قیمت خرید لیموناد زمزم یک لیتر

امتیاز دهید post

قیمت خرید ارائه شده برای لیموناد زمزم یک لیتر از سوی بازرگانی سامان گستر، همواره منطقی و معمولا کمتر از سایر مراکز فروش عمده است. بطور کلی محصولات شرکت زمزم از جمله لیموناد، در مقیاس گسترده از خود شرکت تولیدکننده خریداری شده و سپس در اختیار سایر مراکز فروش قرار داده می شود. از آنجایی که این تولیدات را می توان به قیمت روز از این مرکز خریداری کرد، سوددهی مشتریان نیز متعاقبا افزایش پیدا خواهد کرد.

قیمت خرید لیموناد زمزم یک لیتر - سامان گستر

خواص لیموناد زمزم برای بهبود سنگ کلیه

نوشابه لیموناد زمزم نوع نوشیدنی خوش طعم است که اغلب افراد بعد از شنیدن اسم آن بی اختیار دهانشان ترش مزه می‌شود. ترکیب اصلی این نوشیدنی لیمو است که آن را به یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها در دنیا تبدیل کرده است. شاید برایتان جالب باشد بدانید به طور معمول هر نوشیدنی که از لیمو تهیه شده باشد لیموناد نام دارد. کشف و پیدایش نوشیدنی های حاوی آبلیمو مربوط به قرون وسطی می‌شود. برای اولین بار مردم مصر در سواحل مدیترانه نوشیدنی به نام لیموناد را تهیه کردند. لازم است بدانید لیموناد بدون گاز و لیموناد گازدار دو نوع مختلف از انواع این نوشیدنی به حساب می‌آیند. لیموناد بدون گاز از لیموی تازه و شیرین کننده‌هایی از جمله عسل و یا شکر تهیه می‌شود. اما لیموناد گازدار که در واقع نوعی نوشابه است، به طور ترکیبی با دیگر نوشیدنی‌ها تولید می‌گردد. اما آنچه مسلم است این است که لیموناد نوشیدنی چند هزار ساله می‌باشد که ترکیب اصلی آن در همه دنیا آب لیمو ترش و شکر است.

خواص لیموناد زمزم  بسیار زیاد و گسترده است، اما در ادامه این مقاله قصد داریم درباره تاثیرات شگفت آور آن بر سلامت کلیه ها صحبت کنیم. پژوهش‌های اخیر نشان داده آبلیمو موجود در این لیموناد مملو از اسید سیتریک است که در روند جلوگیری از ورود سنگ کلیه یا کند شدن شکل‌گیری آن بسیار موثر است. به همین خاطر متخصصان برای جلوگیری و دفع سنگ کلیه مصرف لیموناد با کیفیت از جمله لیموناد زمزم را توصیه می‌نماید. به طوری که برخی از متخصصان اورولوژی بر این باورند که مصرف لیموناد بر سلامتی کلیه ها تاثیرات معجزه آسایی دارد و آن را به عنوان دارویی برای درمان مشکلات کلیوی تجویز می‌کنند. شاید برایتان جالب باشد بدانید پزشکان برای افراد مبتلا به سنگ کلیه مکمل‌های حاوی سیترات پتاسیم را تجویز می‌کنند. این در حالیست که لیموناد زمزم به طور طبیعی حاوی این ماده است. زیرا اصلی‌ترین ترکیب به کار برده شده در این نوشیدنی سیترات است که به طور طبیعی در لیمو آب لیموی موجود در آن یافت می‌گردد.

سنگ کلیه یکی از بیماری‌های جدیدی است که امروزه اغلب افراد با آن درگیرند. درد دفع سنگ کلیه مشابه درد زایمان است. دفع سنگ از کلیه باعث ایجاد درد در ناحیه پشت و کمر می‌شود و علائمی مانند حالت تهوع، استفراغ، دردهای شکمی و ایجاد خون در ادرار را به دنبال دارد. در صورتی که فرد تب کند، احتمالاً عفونت در خون وجود دارد که این موضوع می‌تواند خطرناک و مرگبار باشد. در حقیقت سنگ کلیه در نتیجه ترکیب ادرار با نمک تشکیل می‌گردد. این فرایند در نتیجه عدم وجود ترکیباتی از جمله سیترات اتفاق می‌افتد. سیترات ماده‌ای است که از بروز سنگ کلیه جلوگیری می‌کند. بنابراین لیموناد زمزم به عنوان منبع طبیعی حاوی سیترات نوع نوشیدنی بسیار مفید برای دفع سنگ کلیه یا جلوگیری از بروز آن است.

نتیجه تحقیقی در خارج از کشور اثبات کرده که آب لیمو به دلیل اینکه غنی از اسید نیتریک است در جلوگیری از ورود سنگ کلیه و همچنین کند شدن تولید آن بسیار موثر است. به همین دلیل می توان گفت مزایای مصرف نوشابه لیموناد بر عملکرد کلیه ها بسیار شگفت آور است. محققین دانشگاه دوک 10 بیمار مبتلا به سنگ کلیه که به مدت 4 سال تحت درمان با لیموناد طبیعی بودند تحت نظارت قرار دادند. یافته‌ها نشان می‌دهند این بیماران با رعایت این رژیم با کاهش تعداد و همچنین رشد سنگ کلیه روبرو شدند. نکته حائز اهمیت این است که خوشبختانه برخی بیماران در طول دوره مطالعاتی در روند درمان سنگ‌های کلیوی خود حتی به مداخلات پزشکی نیز احتیاج پیدا نکردند.

عامل دیگری که تاثیر لیموناد را در درمان سنگ کلیه بیشتر می‌کند این است که مصرف لیموناد منجر می‌شود افراد آب بیشتری مصرف کنند. همانطور که می‌دانید مصرف آب تاثیرات مثبتی بر عملکرد کلیه‌ها می‌گذارد. به طور کلی به بیماران سنگ کلیه توصیه شده که هر روز 1 الی 2 لیتر آب مصرف کند. پزشکان توصیه می‌کنند علاوه بر اینکه می‌توان با گنجاندن لیموناد در رژیم غذایی سلامت کلیه‌ها را تا حد زیادی تضمین کرد بایستی از مصرف بیش از حد نمک جلوگیری کرد. همچنین به میزان مصرف پروتئین خود توجه داشته باشید.

قیمت فروش لیموناد زمزم یک لیتر

انتخاب نوع استراتژی برای قیمت گذاری صحیح به ویژه در فروش عمده محصولات غذایی و نوشیدنی تصمیم مهمی است که می‌تواند بر قیمت فروش سایر مراکز هم تاثیر داشته باشد. به همین دلیل بازرگانی سامان گستر قیمت فروش در نظر گرفته شده برای محصولات پرمقاضی مثل لیموناد زمزم یک لیتر را به گونه منطقی تعیین کرده تا علی رغم افزایش حاشیه سود برای خریداران عمده به خود شرکت نیز ضرر نرساند. به بیان دیگر برای هر دو سودی معین و قابل قبول داشته باشند.

بطور کلی بازرگانی سامان گستر در بسیاری از موارد بسته به شرایط خاصی که دارد معمولاً قیمت‌ها را پایین‌تر از سایر مراکز اعلام می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت خرید لیموناد زمزم یک لیتر با شماره‌های درج گردیده در سایت که شماره تلفن واحد فروش می‌باشد، تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close