صادرات نوشابه پپسی قوطی 330 سی سی – بهترین قیمت

امتیاز دهید post

صادرات نوشابه پپسی قوطی 330 سی سی توسط بازرگانی سامان گستر با بهترین قیمت انجام می شود. محصولات پپسی در ایران تحت لیسانس کمپانی اصلی آن در کارخانه ای مجهز و با به کارگیری ترکیبات با کیفیت در حال تولید اند. محصولات برند تجاری پپسی تحت استاندارد های بین المللی و دانش روز دنیا در ایران تولید می شوند و به همین دلیل میزان صادراتشان به دیگر کشورهای همسایه روز به روز در حال افزایش است.

صادرات نوشابه پپسی قوطی 330 سی سی - بهترین قیمت - سامان گستر

دلایل موفقیت و به شهرت رسیدن شرکت پپسی

همیشه حضور یک رهبر با کفایت موجبات موفقیت را برای یک جامعه و یا یک گروه فراهم می آورد. رییس کمپانی پپسی، فردی به نام ایندرا نویی است که در چند سال گذشته با تغییر برنامه ریزی و سیاست‌ های این شرکت تلاش کرده تا برنامه ای سودمند ارائه دهد. نتیجه این تلاش ها علاوه بر پیشرفت چشمگیر و رفع نیاز خریداران، باعث شده این شرکت بتواند از رقیب دیرینه خود یعنی همان کوکاکولا پیشی بگیرد و در مدار موفقیت بر آن چنگ بزند. شاید برایتان جالب باشد که ایندرا نویی مدیر کمپانی پپسی، بانویی باهوش، مصمم، موفق و خوش‌بین است که به عنوان یکی از موفق ترین زنان دنیا در بین مردم شهرت دارد. او زاده شهر چنای واقع در ساحل جنوب شرقی هند است. پس از ازدواج با فردی به نام رجای نویی در مسیری سخت و پرفراز و نشیب از موفقیت گام برداشت که به گفته خود، آن را مدیون خانواده، دوستانش و ایمان قلبی خود می داند.

او در نتیجه به کارگیری تجربیات و دانش مدیریتی خود، از میان درخواست همزمان دو شرکت بزرگ جنرال الکتریک و پپسی، به شرکت پپسی ملحق شد و فعالیت جدی خود را بطور رسمی در سمت مدیریت برنامه ریزی استراتژیک آغاز نمود. همانطور که در مقالات پیشین گفته شد پپسی یکی از بزرگترین شرکت های تولید نوشیدنی های گازدار در ایالات متحده آمریکا است.

با ارزیابی کیفیت این نوشابه به دلیل فروش بالا و موفقیت این برند پی خواهید برد.  تغییرات اساسی که این خانم در روند مدیریت آن انجام داد موجبات رشد و شکوفایی این شرکت را فراهم کرد. از جمله این تغییرات می توان به تمرکز بر تقاضای رو به رشد جهان برای غذای سالم‌تر و فعالیت‌های زیست محیطی مثبت اشاره کرد. البته بهتر است بدانید شیوه او در مدیریت اجرایی در بعضی مواقع ممکن است غیر معمول و غیر محافظه کارانه به نظر برسد، اما با این وجود بسیار سرسخت و در تصمیم گیری قاطع است.

نویی در ابتدای شروع به کار به عنوان رئیس برنامه‌ ریزی استراتژیک و قائم مقام بخش ادغام و مالکیت ‌ها شروع به آماده سازی یک برنامه تجاری کرد. او بر این باور بود که غذاهای فست فودها دیگر رشد چندانی ندارند و رستوران‌ ها نیز باید کنار گذاشته شوند اما در عوض تاکیدش ترغیب آمریکایی‌ ها به مصرف غذاهای سالم بود. در نهایت پس از برگزاری جلسات متعدد، انریکو طرح نویی را قبول کرد و در سال 1997 میلادی رستوران‌ ها از گردونه رقابت خارج شدند. اما قسمت دوم استراتژی نویی که ایجاد تصویری از پپسی به عنوان مجموعه ای بزرگ که برای سلامت مشتریان خود اهمیت زیادی قائل است هنوز اجرایی نشده بود.

