فروش نوشابه زمزم قوطی 330 سی سی به قیمت عمده

امتیاز دهید post

فروش نوشابه زمزم قوطی 330 سی سی در مرکز پخش سامان گستر به قیمت عمده انجام می گردد. همانطور که پیش تر گفتیم محصولات برند تجاری زمزم جزو پر فروش ترین نوشیدنی های این مرکز است که به کارگیری دانش روز و به کارگیری دستگاه های پیشرفته تولید می شوند. این مجموعه این اطمینان را به شما می دهد که هیچ گاه درباره کیفیت بالای این محصولات دچار تردید نشوید. نوشابه زمزم با شیوه کاملا استاندارد تولید می شود و دقیقا همین موضوع باعث خرید و فروش بالای آن گردیده است.

فروش نوشابه زمزم قوطی 330 سی سی به قیمت عمده - سامان گستر

استراتژی برند زمزم

زمزم یکی از محبوب ترین برند‌های داخلی محبوب در حوزه تولید انواع نوشابه و نوشیدنی های گازدار است. نوشابه‌های شیشه‌ای و قوطی زمزم جزو اولین محصولات این شرکت بوده و در اغلب فروشگاه ‌های کشور عرضه می‌شوند و مشتریان خاص خود را دارند. علی رغم اینکه برخی بر این باورند که این شرکت یکی اصلی ‌ترین تولیدکننده نوشابه در کشور است به دلایلی هنوز نتوانسته جایگاه با ثباتی از برند خود را در بازار نوشیدنی داخلی، به ویژه خارجی ایجاد نماید. برخی کارشناسان بر این باورند که عملکرد ضعیف زمزم در حوزه برندینگ، تاثیر گرفته از رقیبانی قدر از جمله کوکا و پپسی می باشد که زمانی طولانی است که فعالیت‌های ارتباطاتی برند هایشان را تقویت نموده‌اند. در این قسمت قصد داریم درمورد اینکه زمزم در راستای فعالیت‌های ارتباطات چه فعالیت هایی انجام داده صحبت کنیم. نخستین عامل موفقیت و حفظ این برند در این چند سال، خود کفایی در تولید است. امروزه در کشور با توجه به اهمیت مردم به سلامت و حفظ رژیم غذایی حساسیت بالایی درباره تولید استاندارد نوشابه وجود دارد.

به همین خاطر شرکت های تولید‌کننده از جمله زمزم در صنعت نوشابه با چالشی بسیار جدی روبه‌رو است. البته بهتر است بدانید این چالش در حوزه نوشیدنی ‌محصولات غذایی موضوع جدیدی نیست و برند‌ کوکاکولا و پپسی با وجود هجمه‌های رسانه‌ای که علیه نوشابه وجود دارد، کماکان به طور جدی به فعالیت‌ خود ادامه میدهند. در حال حاضر شرکت زمزم بیش از 60 سال سابقه جزو بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کشورمان ایران به حساب می آید. هلدینگ زمزم با 16 کارخانه در سرتاسر ایران محصولاتی با کیفیت را تولید و به بازار عرضه می کند. پیش از سال 1357 شرکت زمزم محصولات پپسی را تحت لیسانس تولید می‌کرد و این کار تجربه خوبی را در تولید نوشابه‌ برای زمزم به ارمغان آورد. پس از سال 57 به این خاطر که پپسی دیگر نتوانست در بازار ایران حضور پررنگی داشته باشد، زمزم بطور جدی قدم در راه خودکفایی تولید نوشابه‌ گذاشت.  برای آشنایی بیشتر با تاریخچه نوشابه زمزم به مقاله پخش عمده نوشابه زمزم پت مراجعه فرمایید.

فروش عمده عمده نوشابه زمزم قوطی 330 سی سی

همانطور که پیش تر گفتیم بازرگانی سامان گستر یکی از محبوب ترین شرکت های عمده فروش فعال در حوزه محصولات غذایی و نوشیدنی می باشد. امکان فروش نوشابه زمزم قوطی 330 سی سی به قیمت عمده از اصلی ترین عوامل موفقیت مجموعه ما است. به علاوه مدتی است که امکان ثبت سفارش آنلاین اغلب محصولات غذایی در سایت این مرکز فراهم شده است. از ویژگی های جالب این نوع ثبت سفارش این است که مشتریان می توانند قبل از نهایی کردن خرید، عمده‌فروشی مدنظر خود را انتخاب کرده و سپس با مراجعه به سایر فروشگاه‌ ها محصولات، برندها، لیست قیمت و سایر نکات  مهم را یادداشت کرده و در آخر درباره خرید خود تصمیم گیری کنند.

در اصل همه این موارد سرنخ هایی کلیدی به مشتریان می دهد. اما باید بدانید بازرگانی سامان گستر به خاطر ارتباط مستقیم با بیشتر کارخانجات و خرید بدون واسطه از آنها، به طور معمول قیمت عرضه کمتری را برای محصولات در نظر گرفته است. از طرفی با برگزاری جشنواره های فروش ویژه، تخفیفات استثنایی برای محصولات پر فروش مثل نوشابه زمزم در نظر می گیرد. اگر قصد خرید عمده نوشابه زمزم قوطی 330 سی سی را دارید می توانید از طریق تکمیل فرم مربوطه در صفحه تماس با ما اقدام فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close