توزیع عمده نوشابه زمزم شیشه – بهترین قیمت

امتیاز دهید post

اگر به دنبال مجموعه ای هستید که توزیع عمده نوشابه زمزم شیشه را با بهترین قیمت انجام دهد، توصیه ما به شما مراجعه به سایت فروش سامان گستر‌‌ است. نوشابه زمزم از جمله نوشیدنی های گازدار پرفروش ایرانی است که در سرتاسر ایران طرفداران بسیاری دارد. در حال حاضر این نوشابه زمزم به طور گسترده در حال تولید است و در جای جای کشور در دسترس مردم است. هر کس با توجه به سلیقه خود می تواند طعم خاصی از آن را انتخاب کرده و مورد مصرف قرار دهد.

توزیع عمده نوشابه زمزم شیشه - بهترین قیمت - سامان گستر

مقایسه سرانه مصرف نوشابه در ایران و آمریکا

آمار عجیب و تکان‌دهنده‌ای نشان می‌دهد به طور میانگین هر ایرانی در سال چیزی حدود 42 لیتر نوشابه مصرف می‌کند. این در حالیست که در اکثر کشورها میانگین مصرف نوشابه سالیانه  چیزی در حدود 10 لیتر می باشد. این بدان معنا است ایرانیان چهار برابر بیشتر از نرمال جهانی این نوشیدنی گازدار مخرب را مصرف می کنند. در 20 سال گذشته مصرف انواع نوشابه‌ در ایران حدودا 15 درصد افزایش داشته است منتها مصرف شیر و لبنیات فقط و فقط یک دهم درصد رشد کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایسنا کشور آمریکا یکی از پرمصرف‌ترین کشورهای دنیا در مصرف نوشابه است. در این کشور تقریبا 48 درصد مردم روزانه نوشابه مصرف می‌کنند. با این حال به نظر می رسد با افزایش آگاهی عمومی در این کشور مصرف نوشابه تا حد چشم گیری کاهش پیدا کرده است. گزارش ها حاکی از آن است که در 30 سال گذشته آمریکا میزان مصرف نوشابه به کمترین میزان خود رسیده است. در کشور آمریکا همزمان با کاهش‌ مصرف نوشابه میزان مصرف آبمیوه افزایش پیدا کرده و مردم به مصرف آبمیوه‌های خالص و طبیعی روی آورده اند. آمریکا، مکزیک و آرژانتین از اصلی ‌ترین مصرف کننده گان نوشابه در جهان اند منتها از سال 2006 تا به الآن این آمار با برنامه‌های متنوعی مانند گذاشتن مالیات برای نوشابه ها تا حد زیادی کاهش پیدا کرده است.

مرکز توزیع عمده نوشابه زمزم شیشه

در راستای فروش عمده هر چه بهتر نوشابه، آبمیوه، ماءالشعیر و سایر محصولات غذایی در بازار فروشگاه اینترنتی سامان گستر عملکرد مطلوبی از خود نشان داده است. به این ترتیب خریداران شهرهای مختلف تصمیم به تهیه محصولات مورد نظر خود از این مرکز پیدا کرده اند. لذا این مرکز توزیع عمده نوشابه زمزم شیشه که‌ یکی از نوشیدنی های پرفروش بازار است را با بهترین قیمت، بدون واسطه عرضه می کند.

در توزیع عمده نوشابه و آبمیوه شرکت پخش سامان گستر به طور عمده از شرکت تولیدکننده محصولات مدنظر را به با تخفیف خریداری می کند. به همین دلیل می تواند محصول خریداری شده را با قیمت فروش ارزان تری به مشتریان عمده و خرد بفروشد. در نهایت می توانند دوباره محصول خریداری شده را حتی با قیمتی بالاتر به مشتریان خود بفروشند. خرید عمده با تخفیفات ویژه از مرکز توزیع سامان گستر مشتریان را از سود بیشتری بهره مند می کند. نتیجه می گیریم متناسب با اینکه به چه اندازه سرمایه گذاری می کنید و به چه میزان از تخفیفات بهره مند می شوید از رقبای خود پیشی میگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close