در راستای اجرای این استراتژی، نخستین هدف نویی (تروپیکانا) بود. او با تاکید بر تولید نوشیدنی ‌های سالم توسط این شرکت و فروش بالای آن باور داشت که گذاشتن در سبد تجاری کمپانی پپسی نه تنها تصویری جالب از این شرکت ارائه می‌ دهد بلکه تامین کننده هدف نهایی آن نیز هست. در نهایت پپسی این شرکت را با بیش از سه میلیارد و 200 میلیون دلار در سال 1998 میلادی مالک شد. گام بعدی ای که نویی برداشت این بار جدی تر و پیچیده‌ تر از گذشته بود. او در این مرحله تصمیم گرفت تا پپسی شرکت (کوئیکراوتز) را مالک شود که فقط محصول “گاتارود” آن 82 درصد از بازار نوشیدنی ‌های ورزشی آمریکا را در بر می ‌گرفت و فروش آن در دنیا به بیش از دو میلیارد دلار رسیده بود.

نویی که در این زمان مدیریت مالی شرکت پپسی را نیز برعهده داشت برای تملیک این شرکت مبلغ 14 میلیارد دلار را پیشنهاد نمود. او به دلیل تمایل سایر شرکت‌ها از جمله کوکاکولا به خرید این شرکت، در تصمیم خود پافشاری کرد و در آخر هم موفق شد با حمایت مدیر اجرایی جدید، استیو رینموند، این شرکت را بصورت رسمی به مالکیت خود درآورد. برنامه‌ ریزی های نویی تصویری موفق از نقش درست پپسی را در دنیا منعکس کرد. در حقیقت او باورهای خود در این حوزه را در یک عبارت کوتاه خلاصه کرده است: (اجرای هدفمند). به باور او پپسی بایستی به عنوان یک مجموعه منحصر به فرد همزمان هم دارای موفقیت مالی و مسئولیت ‌پذیری اجتماعی بالا باشد و این اصلا به معنای کاستن از اهداف اصلی نیست. برنامه اجرای هدفمند حین عملیاتی شدن، در سه سطح گوناگون تجلی پیدا می کند.

اولین سطح پایداری سلامت انسانها است که اقتضا می ‌کند تا پپسی هر دو موضوع چاقی مفرط و سوء تغذیه را مورد توجه قرار دهد. پیشبرد این مسیر با ارائه غذاها و نوشیدنی‌هایی که برای سلامت مصرف کننده مناسب تر است و با ذائقه آنان منطبق است، امکان پذیر می باشد. سطح دوم، پایداری زیست محیطی می باشد که با مصرف بهینه آب، بازیافت صحیح مواد دور ریختنی و کاهش مصرف کربن به حفاظت از کره زمین کمک می‌ کند. سطح سوم، پایداری استعداد است که به کارمندان این شرکت احساسی از تعلق خاطر به چیزی بزرگ ‌تر از خودشان خواهد داد. به بیانی دسگر جایی که گوناگونی را محترم می ‌شمارد و به آنان اجازه می ‌دهد نه تنها زندگی خود را بگذرانند بلکه اجازه می‌دهد آن ‌ها هم خوب زندگی کنند.

نکاتی جالب درباره برند تجاری پپسی

امروزه کمتر کسی در دنیا می توان یافت که شکل برند پپسی را نشناسد و با آن آشنایی نداشته باشد. شاید برایتان جالب باشد که اولین بار نام پپسی از نوعی آنزیم گوارشی به نام پپسین گرفته شد. این در واقع نخستین آنزیم کشف شدهٔ گوارشی در معده است که در روند هضم و گوارش نقشی اساسی دارد. پپسین آنزیمی پروتئینی است که از سلول های اصلی معده ترشح می شود و به هضم پروتئین ها کمک زیادی می کند. نوشابه پپسی اولین بار توسط داروسازی جوان به نام کیلب برادهم اهل نیوبرن در ایالت کارولینای شمالی در کشور آمریکا تولید شد. نکته جالب این است که هدف برادهم از تولید این نوشیدنی درمان درد معده بود.

