جشنواره فروش آبمیوه رانی قوطی (لیست قیمت)

امتیاز دهید post

شرکت سامان گستر تصمیم به برگزاری جشنواره فروش ویژه آبمیوه رانی قوطی کرده و لیست قیمت استثنایی محصولات شرکت عوجان را در سایت قرار داده است. این مجموعه توزیع و پخش عمده محصولات غذایی و انواع مختلف نوشیدنی را بر عهده دارد. ارائه محصولات درجه یک با تخفیف ویژه و عملکرد صحیح شرایط را برای مشتریان هموار ساخته و سالانه تعداد زیادی از مشتریان خرید عمده خود را از طریق این شرکت انجام می دهند.

جشنواره فروش آبمیوه رانی قوطی (لیست قیمت) - سامان گستر

تاثبرات آب انبه رانی بر سلامت دستگاه گوارش

از آنجایی که بیشتر میوه ها مخصوص فصول خاصی از سال هستند و شما در کل سال به آنها دسترسی ندارید، بهتر است جهت بهره مندی از خواص آن به سراغ آبمیوه های طبیعی و سالم بروید. آب انبه رانی یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت عوجان است که در فصل پاییز و زمستان که به خود میوه آن دسترسی ندارید، می توانید این نوشیدنی را جایگزین کنید. درصد خلوص آب انبه رانی به قدری بالا است که می تواند ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن شما را بطور کامل تامین کند و تاثیراتی مشابه میوه آن را بر بدنتان خواهد داشت.

در این قسمت قصد داریم نگاهی بر خواص آبمیوه رانی بیندازیم و اطلاعات مفیدی درباره آن در اختیارتان قرار دهیم. همانطور که در مقالات قبلی نیز گفته شد حجم آنتی اکسیدان این نوشیدنی بسیار بالا است و علاوه بر تقویت سیستم ایمنی شما را در برابر خطر ابتلا به برخی از انواع سرطان ها به ویژه سرطان های گوارشی مصون نگه می دارد. یکی دیگر از خواص بارز آب انبه رانی که اغلب به آن اشاره می‌شود، کمک به سلامت سیستم گوارشی است. در حقیقت این آبمیوه به دلیل آنزیم‌های گوارشی که دارد به هضم پروتئین و فیبر کمک زیادی می‌کند. از طرفی این نوشیدنی حاوی فیبر بالایی است و به همین دلیل به هضم آسان غذا کمک زیادی می‌کند. از طرفی دیگر آب انبه رانی حاوی فیبر پروبیوتیک است به باکتری‌های مفید روده کمک کرده و آنها را تقویت می‌کند. پروبیوتیک‌ها انواعی از باکتری‌ها و مخمرهایی اند که برای حفظ سلامت بدن و به ویژه سیستم گوارشی بسیار مفیدند.

پروبیوتیک‌ها در بدن انسان به طور طبیعی یافت می‌شوند اما برخی غذاها و آبمیوه ها هم حاوی مواد پروبیوتیک هستند که پزشکان مصرف آن را برای رفع مشکلات گوارشی توصیه کرده اند. این مواد موجب تقویت سیستم ایمنی افراد نیز می شوند. پروبیوتیک به حفظ سلامت دستگاه گوارش، هضم و جذب غذا کمک کننده است. البته این ماده علاوه بر ایجاد تاثیرات مثبت بر سیستم گوارش باعث تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از بیماری های عفونی هم می شود. بطور کلی ایجاد اختلال در عملکرد روده باعث بروز مشکلاتی در هضم غذا و به دنبال آن، باعث بروز بیماری‌های مختلفی می‌گردد. با گنجاندن این نوع آب انبه در رژیم غذایی خود می توانید به آسانی از بروز این مشکلات جلوگیری کرد.

همچنین آب انبه سرشار از آنزیم آمیلاز و فیبر است. آمیلاز نوعی آنزیم‌ گوارشی است که باعث می‌شود مولکول‌های بزرگ غذا به آسانی تجزیه و جذب گردند. آمیلاز موجود در این نوشیدنی کربوهیدرات‌های پیچیده را به قندهایی مثل گلوکز و مالتوز تجزیه می‌کند که در نتیجه منجر به هضم آسان غذا و جلوگیری از بروز یبوست می شود. در حقیقت وجود این آنزیم در آب انبه رانی برای ما بسیار ارزشمند است، زیرا آنزیم آمیلاز موجود در این نوشیدنی عملی بسیار حیاتی برای فعالیت نرمال سیستم گوارشی ما انجام می دهد. همچنین آب انبه سرشار از ترکیباتی به نام فلاونوئید است. تحقیقات انجام گرفته ثابت کرده‌اند که فلاونوئیدهای موجود در این نوشیدنی می‌توانند از سلولهای پوشش داخلی معده در برابر هلیکوباکتر دفاع کرده و زخم معده درمان کند. شما می توانید فلاونوئیدها را به آسانی از طریق گنجاندن آب انبه رانی در رژیم غذایی خود دریافت نمایید. البته توجه داشته باشید که مصرف بیش از حد این ترکیب ممکن است در پروسه انعقاد خون اختلال ایجاد کند. پس در مصرف آن حد اعتدال را رعایت نمایید. همانطور که گفته شد اینها تنها قسمت کوچکی از اثرات این نوشیدنی فوق العاده بر بدن اند. فواید مصرف آبمیوه رانی برای کودکان موضوع مهمی است که در مقالات بعدی درباره آن صحبت خواهیم کرد.

فروش ویژه آبمیوه رانی قوطی

معمولا خریداران عمده برای خرید محصولات غذایی و انواع نوشیدنی به دنبال جشنواره هایی هستند که محصول مورد نظرشان را با قیمت استثنایی ارائه دهد. اما توجه داشته باشید که برای انتخابی درست و مطمئن بایستی به دنبال فروشگاه های معتبر باشید. بازرگانی سامان گستر مجموعه ای شناخته شده در ایران است که با برگزاری جشنواره های فروش ویژه فرصت مناسبی برای خرید عمده محصول دلخواه شما با قیمت استثنایی فراهم کرده است.

با فراهم شدن شرایط فروش عمده اینترنتی از سوی بازرگانی سامان گستر، پروسه ثبت سفارش برای مشتریان آسان تر شده است. با ورود به سایت این مجموعه می توانید از شرایط خرید، حداقل سفارش و قیمت فروش مطلع شوید و خریدی آسان را تجربه نمایید. مرکز پخش سامان گستر این اطمینان را به شما می دهد که از موقع ثبت سفارش تا تحویل محصول به شما، در کنارتان باشد. همیشه خرید اینترنتی آبمیوه رانی قوطی بهترین پیشنهاد به مشتریانی است که قصد تامین عمده این محصول را دارند. لذا با برقراری ارتباط با تیم فروش به سادگی این اتفاق خواهد افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close