بازار خرید آبمیوه سان استار نیم لیتری (قیمت ویژه)

امتیاز دهید post

بازرگانی سامان گستر با فروش آبمیوه سان استار نیم لیتری به قیمت ویژه بازار خرید آن را توسعه داده است. علاقه مندان به مصرف محصولات این برند می توانند محصول مدنظر را متناسب با سلیقه و نیاز خود خریداری کنند. نوع نیم لیتری آن به خاطر تنوع در طعم و سایز استانداردی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. برای خرید این محصول به مراکز  تخصصی مراجعه کرده و سفارش خرید دهید.

بازار خرید و فروش آبمیوه سان استار نیم لیتری (قیمت ویژه) - سامان گستر

آب پرتقال سان استار و سم زدایی از بدن 

حتما شما هم در طول چند سال گذشته بارها و بارها کلمه سم‌زدایی یا دیتاکس به گوشتان خورده است. سم‌زدایی به معنای دنبال کردن یک رژیم غذایی خاص یا استفاده از محصولاتی خاص است که باعث پاکسازی بدن را از آلودگی‌ها و مواد مضر می شود. سم زدایی بدن با مصرف منظم آب پرتقال سان استار باعث بهبود وضعیت سلامت بدن و کاهش وزن می‌شود. آب پرتقال سان استار علاوه بر داشتن ویتامین C، دارای ویتامین A بسیار بالایی است که به‌عنوان یک آنتی‌اکسیدان بسیار قوی عمل می‌کند. فراتر از آن این آبمیوه با داشتن این ترکیبات ضروری و مورد نیاز کارکرد کلیه را افزایش داده و بدن را سم‌زدایی می‌کند.
در واقع آب پرتقال سان استار سرشار از موادی است که با مصرف منظم آن بیش از 50 درصد از نیاز روزانه بدن برطرف می شود. رژیم سم‌زدایی یا دیتاکس با آب پرتقال یک دوره کوتاه‌مدت است که در جهت افزایش انرژی دوباره بدن و سم زدایی برای از بین بردن مواد سمی بدن پیشنهاد می‌شود. با رعایت این رژیم و مصرف منظم این نوع آب پرتقال اندام‌های بدن مثل روده و معده استراحت می کنند و در جهت از بین بردن ترکیبات سمی مضر تحریک می‌شوند. سپس به از بین رفتن سم‌های بدن را از طریق ادرار و تعریق کمک می کند.
خواص آبمیوه سان استار بسیار زیاد است و از موارد مثبت مصرف آن حین سم زدایی این است که گردش خون را بهبود می‌بخشد و با کاهش غلظت خون باعث تامین بهتر مواد مغذی سالم به سایر اعضا می شود. به طور کلی سم زدایی بدن با مصرف روزانه این نوع آب پرتقال به بهبود مشکلات مختلف ازجمله اضافه وزن، مشکلات گوارشی، بیماری‌های خود ایمنی، التهاب و خستگی مزمن کمک می‌کنند. شاید برایتان جالب باشد بدانید بدن انسان به‌ گونه‌ای طراحی شده است که خودش بطور اتوماتیک تنها با برخی نکات، می‌تواند سم‌ها و مواد مضر را از خود دفع کند.
مصرف یکی از موادی که در این دوره پاکسازی اصلا توصیه نمی‌شود، مصرف مواد قندی مصنوعی و ترکیبات فرآوری شده است. به همین دلیل نمی توانید هر نوع آب پرتقال صنعتی را مورد استفاده قرار دهید. چرا که نه تنها به پاکسازی بدنتان کمکی نمی کند، بلکه ممکن است تاثیراتی معکوس بر سلامتی داشته باشد. از طرفی دیگر بایستی میزان مصرف آب پرتقال توجه داشته باشید زیرا عوارض زیاده روی در مصرف آبمیوه غیر قابل انکار است. اما بهترین گزینه برای شما آب پرتقال سان استار است که از پرتقال های درجه یک تولید شده و مزه شیرینش هم از خود آن میوه بدست آمده و طبیعی است.

كارشناس صنايع غذايي بر این باورند که آب پرتقال سان استار از نظر میزان ويتامين سی بسيار غني است و باعث ايجاد مقاومت در مقابل انواع بيماري ها و جلوگیری از افت انرژی در دوره رژیم پاکسازی می شود. همچنین به علت دارابودن پروتئين و كلسيم قابل جذب نیز يك ماده مقوي به حساب مي آید كه از آن برای تقويت عمومي استفاده كرد. یکی از بهترین روش‌های مؤثر بر سرعت‌ بخشیدن به پروسه رژیم دیتاکس این است که حین یا بعد از دوره رژیم بیشتر از آبمیوه های حاوی آنتی‌اکسیدان مثل آب پرتقال سان استار استفاده کنید.

آنتی‌اکسیدان‌های موجود در این نوع آب پرتقال از سلول‌های بدن در مقابل آسیب‌های ناشی از مولکول‌هایی به نام رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند. متاسفانه زمانیکه رادیکال های آزاد به سطح بحرانی خود برسند استرس اکسیداتیو در بدن رخ خواهد داد. افزایش رادیکال‌های آزاد و عدم کنترل آنها تأثیراتی جدی در بروز بعضی بیماری‌ها از جمله مشکلات کبدی، سرطان و حمله قلبی دارند. زمانیکه آب پرتقال به عنوان بمبی از آنتی اکسیدان عمل کرد‌ ضمن کسب قدرت برای حذف رادیکال‌های آزاد، سایر سمومی که در بدن انباشته شده را هم از بین خواهد برد و بدن را به حالت سلامت خود باز می گرداند.

خرید عمده آبمیوه سان استار نیم لیتری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close