تاریخچه شرکت پپسی و ورود محصولات آن به ایران نیز داستان جالبی دارد. در آن زمان علاوه بر ورود محصولات آمریکایی به ایران، انعقاد قرارداد های کاری جدید با شرکت‌ های آمریکایی برای تولید محصولات مصرفی هم ممنوع اعلام شده بود. بطوریکه که اغلب کارشناسان درباره ادامه فعالیت هر دو شرکت کوکاکولا و پپسی در کشور دچار ابهام شده‌ بودند. در نهایت تصمیم گرفته شد با در نظر گرفتن ممنوعیت تولید و ورود محصولات آمریکایی مثل نوشابه پپسی و کوکا، شرکت های سازنده شان یا باید در ایران به تولید محصولات خود پایان دهند و یا از مدل قرارداد آن استفاده شود تا این محصولات نیز در ایران به تولید برسند.

در حال حاضر به غیر از برند پپسی، کولاکولا که جز نخستین محصولاتی است که مردم می‌ توانند به نوشیدنی‌ های بدون قند و کم کالری این کمپانی که تحت عنوان Diet Pepsi تولید می کند هم دسترسی داشته باشند. همچنین انواع دیگری مثل نوشیدنی‌ های بدون کافئین و شربت ذرت با طعم گیلاس یا وانیل نیز از محصولات شرکت پپسی است که البته در ایران همه آنها تولید نمی شوند. پپسی علاوه بر این با خرید برند گیترید به بازار سودآور نوشیدنی‌ های ورزشی و انرژی‌ زا نیز ورود پیدا کرد و در کنار آن با برند آکوآفینا به فروش آب معدنی و نوشیدنی‌ های استارباکس نیز پرداخته است.

پایه و اساس موفقیت شرکت های بزرگ از جمله پپسی در طولانی مدت نتیجه رعایت قوانین تجاری و حفظ استاندارد های بین المللی است که مدیریت این راه و کنترل اجرای قوانین به واسطه مدیران خبره انجام می شود. این شرکت ها در زمینه های مختلفی مشغول به فعالیت جدی اند اما هر کدام در جزییات دارای قوانین متفاوتی اند. شرکت های صادرلتی مواد غذایی و نوشیدنی با حفظ و رعایت قوانینی که برای واردات مواد غذایی در کشورهای مختلف وضع شده است و همچنین مداومت در این کار می توانند روابط طولانی مدت و پایداری را در تجارت بین المللی خود داشته باشد.

شرکت های صادرکننده نوشابه

بازرگانی سامان گستر در حوزه پخش و صادرات انواع محصولات غذایی فعالیتی جدی دارد که با توجه به توسعه امور تجاری و صنعتی نیاز به این شرکت بسیار احساس می شود. این مجموعه بازرگانی انواع محصولات غذایی و نوشیدنی های درجه یک مثل نوشابه پپسی را به صورت مستقیم برای کشورهای واردکننده محصولات ایرانی صادر می کنند و همه امور مربوط به صادرات را انجام می دهد. کارمندان و کارشناسان فروش این مجموعه افرادی متخصص و باتجربه اند و به تمامی امور بازرگانی و صادرات تسلط کامل دارند.

همانطور که می دانید قیمت محصولات غذایی متناسب با شرایط اقتصادی روز، قیمت ارز، کیفیت ترکیبات به کاربرده شده و مواردی از این دست مداوم در حال تغییر است. به همین خاطر این مجموعه فروشگاهی را طراحی کرده که در آن قیمت ها بطور روزانه آپدیت می شوند. بدین ترتیب علاوه بر خریداران داخل کشور، مشتریان خارجی نیز در هر لحظه و هر جا به قیمت محصول مورد نظر و موجودی آنها دسترسی دارند. مجموعه سامان گستر با برگزاری جشنواره فروش محصولات پر فروش مثل نوشابه کوکا و پپسی را با تخفیفات ویژه در بازار داخلی و خارجی عرضه می کند. اگر قصد خرید عمده نوشابه پپسی قوطی در جشنواره فروش را دارید و می خواهید از تخفیفات ویژه بهره مند شوید هم اکنون فرم مربوطه را در صفحه تماس با ما تکمیل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close