فروش آنلاین نوشابه زمزم پت 300 سی سی – قیمت پخش

امتیاز دهید post

فروش آنلاین نوشابه زمزم پت 300 سی سی در مجموعه بازرگانی سامان گستر به قیمت پخش عمده انجام می شود. در حوزه صنعت غذایی فروشگاه سامان گستر جزء مراکز بزرگ و شناخته شده به حساب می آید. این شرکت پخش عمده با فراهم آوردن امکان خرید عمده به صورت آنلاین توانسته شرایط خرید نوشیدنی در اقصی نقاط کشور را برای مشتریان محیا کند.

فروش آنلاین نوشابه زمزم پت 300 سی سی - قیمت پخش - سامان گستر

درباره شرکت زمزم بیشتر بدانید

گروه زمزم دارای 16 شركت نوشابه سازي می باشد كه زمزم ايران در راس تمامي آنها قرار گرفته است. قديمي ترين و شناخته شده ترین شركت در اين گروه شركت زمزم تهران است كه در سال 1954 تاسيس شد. گروه زمزم بزرگ ترین شركت نوشابه سازي فعال در بازار داخلی ايران می باشد که سالانه حدود‌‌ 2/5 ميليارد بطری نوشيدنی اسلامي و بدون الکل تولید می کند.

شرکت زمزم تا به امروز محصولات تولیدی خود را به كشورهايی انگلستان، سوئيس، هلند، آلمان، عربستان، امارات، عمان، قطر، كويت ، افغانستان، تركمنستان، مالزي، سريلانكا و استرالیا صادر کرده است. علاوه بر این حدود 600 درخواست از دیگر كشورهاي آسيایی، اروپايي و آفريقايي در خصوص شروع همكاري دريافت کرده است. امروزه شرکت های معتبری در جای جای این کشور پهناور اقدام به فروش عمده و خرد محصولات شرکت زمزم به صورت آنلاین و حضوری نموده اند. میزان فروش آنلاین نوشابه زمزم پت 300 سی سی با قیمت پخش ارزان در فروشگاه اینرنتی سامان گستر، روز به روز در حال افزایش است.

شرکت نوشابه سازی زمزم محصولات پرفروش خود با بالاترين سطح كيفيت و كمترين قيمت توليد و به سراسر جهان صادر می نماید. نکته بسیار مهم درباره این هلدینگ بزرگ، دریافت انواع گواهينامه هاي استاندارد بين المللي است که به افزایش اعتبار آن در سطح جهانی افزوده است. گروه زمزم با سابقه اي در حدود ۵۰ سال فعالیت‌در صنعت نوشابه سازی ايران توانایی لازم در تكنولوژي توليد عصاره، احداث كارخانه های نوشابه سازي، مديريت و تکنیک های واگذاري را دارا است.

خرید آنلاین نوشابه زمزم پت 300 سی سی

امکان خرید آنلاین و غیر حضوری نوشیدنی و مواد غذایی در فروشگاه اینترنتی سامان گستر، انقلابی عظیم در نحوه خرید مشتریان ایجاد نموده است. در حال حاضر اغلب خریداران ترجیح می دهند خرید نوشابه، آبمیوه و سایر محصولات را به طور آنلاین انجام دهند و در وقت خود صرفه جویی کنند. به علاوه این امکان برای خریداران وجود دارد که به طور روزانه قیمت محصولات مورد نظر خود را بررسی کرده و سپس خرید خود را انجام دهند.

با خرید آنلاین نوشیدنی های پرفروش مثل نوشابه زمزم می توانید آن‌ را بدون دخالت واسطه ها دریافت کنید. چرا که شرکت سامان گستر به طور مستقیم با شرکت زمزم در ارتباط است و نوشابه زمزم بدون درنظر گرفتن هزینه های اضافی به دست شما مشتریان عزیز خواهد رسید. فروش آنلاین نوشابه زمزم پت 300 سی سی با قیمت پخش ارزان در این مجموعه انجام می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close