قیمت ویژه نوشابه پپسی بطری یک و نیم لیتری

امتیاز دهید post

هیچ نوشابه ای به اندازه ی نوشابه پپسی بطری یک و نیم لیتری نمی تواند خستگی بعد از یک فعالیت سنگین را از بین ببرد و انرژی از دست رفته ی شخص را تامین کند. البته نا گفته نماند که مصرف بیش از حد این نوشابه به عنوان تهدیدی برای سلامتی نیز به حساب می آید. چرا که در کنار فوایدی که دلرد دارای تاثیرات منفی نیز می باشد. بسته بندی منحصر به فرد و قیمت ویژه نوشابه پپسی بطری باعث افزایش میزان خرید و فروش این نوشیدنی شده است.

قیمت ویژه نوشابه پپسی بطری یک و نیم لیتری - سامان گستر

انواع مختلف نوشابه پپسی

نکته قابل تاملی که پپسی برای تبلیغات خود بر خلاف برندهای دیگر از آن استفاده کرد استفاده از چهره‌های ناشناخته به جای افراد معروف بود. در حقیقت یکی از بزرگترین سوالاتی بود که برای مردم و سایر برندهای تجاری مطرح شد. به همین خاطر از نماینده پپسی در یک نمایشگاه بین‌المللی ای سوالاتی در این باره پرسیده شد در جواب و وی در جواب این سوال پاسخ داد، ما از افراد معروف در تبلیغات خود استفاده می کردیم و آنها را مورد ررسی قرار می‌دادیم. از جمله کلیدی ترین این موارد می‌توان به شدت تاثیر انتقال موثرتر پیام‌های کمپین بر روی مخاطبین اشاره نمود. همچنین او اشاره کرد نتایج به دست آمده از برگزاری کمپین‌هایی که افراد عادی در آن حضور داشتند با یکدیگر متفاوت بود. نتیجه نهایی به دست آمده منتهی به آن شد که تاثیرگذاری روش دوم که افراد شناخته نشده در آن حضور پیدا کرده بودند، بهتر از روش اولیه بوده است.

یکی از چالش‌هایی که در چندین سال گذشته درباره برند پپسی انجام گرفت و نتایج جالبی را در پی داشت، تست چشایی بود. در بیشتر موارد پپسی در تست‌های چشایی با چشم‌های بسته در برابر سایر رقیبان قوی‌تر ظاهر شده است. داستان این آزمایش و البته تست شرکت پپسی از آنجایی شروع شد که با چالش‌های جدیدی در حوزه بازاریابی و توسعه فروش روبه رو شد. این کمپانی برای آنکه روند بازار را به نفع خودش سوق دهد از انجام آزمایش‌های تست چشایی استفاده نمود. روند آزمایش این گونه بود که افرادی انتخاب می‌شدند و چشم‌های آنها را می‌بستند و از آنها دعوت می‌کردند در یک چالش جدید حضور پیدا کنند. اغلب افراد با گرایش‌های گوناگون موقعی که با چشم‌های بسته نوشیدنی مختلف یعنی در واقع پپسی و نوشیدنی دوم استفاده می‌کردند از طعم نوشابه پپسی به عنوان بهترین یاد می‌کردند و آن را تحسین می‌کردند. با کذشت زمان موضوع این چالش زبان زد مصرف کنندگان شد و با نام تست چشایی کور در بین مردم محبوبیت زیادی پیدا کرد.

قیمت فروش نوشابه پپسی بطری یک و نیم لیتری

آیا می‌دانستید فرمولی که مجموعه سامان گستر برای قیمت گذاری و افزایش حاشیه سود برای خریداران عمده از آن استفاده می‌کند، مطابق با به روزترین تکنیک‌های بازاریابی طراحی گردیده است؟ در واقع این مسئله از جمله کلیدی‌ترین عواملی است که باعث محبوبیت این مجموعه در کشور شده است. توجه داشته باشید همین مسئله منجر شده تا قیمت در نظر گرفته شده مجموعه برای محصولات گران قیمت مانند نوشابه پپسی بطری یک و نیم لیتری ارزان‌تر از سایر مراکز محاسبه گردد. علاوه بر موارد گفته شده این شرکت فروش با برگزاری جشنواره‌های خرید، تخفیفات استثنایی و کوپن‌های ویژه برای خریداران عمده فرصتی استثنایی را به وجود آورده است.

خبر خوب ما به شما این است که شما همراهان عزیز می‌توانید با مراجعه به سایت فروش، خریدی آگاهانه را تجربه کنید. زیرا همانطور که پیش تر هم توضیح دادیم خرید اینترنتی به شما می‌دهد تا بتوانید تمامی فاکتورها را به طور همه جانبه در نظر بگیرید را با خیال آسوده انجام دهید. برای اطلاع از قیمت بطری یک و نیم لیتری به قسمت محصولات مراجعه نموده و پس از دریافت اطلاعات لازم خرید خود را نهایی فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close