت آبمیوه رانی قوطی

در حال حاضر معروف ترین شرکتی که محصولات غذایی و انواع مختلف نوشیدنی ها را به صورت عمده و اینترنتی به فروش می رساند، بازرگانی سامان گستر است. مشتریان عمده محصولات گران مثل آبمیوه رانی را می توانند با قیمت استثنایی و تخفیف ویژه تهیه کنند. آبمیوه های رانی را می توان از فروشگاه اینترنتی سامان گستر به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری کرد. بازرگانی سامان گستر محصولات غذایی و نوشیدنی های ایرانی را با قیمتی مشخص به فروش می رساند.

مراکزی دیگری هم هستند که این محصولات را با تخفیف ویژه می فروشند اما خدمات رسانی به خریداران مجموعه سامان گستر، از کیفیت بالایی برخوردار است که احتمال دارد در سایر مراکز فروش عمده اینگونه نباشد. در صورت خرید عمده به صورت آنلاین از این شرکت، تخفیف بیشتری برای خرید بعدی تان، برخوردار خواهید شد. لازم به ذکر است در محدوده های زمانی خاصی شانس خرید محصولاتی پر متقاضی مانند آبمیوه رانی با تخفیف استثنایی برای شما بیشتر است. به همین خاطر بهتر است برای اطلاع از لیست قیمت انواع آبمیوه رانی قوطی، با کارشناسان فروش مجموعه در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close