قیمت نوشابه کوکا قوطی 330 سی سی

امتیاز دهید post

نحوه قیمت گذاری برای عرضه و پخش نوشابه کوکا قوطی 330 سی سی تحت کنترل نمایندگی های فروش در سرتاسر کشور، انجام می گردد. این شرکت های عرضه و پخش علاوه بر نوشابه کوکاکولا و پپسی که از انواع پر متقاضی اند، برندهای ایرانی و خارجی را در هم به قیمت روز در سراسر کشور عرضه می کنند. به همین خاطر خیال افراد برای سفارش و خرید به طور عمده بسیار راحت است. زیرا می دانند خریدی مطمئن خواهند داشت.

 

قیمت نوشابه کوکا قوطی 330 سی سی - سامان گستر

مطالبی پیرامون لوگوی نوشابه کواکولا

کوکاکولا به عنوان یکی از بهتربن و معروف ترین نوشیدنی ها در دنیا به حساب می آید. در سال 1886 میلادی در ایالت ویرجینیای ایالات متحده قانونی تخت عنوان منع و ممنوعیت مشروبات الکلی و نوشیدنی های الکلی تصویب شد. بعد از تصویب این قانون دکتر جان اس پمبرتون به دلیل اینکه نوشابه های الکلی خودش را در داروخانه ها میفروخت، برای ادامه فعالیتش در حوزه نوشیدنی مجبور شد نام تجاری جدیدی را برای نوشابه هایش در نظر بگیرد و الکل را از ترکیبات موجود در نوشابه ها حذف کند.

او تصمیم داشت که اسم این نوشیدنی را بر اساس مواد اصلی تشکیل دهنده آن یعنی کوکائین و عصاره کافئین تعیین کند. کوکائین از برگ کوکا استخراج میشد و عصاره ی کافئین هم همان دانه کولا بود. در نهایت با گذشت زمان و در سال 1905 کوکائین موجود در نوشابه از ترکیبات و فرمول ساخت نوشابه حذف گردید.

 

 

به همین دلیل اسم (شربت تقویت کننده کوکاکولا) را برای این نوشیدنی انتخاب کرد.این اسم از ترکیب دو واژه میوه کولا و کولا الهام گرفته شده بود. مدیر داخلی و حسابدار شرکت دکتر پمبرتون، که فرانک رابینسون نام داشت با کوچکتر و خلاصه تر کردن این اسم آن را به کوکاکولا تغییر داد. این با دست خط خوبی که داشت، کلمه کوکاکولا را با یک پیچ و خم بسیار زیبا نوشت.

شرکت عرضه نوشابه کوکا قوطی 330 سی سی

از پر متقاضی ترین انواع نوشابه کوکا که مصرف کنندگان سرتاسر کشور آن را به خوبی می شناسند و برای خرید آن اقدام می کنند، نوع قوطی 330 سی سی است. نوشابه کوکا قوطی 330 سی سی حاوی محتویات ویژه ای است و با قیمت عالی ارائه می شود. این نوع نوشیدنی می تواند بر روی افزایش سطح انرژِی فرد مصرف کننده بسیار تاثیر گذار باشد. بطوریکه شرایط عمومی و جسمی بدن را بهتر کند.

نوشابه کوکا قوطی در هر دو نوع دارای بهترین و بهداشتی ترین نوع بسته بندی است. علاوه بر این این نوع بسته بندی فلزی می تواند گاز نوشابه و کیفیت آن را در حد بسیار مطلوبی حفظ کند. نوشابه کوکا قوطی 330 سی سی در خطوط تولید با استفاده از دستگاه های تخصصی و فوق پیشرفته آماده شده و به بازار عرضه می شود. لذا شرکت بزرگ پپسی همواره در تلاش برای افزایش کیفیت نوشابه ها است.

 

 

هر شرکت توزیع کننده به منظور فروش بیشتر و جلب رضایت مشتریان انواع نوشابه و محصولات غذایی ایرانی و وارداتی را با قیمت استثنایی عرضه می دارد. بازرگانی سامان گستر یکی از معروف ترین آنها است که آفر و قیمت ویژه ای را برای نوشابه کوکا قوطی 330 سی سی در نظر گرفته است. این مراکز همواره در خرید و فروش محصولات با کیفیت دقیق عمل می کنند. تولیداتی درجه یک و حرفه ای را در اختیار مشتریان خود می گذارند. این نوع نوشابه کوکا همانند دیگر انواع آن دارای استاندارد بالا و وضعیت سلامتی کاملا مطلوب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close