عمده فروشی نوشابه کوکا قوطی (ارزان ترین قیمت)

امتیاز دهید post

بازرگانی سامان گستر به عنوان یک مرکز عمده فروشی نوشیدنی، انواع نوشابه کوکا قوطی را با ارزان ترین قیمت در اختیار شما خریداران محترم قرار می دهد. نوشابه کوکا قوطی تولید ایران با نوع خارجی آن تفاوت چندانی ندارد و بسیار با کیفیت است. لذا بیشتر خریداران در ایران و دیگر کشور های همسایه مانند عراق نوشابه کوکا قوطی تولید ایران را با قیمت کمتر ترجیح می دهند. نوشابه کوکا قوطی از جمله تولیداتی است که ایرانیان توانسته اند برای تولید آن عملکرد بسیار مناسبی داشته باشند. به طوریکه در تولید نوشابه کوکا قوطی تمامی استانداردهای لازم را رعایت کرده و در تلاش برای محصولی مرغوب و درجه یک هستند. لذا در چندین سال اخیر شاهد عمده فروشی نوشابه کوکا قوطی با ارزان ترین قیمت در بازار هستیم.

 

عمده فروشی نوشابه کوکا قوطی (ارزان ترین قیمت) - سامان گستر

فرمول ساخت نوشابه کوکاکولا

جان پمبرتون به ازای هر گالون از از شربت حدود 5 اونس یعنی 140 گرم برگ کوکا درون آن میریخت. این مقدار در آن زمان میزان قابل توجهی بود. به همین دلیل کندلر فرمول ساخت این نوشابه را تغییر داد به طوریکه میزان آن را به حدود یک دهم کاهش داد. این میزان به طوری بود که تخمین زده می شود به ازای هر یک لیوان از این نوشابه حدود 9 میلی گرم از این ماده به کار رفته شده باشد.

احتمالا شما نیز این داستان به گوشتان خورده است. اولین محصولات تولید شده توسط کمپانی کوکاکولا حاوی ماده ای اعتیاد آور به نام کوکائین بودند، اما فقط 9 میلی گرم به ازای هر یک لیوان. در آن زمان از کوکائین یه عنوان جایگزینی مناسب برای الکل استفاده میشد. هم چنین برای افردی که تریاک مصرف میکردند و قصد ترک آن را داشتند نیز بسیار موثر بود.

 

 

اما فرمول تهیه و ساخت نوشایه بار دیگر نیز تغییر کرد و در سال 1903 برگ کوکا کاملا از فرمول ساخته این نوشیذنی جدا شد. دانه های کولا از منابع اصلی کافئین هستند و به عنوان اسانس و طعم دهنده ورد استفاده قرار می گرفت. دولت کشور آمریکا در سال  از 1911 از این کمپانی خواست که کافئین را از نوشیدنی هایش حذف کند. منتها دادگاه به نفع کمپانی کوکاکولا رای داد و فقط یک شرط برای آن اشت و آن هم این بود که بایستی از این زمان به بعد اسم کافئین و میزان آن در لیست ترکیبات تشکیل دهنده نوشابه در پشت بسته بندی محصولات نوشته شود.

نمایندگی فروش نوشابه کوکا قوطی

یکی از حرفه و پیشرفته ترین شرکت های نوشابه سازی در ایران، کوکاکولا است. این کارخانه نوشابه سازی کاملا معتبر با به کارگیری مطالعات علمی و تخصصی توانسته محصولی مرغوب و با کیفیت مانند نوشابه کوکا قوطی با قیمت عالی را ارائه دهد. بی تردید برای آنکه بتوان فروش عمده نوشابه کوکا قوطی را با ارزان ترین قیمت تجربه کرد، باید از نمایندگی های فروش مطمئن و معتبر کمک گرفت.

 

 

مراکز معتبری مانند مجموعه بازرگانی سامان گستر همواره قیمت مناسب تر و ارزان تری را به مشتریان خود اعلام می کنند. بطوریکه این شرکت برگزار کننده جشنوراه های فروش با حراج و تخفیف ویژه است. این شرکت فروش همکاری بسیاری خوب با مشتریان خود دارد. از همین جهت خریداران از نقاط گوناگون کشور برای سفارش خرید و ثبت سفارش محصول با این نمایندگی ارتباط می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close