قیمت فروش آبمیوه سن ایچ 200 میلی لیتر

امتیاز دهید post

مرکز خرید سامان گستر آبمیوه سن ایچ 200 میلی لیتر (کوچک) با قیمت فروش مقرون به صرفه در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. ترکیبات و میوه های به کار رفته شده در این نوشیدنی های میوه ای بسیار سالم و با کیفیت اند. همانطور که می دانید نوشیدنی های برند سن ایچ در وهله اول بخاطر کیفیت بالا و سپس قیمت عرضه مناسب، فروش بالایی دارند. میزان صادرات آن هم نسبت سالهای گذشته بیشتر شده است.

قیمت فروش آبمیوه سن ایچ 200 میلی لیتر - سامان گستر

تامین ویتامین C با مصرف آبمیوه در بارداری

ویتامین C موجود در آبمیوه ها، فواید بسیاری برای تقویت بدن دارد. این ویتامین کلیدی، به‌عنوان یک نوعی مکمل طبیعی غذایی در اغلب آبمیوه های طبیعی موجود است. آب پرتقال سن ایچ درصد خلوص بسیار بالایی دارد و برخلاف سایر برند های بی کیفیت فاقد ترکیبات مضر از جمله کافئین، کراتین، کارنیتین، شکر و سایر مواد می باشد. لذا مصرف منظم آن به همه افراد علی الخصوص کودکان در حال رشد و زنان باردار توصیه ‌می گردد.

همانطور که می دانید ویتامین C نوعی ماده مغذی محلول در آب می باشد که بدن به هیچ عنوان نمی‌تواند آن را ذخیره کند. به همین دلیل استفاده از آبمیوه های دارای ویتامین C در دوران بارداری جهت بهبود و رشد جنین کاملا ضروری است. همچنین این ماده در این دوران به حفظ سلامت مادر و تقویت سیستم ایمنی او نیز بسیار کمک‌کننده است. آبمیوه های حاوی ویتامین C به تولید کلاژن و افزایش جذب آهن کمک می‌کند. کلاژن یکی از پروتئین‌های مورد نیاز و ضروری است که قسمتی از بافت پیوندی بدن جنین را می‌سازد. از همین رو جای تعجب نیست که زنان باردار به میزان بیشتری ویتامین C احتیاج دارند. استفاده از آبمیوه های دارای ویتامین سی برای رشد کامل جنین و حذف هرگونه نقص بهداشتی در مادر و کودک ضروری می باشد.

یکی از اصلی ترین فواید مصرف نوشیدنی های دارای ویتامین C در بارداری مبارزه با کم‌خونی در این دوران است. زیرا ویتامین سی برای جذب آهن موجود در مواد غذایی ضروری است. علاوه بر این ویتامین C از بروز وریدهای واریسی در دوران بارداری جلوگیری می کند؛ زیرا کلسترول بد و همه ماده سمی را از بدن خارج می‌کند. اسکوربیک اسید برای در رشد کامل جنین نیاز است که با مصرف ویتامین C در بدن تولید می‌گردد. در نتیجه بافت‌های بدن جنین به درستی شکل گرفته و رگ‌ها خونی نیز تقویت می‌ شوند. لذا اکسیژن بیشتری به جنین می رسد و خطر انقباض جفت کاهش پیدا می کند.

قیمت خرید آبمیوه سن ایچ 250 میلی لیتر

بازرگانی سامان گستر به عنوان نمایندگی فروش انواع مختلف نوشیدنی، امکان خرید آبمیوه سن ایچ 200 میلی لیتر با قیمت فروش ارزان را برای مشتریان عمده میسر نموده است.‌ این مجموعه محصولات غذایی و انواع نوشیدنی را به قیمت عمده و به‌طور مستقیم به خرده‌فروشی‌ها و مشتریان عمده می‌فروشد. مشتریان اقصی نقاط کشور می توانند برای خرید محصولات مد نظر خود به طور مستقیم و بدون واسطه اقدام کنند.

پس اگر دنبال خرید عمده محصولات خاص و گران با قیمت مناسب هستید، با کارشناسان فروش مجموعه سامان گستر تماس حاصل کرده و آنها را با تخفیف ویژه خریداری کنید. با انجام این کار خریدی موفق و پرسود را تجربه خواهید کرد. در حال حاضر با پیشرفت شرکت های ایرانی در حوزه تولید نوشیدنی، امکان صادرات محصولات با کیفیتی نظیر سن ایچ به کشور های دیگر فراهم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close