قیمت فروش نوشابه کوکا شیشه

امتیاز دهید post

قیمت فروش نوشابه کوکا شیشه در سایت مجموعه سامان گستر قابل مشاهده است. نوشابه کوکاکولا در کشور ایران با به کارگیری تکنولوژی پیشرفته و ترکیبات بسیار با کیفیت تولید می شود. از همین رو علاوه بر افزایش فروش آن در داخل کشور، صادرات آن به کشور های همسایه نیز بیش از پیش افزایش پیدا کرده است. در حقیقت نوع ایرانی این نوشابه، طرفداران بسیار بیشتری نسبت به تولیدات کوکاکولا سایر کشور ها دارد.

قیمت فروش نوشابه کوکا شیشه - سامان گستر

آسیب های جدی مصرف بیش از حد نوشابه کوکا

پژوهش ها و آزمایشات جدید اثبات کرده اند که هر یک قوطی نوشابه کوکا حاوی 10 قاشق غذاخوری شكر، ‌150 کیلو كالری و ‌55 تا‌ 30 میلی گرم كافئین و مملو از رنگ‌های خوراکی مصنوعی است. این میزان شكر و ماده شیرین کننده، كالری و مواد افزودنی و نگهدارنده آسیب زا در یك نوشیدنی كه هیچ گونه ارزش غذایی و فایده ای ندارد، موضوعی نگران كننده است. بطوریکه دلواپسی مضاعفی درباره یه خطر افتادن سلامت نوجوانان و خردسالان را در پی دارد. علاوه بر این همه نوشابه های کوکا اسيدي اند و باعث فرسايش و پوسیدگی ميناي دندان ها مي شوند.

این نوشابه خوش طعم که بیشتر از آب تصفيه شده، مواد افزودنی مصنوعي و شكر تصفيه شده تهيه و ساخته می شوند، تقریبا هیچ گونه ارزش و خاصیت غذایی ندارند. تنها به دلیل ميزان قند بالايی که دارند، داراي كالري بسیار زيادي هستند که باعث چاقی و اضافه وزن مصرف کنندگان خواهد شد. علاوه بر این اسيد فسفريك موجود در نوشابه کوکا دارای ماده اي بسيار سمي و خطرناک است. از طرفی در صنعت نوشیدنی از فسفريك اسید به عنوان سختي گير آب استفاده مي شود. اين به معنا است كه اسيد فسفريك موجود در نوشابه کوکا باعث از بین رفتن كلسيم و منيزيم از آب سخت میشود.

اسيد فسفريك در بدن هم عملكردی مشابه دارد، به طوریکه يون كلسيم را از استخوان ها کنده و باعث پوكي استخوان ها می گردد. علاوه بر این اسيد فسفريك و اسید هیدروکلریک موجود در نوشابه کوکاکولا با اسيد هيدروكلريك معده باعث ایجاد اختلال در عملكرد صحیح معده میشود. زمانی كه معده کارایی خود را در هضم و گوارش غذا از دست می دهد، غذاي مصرف شده به طور صحیح و کامل گوارش نشده و باعث ایجاد سوء هاضمه و نفخ شکمی مي شود. بر همین اساس به اشخاصی كه از زخم معده رنج مي برند توصیه میکنیم که از مصرف بیش از حد نوشابه هاي گازدار جدا پرهیز نمایند. با وجود اینکه این نوع نوشابه خواصی نیز دارد، اما بهتر است ویژگی های منفی نوشابه کوکا را نیز بشناسید و خودتان درباره میزان مصرف آن تصمیم گیری کنید.

قیمت فروش عمده نوشابه کوکا شیشه

نحوه قیمت گذاری نوشابه کوکاکولا بر اساس چهارچوبی هایی خاص مشخص می شود. بطور کلی معمولا قیمت فروش چنین محصولاتی بر اساست قیمت تمام شده، میزان تقاضا و بر مبنای رقابت تعیین می گردد. مجموعه بازرگانی سامان گستر انواع نوشابه کوکاکولا را با قیمت فروشی بسیار مناسب، در اختیار خریداران قرار می دهد. ارائه تخفیفات ویژه به مشتریان در نتیجه ارتباط مستقیم و خرید بی واسطه این شرکت از کارخانه نوشابه سازی کوکاکولا، می باشد. همانطور که پیش تر بیان کردیم، وضعیت بازار و میزان تقاضا همیشه برای خرید نوشابه، اصلی ترین عامل در نحوه قیمت گذاری آن بوده و هست.

بطور کلی میزان تقاضا برای خرید یک محصول تحت شرایط مختلف، متغیر است. بطور مثال ممکن است تقاضا برای خرید نوشابه کوکا شیشه به دلیل ارزش خاصی که مشتریان برای محصول قائل اند و یا عدم آشنایی آنان با سایر محصولات متفاوت باشد. آنچه در نحوه قیمت گذاری محصولات غذایی اهمیت بالایی دارد، میزان تقاضا و وضعیت بازار است. به طور معمول این استراتژی قیمت گذاری زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که مشتریان نسبت به قیمت حساسیت کمتری داشته باشند و یا چاره ای جز اینکه با قیمت ارائه شده کنار بیایند، نداشته باشند. اما به یاد داشته باشید معمولا قیمت ارائه شده برای نوشابه کوکا در مرکز پخش سامان گستر، مناسب تر است. برای اطلاع از قیمت خرید نوشابه کوکا شیشه می توانید با واحد فروش تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close