مرکز عرضه آبمیوه سان استار بزرگ – قیمت درب کارخانه

امتیاز دهید post

بازرگانی سامان گستر به عنوان مرکز عرضه ای معتبر در ایران آبمیوه سان استار بزرگ را به قیمت درب کارخانه یا همان نمایندگی به دست مشتریان سرتاسر کشور می‌رساند. محصولات برند سان استار با استاندارد های بین المللی و نظارت کامل در حال تولید اند و از همین رو می‌توان اعتماد بیشتری در مورد سلامت و کیفیت آنها داشت. لذا علاوه بر خریداران داخلی مصرف کنندگان خارج از کشور هم استقبال زیادی از این نوشیدنی کرده‌اند.

مرکز عرضه آبمیوه سان استار بزرگ - قیمت درب کارخانه - سامان گستر

آب سیب سان استار و تقویت سیستم ایمنی

اکثر افراد به ویژه نوجوانان و کودکان با رسیدن فصل سرما چندین مرتبه دچار سرماخوردگی، آنفولانزا و سایر بیماری‌هایی می‌شوند که علت اصلی آن ضعف سیستم ایمنی است. همانطور که می‌دانید میکروب‌ها در همه جا هستند و ویروس‌ها باکتری‌ها تنها محدود به سطوحی مانند درها و دستگیره‌ها نیستند؛ بلکه غشاهای مخاطی، پوست خارجی بدن و حتی دستگاه گوارش بدن نیز با طیف وسیعی از عوامل بیماری‌زا روبرو است. نکته جالب این است که بعضی از میکروب‌ها برای حفظ سلامتی لازم هستند. با این وجود برای جلوگیری از تکثیر شدن بیش از حد کنترل میکروب‌ها بدن ما به یک سیستم ایمنی سالم و قدرتمند نیاز دارد تا بتواند عوامل بیماری‌زا را به سرعت مهار کند. در حقیقت داشتن یک سیستم ایمنی قوی عفونت‌های وارد شده به بدن را به محض ورود کنترل کرده و شما را چند روز از دردسر و ناراحتی بیماری نجات می‌دهد.

داشتن یک سیستم ایمنی قوی در نتیجه یک رژیم غذایی متعادل سرشار از انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی به وجود می‌آید. آب سیب سان استار سرشار از ترکیبات بسیار طبیعی است که هر آنچه بدن به آن نیاز دارد را در خود جای داده و به همین دلیل به عنوان یکی از قوی‌ترین تقویت کننده‌های سیستم ایمنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. خواص آبمیوه سان استار با طعم سیب بسیار زیاد است که تقویت سیستم ایمنی بدن از جمله مهم‌ترین آنها می باشد. لازم است بدانید نتایج پژوهش‌های جدید نشان داده آب سیب سان استار حاوی نوعی آنتی اکسیدان به نام کوئرستین می باشد که در تقویت سیستم ایمنی بسیار کمک کننده است.

کوئرستین نوعی بیوفلاونوئید می باشد و یکی از فراوان ترین آنتی اکسیدان های موجود در آبمیوه های طبیعی است. وجود این ماده در آب سیب سان استار باعث افزایش سرعت مبارزه با آسیب رادیکال های آزاد که منجر بروز بیماری های مزمن در بدن می شوند، خواهد شد. به بیانی دیگر این ماده می تواند به رادیکال های آزاد متصل شود و آنها را خنثی نماید. لازم است بدانید رادیکال‌های آزاد مولکول‌های ناپایداری هستند و وقتیکه میزان آنها در سلول از حدی بیشتر شود، منجر به آسیب سلولی خواهد شد. پژوهشگران بر این باورند که کوئرستین فراوان ترین فلانوئید موجود در رژیم غذایی می باشد. تخمین زده شده که اگر هر شخص به طور متوسط ​​روزانه 10 الی 100 میلی گرم از این ماده را از طریق رژیم غذایی خود دریافت کند، احتمال ابتلایش به بیماری هایی مانند سرماخوردگی و انواع بیماریهای ویروسی کاهش پیدا خواهد کرد.

