عرضه انواع نوشابه زمزم قوطی به قیمت درب کارخانه

امتیاز دهید post

آیا می دانید عرضه انواع نوشابه زمزم قوطی به قیمت درب کارخانه چگونه انجام می گیرد؟ آیا می دانید کدام مراکز فروش در این رابطه عمکرد مناسبی از خود نشان داده اند؟ در حال حاضر اکثر شرکت های عرضه کننده انواع نوشابه و آبمیوه جهت رفاه حال مشتریان به سایت های خرید و فروش اینترنتی روی آورده اند. چرا که در این سایت ها می توانند محصولات پر فروش خود مانند انواع نوشابه زمزم قوطی را به قیمت درب کارخانه عرضه کنند. این کار علاوه بر اینکه به نفع خریدار است، برای شرکت عرضه کننده نیز سود آوری بسیار خوبی دارد. شرکت بازرگانی سامان گستر سایت خرید و فروش بسیار فعالی دارد و از این طریق نیاز مشتریان سراسر کشور را به خوبی تامین کرده و سفارشات آنها را ثبت می کند.

 

عرضه انواع نوشابه زمزم قوطی به قیمت درب کارخانه - سامان گستر

بازبینی تاریخچه نوشابه سازی در ایران

اولین کارخانه نوشابه سازی ایرانی نخستین بار توسط میرزاتونی در شهر تهران تاسیس شد. اما متاسفانه بعد از گذشت مدتی این کارخانه دچار ورشکستگی شد. سپس شخصی به نام ساهاکیان آن کارخانه نوشابه سازی را خرید و بعدها نیز لقب سلطان نوشابه سازی به این شخص داده شد. با گذشت زمان در شهرهای دیگری از جمله، همدان، ساری، تبریز و ارومیه هم کارخانه های نوشابه سازی دیگری شروع به کار کردند و نوشابه های گوناگونی مانند کانادا درای، کوکاکولا و فانتا را تولید کردند.

بعد از ساهاکیان، حبیب ثابت پاسال با نام مستعار ثابت پاسال به همراه صاحب کارخانه خوشگوار که اهل یزد بود، در استان خراسان وارد صنعت نوشابه سازی شدند. ثابت پاسال بنیانگذار تلویزن ایران و هم چنین صاحب امتیاز پپسی کولا بود. شرکت زمزم تهران در تاریخ 30 آذر ماه سال 1334 و تخت شماره ی 4488 در اداره ی ثبت شرکت ها به طور رسمی ثبت شد. با وجود اینکه در طول سالهای 40 تا 56 نوشابه های گوناگونی مانند آل پاین و میشل کالیفرنیا شد وارد بازار شد، به دلیل رقابت های سنگین و انقلاب سال 57 هر دو شرکت بزرگ زمزم و ساسان قادر به ادامه فعالیت خود نبودند.

 

 

این شرکت نوشابه سازی بعد از انقلاب سال 1357 توسط بنیاد مستضعفان مصادره گردید. در حال حاضر نیز گروه زمزم دارای 16 شرکت نوشابه سازی در سرتاسر کشور می باشد و زمزم تهران هم مهم ترین و در راس آنها است. گروه زمزم بزرگترین شرکت نوشابه سازی در کشور ایران است. این هلدینگ بزرگ حدودا 47 درصد و به طورکلی دو و نیم میلیارد بطری نوشابه تولید سالانه و تمامی نوشیدنی های مجاز و اسلامی بازار های داخل کشور را از آن خود کرده است.

شرکت بزرگ زمزم ظرفیت تولید 165 میلیون لیتر از نوشابه های گازدار بدون الکل اعم از کولا، لیمویی، پرتقالی و نوشابه های رژیمی با طعم های مختلف را دارد. این شرکت بزرگ نوشابه سازی بزرگترین سازنده ی انواع مختلف نوشابه های گازدار بدون الکل در صنعت نوشیدنی است. علاوه بر این دارای متنوع ترین محصولات و نوشیدنی ها درسرتاسر کشور نیز هست.

عرضه اینترنتی انواع نوشابه زمزم قوطی

همانطور که گفتیم این سبک فعالیت بدون شک به نفع آنها بوده و سود آوری آنها را به میزان چشمگیری افزایش خواهد داد. از طرفی دیگر خریداران نیز می توانند با خرید اینترنتی محصولی مثل نوشابه زمزم، انواع ساده و طعم دار انها را به راحتی تهیه کنند و به لیست قیمت ها دسترسی داشته باشند. شما خریداران محترم می توانید از سایت شرکت های توزیع کننده بزرگ و معتبر کمک بگیرید و از این طریق محصول مورد نظرتان را ثبت سفارش کنید. سایت بازرگانی سامان گستر علاوه بر ارائه لیست قیمت، با ارائه مقالات معتبر و متعدد شما را از مزیت ها و ویژگی های انواع نوشیدنی با خبر کرده و اطلاعات مهمی را در اختیارتان خواهد گذاشت و شما را با ویژگی های انواع محصولات غذایی آشنا خواهد کرد.

 

 

نوشابه زمزم قوطی یکی از پر متقاضی ترین انواع  نوشیدنی است که در سایت های اینترنتی فروش نوشیدنی، از خرید و فروش بالایی برخوردار است. شرکت نوشابه سازی زمزم همیشه ترکیبات تخصصی و حرفه ای را در تولید نوشابه زمزم قوطی بکار می گیرد. درحال حاضر این شرکت فروش بالایی را در سراسر کشور تجربه می کند. نوشابه زمزم قوطی در طعم های مختلف با قیمت عالی قابل خریداری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close