قیمت نهایی آبمیوه تکدانه انبه موجود دربازار

امتیاز دهید post

آبمیوه تکدانه انبه که محصولی از شرکت تکدانه است در ظروف و بسته بندی های مختلف تولید می شود. بر همین اساس یعنی نوع بسته بندی و حجم ظرف قیمت این محصولات متفاوت بوده و شامل بسته بندی های کوچک تک نفره و بزرگ تر می شود.

قیمت نهایی آبمیوه تکدانه انبه موجود دربازار

خصوصیات آبمیوه تکدانه انبه

خصوصیات آبمیوه تکدانه انبهآبمیوه عصاره گرفته شده میوه است که به روش صنعتی در کارخانجات شرکت تکدانه تولید و روانه بازار می شود. آب میوه های مختلف سردسیری و گرمسیری را می توان به شیوه مناسب گرفت و پس از بسته بندی برای مدت زمان خاص نگهداری کرد یا به صورت فوری مورد مصرف قرار داد.

آب میوه یکی از مواد با خواص فراوان است که انبه یکی از میوه های بسیار لذیذ گرمسیری است که آب میوه تهیه شده از آن نیز همین خصوصیت را دارد.

تهیه آبمیوه دیگر مشکلات خرید میوه را ندارد و محصولی آماده مصرف است. از طرفی در فصولی از سال که میوه مورد نظر وجود ندارد می توان از آب میوه آن استفاده نمود.

در این میان انبه با خواص بی نظیر خود یکی از انواع میوه ای است که در کارخانجاتی نظیر شرکت تکدانه تولید ی شود.

از جمله خصوصیات آبمیوه انبه می توان به :

  • سرشار از انرژی و تامین کننده قند بدن، پیشگیری کننده از سرطان، کاهش کلسترول و پاکسازی پوست
  • حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی قوی و ویتامین C و E و B شش، تقویت سیستم گوارش و کمک به کنترل قند خون
  • انبه یک میوه گرمسیری است که طبع گرم دارد و برای افراد سرد مزاج بسیار مناسب است.

یک روز گرم تابستانی را با آبمیوه هایی نظیر آبمیوه تکدانه انبه و طعم خنک آن به خوبی سپری نمود.

فروش آبمیوه تکدانه انبه ارزان قیمت

فروش آبمیوه تکدانه انبه ارزان قیمتانتخاب آبمیوه تکدانه انبه بهترین انتخاب ممکن برای رفع عطش و تشنگی می باشد. آبمیوه یکی از بهترین محصولات آماده ای است که خواص میوه را در بر داشته و محصولی در دسترس و ارزان قیمت است که مشکلات تهیه آبمیوه در منزل را ندارد. 

شرکت تکدانه فروش تولیدات خود را از طریق این شرکت به شیوه های مختلف انجام می دهد. این آبمیوه ها در اندازه های مختلف مثلا دویست میلی لیتری و یک لیتری تهیه و به دلیل اندازه های مختلف هر فرد می تواند به مقدار مورد نیاز آن را تهیه نماید.

فروش عمده ای محصولات تکدانه انبه ارزان قیمت تر از قیمت روی بسته بندی محصول بوده و از این رو در دسترس مراکز مختلف و فروشگاه ها با قیمت ارزان تر قرار می گیرد. این محصول توسط این شرکت به سراسر کشور ارسال می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close