یکی دیگر از ترکیباتی که به میزان زیاد در آب سیب سان استار یافت می شود و سیستم ایمنی را بطور چشمگیری تقویت می کند، ویتامین سی است. بطور کلی اغلب مردم ویتامین C را به عنوان تقویت کننده سیستم ایمنی می شناسند. این ویتامین نوعی ویتامین محلول در آب است و بدن ما نمی‌تواند به خودی خود این ویتامین را تولید نماید و بهتر است با مصرف مواد غذایی و انواع نوشیدنی های طبیعی مثل آب سیب سان استار به بدن برسد. ویتامین C موجود در این آبمیوه سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و به همین علت به بدن کمک می‌کند تا با ویروس سرماخوردگی و انواع میکروب ها مقابله کند. مصرف آب سیب سان استار حین درگیری با سرماخوردگی و آنفلوانزا می‌تواند باعث کاهش خطر ابتلا به عوارض بیشتر مثل ذات‌الریه و عفونت ریه گردد.

یکی از مهمترین دانستنی ها راجب آبمیوه سان استار که بسیار مهم است و بایستی درباره آن بدانید وجود یا عدم وجود نگهدارنده در آبمیوه های صنعتی است. شاید برایتان جالب باشد که وجود ترکیبات نگهدارنده در این نوع آبمیوه ها از جمله سان استار شایعه‌ است و پایه و اساس علمی ندارد. آبمیوه‌ سان استار و بیشتر آبمیوه های کارخانه ای به طور کلی حاوی میزانی ترکیب اسیدی اند و به همین دلیل دیرتر خراب می‌شوند. آزمایشات‌ انجام گرفته نشان می دهند هر چقدر مواد غذایی تولید شده حاوی اسید بیشتری باشند، دیرتر مورد هجوم کپک‌ها و باکتری‌ها قرار می‌گیرند.

همچنین آبمیوه‌ سان استار تحت استاندارد های بین المللی در حال تولید است و پیش از بسته‌بندی پاستوریزه میشود. در حقیقت عمل پاستورزاسیون عمر نگهداری محصولات این برند را بیشتر هم می‌کند. بنابراین نتیجه میگیریم به هیچ عنوان لزومی ندارد به استفاده از نگهدارنده‌ها وجود ندارد. همانطور که پیش تر گفته شد بسته‌بندی عایق و پاستوریزه کردن، به نگهداری طولانی محصول کمک زیادی می کند. منتها پس از باز کردن درب آبمیوه میکروب‌ها فعالیت خود را آرام‌آرام آغاز می کنند. به خصوص در فصل بهار و تابستان که گرمای هوا این رشد را تشدید می‌نماید. بنابراین مهم ترین  نکته در این باره این است که بعد از باز کردن در آبمیوه ‌را در یخچال نگهداری نمایید.

مرکز پخش آبمیوه سان استار بزرگ

همانطور که می‌دانید مواد غذایی و نوشیدنی از جمله نیازهای اصلی روزانه مردم اند که بایستی به طور گسترده تامین شوند و بدست مصرف کنندگان برسند. بازرگانی سامان گستر یکی از مرکز عرضه های محبوب کشور است که آبمیوه سان استار بزرگ را به قیمت درب کارخانه به فروش می رساند. این مجموعه با به کارگیری سیستم های پیشرفته، توزیع محصولات غذایی و انواع مختلف نوشیدنی را به سرتاسر کشور و به بهترین شکل انجام می دهد.

گروه بازرگانی سامان گستر با هدف توزیع عمده از طریق به کارگیری جدید ترین روش ها در تلاش است تا نیاز خریداران را به بهترین شکل رفع نماید. یکی از اقداماتی که این مجموعه را به پرفروش ترین ها در صنعت پخش تبدیل کرده، امکان ثبت سفارش عمده بصورت اینترنتی می باشد. این مجموعه با حمایت از اندیشه های خلاق و توانمند در عرصه پخش محصولات غذایی بسیار موفق عمل کرده است. قیمت ارائه شده از سوی سامان گستر معمولا بهترین نرخ بازار است و محصول ثبت سفارش شده و کوتاه ترین زمان ممکن به دست خریداران خواهد رسید. برای اطلاع از قیمت آبمیوه سان استار بزرگ و همچنین اطلاع از شرایط دیگر با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close