فروش نوشابه پپسی بطری درب کارخانه – قیمت نمایندگی

امتیاز دهید post

فروش نوشابه پپسی بطری به قیمت درب کارخانه یا همان نمایندگی جزو محبوب ترین روش هایی است که خریداران را به ثبت سفارش در حجم بالا ترغیب می کند. مصرف کنندگان می توانند از این طریق به بهترین قیمت ها دسترسی پیدا کنند. از طرفی دیگر با فراهم سازی شرایط خرید بصورت اینترنتی افراد زیادی به آسانی اقدام به تهیه این محصول می کنند. به همین دلیل بازار فروش بسیار پر رونقی برای این محصول در بازار ایجاد شده است. به طور معمول خریداران عمده نوشابه پپسی در تلاش اند با شرکت های تخصصی ارتباط خوبی برقرار کنند و بهترین ها را از آنها خریداری کنند. بدین ترتیب برندهای معتبر را با قیمت مناسب خریداری می کنند. خرید این نوع نوشابه با شرایط گفته شده برای مصرف کنندگان و خریداران، صرفه اقتصادی بسیاری دارد.

فروش نوشابه پپسی بطری درب کارخانه - قیمت نمایندگی - سامان گستر

مراحل تولید بطری های نوشابه

برای ساخت بطری‌ های نوشابه پپسی از پری فرم‌ هایی از جنس پلی اتیلن استفاده می‌شود. پری فورم در واقع یک قطعه پیش ساخته از جنس پلاستیک است که پیش از تزریق به داخل قالب بطری سازی، در دمای خاصی با فشار بالا شکل دهی می‌شود. پری فرم‌ها نخست شبیه یک لوله آزمایش است. این لوله در تقسیم بندی‌های گوناگون درجه حرارت‌های متفاوتی می‌بیند تا در نهایت برای بطری‌سازی آماده شود. در ابتدا پری فورم‌ها وارد دستگاه بطری سازی می‌شوند و با استفاده از فینگرهایی بر روی دستگاه قرار می گیرند. این دستگاه حرکتی چرخشی دارد که باعث می‌شود تمام قسمت‌های پری فرم حرارت مورد نیاز را دریافت کند.

پس از حرکت چرخشی پریفرم‌ها از چشم الکترونیکی موجود در دستگاه عبور داده می‌شوند. چشم الکترونیکی پس از نقص یابی پری فرم‌هایی را که در ظاهر خود اشکال و یا شکستگی دارند را از بقیه جدا کرده و اخطار می‌دهد. در این بخش پریفرم‌ هایی که حرارت دیده و کاملاً داغ شده‌اند در دسته‌های چهارتایی به قالب‌های سه تکه وارد می‌شوند. سپس از قسمت پایین قالب را با فشار وارد پریفرم‌ها کرده تا ارتفاع مناسبی به آنها دهد. در نهایت پریفرم‌ها را به قسمت بالای قالب چسبانده می شود.

بیش از 30 بار هوا با فشاری معین بخ پری فورم ها وارد می‌شود و از دو طرف آن را به قالب می‌چسباند. بطری نوشابه حدود 2 ثانیه داخل قالب باقی مانده و در نهایت از آن خارج شده و به سبدی از جنس آهن انتقال داده می‌شود. در این سبد آهنی دستگاه‌های مکنده هوا از بطری خارج شده و برای شستشو به دستگاهی دیگر انتقال داده می‌شوند. بطور کلی نحوه شستشو بطری نوشابه بسیار مهم است. لازم است بدانید شستشوی این بطری‌ها بسیار آسان‌تر از بطری های شیشه ای است. بطوریکه این دستگاه در هر مرتبه بیش از 20 بار بطری را به طور کامل شستشو می‌دهد.

بعد از اینکه پروسه شستشوی بطری‌های نوشابه پایان گرفت کار آینه‌بان‌ها آغاز می‌شود. در این قسمت بطری‌های ناسالم و کثیف از سایر بطری‌ها جدا می‌گردند. دستگاه فیلر، مخزن تهیه شربت شکر و آب سایر دستگاه‌ها می توانند همانند پروسه تولید نوشابه شیشه‌ای عملکرد خود را انجام می‌دهند. در آخر بطری ها برچسب خورده و روی آنها تاریخ تولید، ساعت تولید و قیمت فروش آن حک می‌شود. در این قسمت دستگاهی وجود دارد به نام شیرینگ پک که با درجه حرارت بیش از 130 درجه سانتیگراد پلاستیک‌های بسته‌بندی شده را از طرف دیگر خارج می‌کند. كار در اين مرحله هم به پايان مي رسد و بطري های نوشابه به انبار شرکت های توزیع کننده فرستاده می شوند تا وارد بازار شوند.

تاثیرات اسید فسفریک موجود در نوشابه بر بدن

در این قسمت قصد داریم درباره ترکیبات موجود در نوشابه پپسی از جمله فسفریک اسید اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم. مصرف نوشابه پپسی که غنی از اسید فسفریک است منجر به تغییرات ادراری، بروز بیماری‌های مزمن کلیوی و ایجاد سنگ کلیه می‌شود. جالب است بدانید کلیه‌های سالم در بدن انسان فسفر اضافی را دفع کرده و می‌تواند برای کلیه ‌ها مضر باشد و در عملکرد درست آنها اختلال ایجاد کند. به همین دلیل به افرادی که از بیماری‌های کلیوی رنج می‌برند توصیه می‌شود در مصرف نوشابه اعتدال را رعایت کنند. توجه داشته باشید فسفر به طور طبیعی در بیشتر غذاهای ما یافت می‌شود. بنابراین اگر به اندازه استاندارد مصرف شود به هیچ عنوان مشکل ساز نیست و می‌تواند از طریق کلیه‌ها دفع شود. مشکل از جایی شروع می‌شود که افراد شروع به مصرف بی رویه نوشابه کرده که این کار منجر به اضافه بار فسفر در بدن خواهد شد.

بیشتر مردم به آسانی از طریق رژیم غذایی خود نیاز روزانه بدن را به فسفر تامین می‌نمایند؛ به خصوص اگر از غذاهایی که سرشار از فسفر استفاده کنند. نکته حائز اهمیت این است که وجود بیش از حد فسفریک اسید در بدن ‌منجر به کمبود ترکیبات معدنی ‌می گردد. به همین خاطر مصرف محصولاتی که حاوی فسفر پنهان هستند مثل نوشابه پپسی و کوکاکولا می تواند مشکل ساز باشد. اسید فسفریک از منابع اصلی فسفر است و دریافت بیش از حد آن از طریق نوشابه می‌تواند باعث کاهش کلسیم بدن گردد. نتایج تحقیقاتی جدید نشان داده که مصرف نوشابه به طور روزانه با هیپوکلسمی ارتباط مستقیم دارد. به علاوه می‌تواند باعث اضافه بار فسفر در بدن گردد و شما را از دریافت ترکیبات مغذی و حیاتی از جمله آهن روی و منیزیم محروم سازد. همانطور که می‌دانید کمبود هر کدام از این ترکیبات باعث بروز مشکلات جدی در بدن می گردد.

نتیجه تحقیقی که در دهه 1970 انجام گرفته نشان می‌دهد حیواناتی که رژیم غذایی‌شان سرشار از فسفات بوده تراکم استخوان نسبتاً کمتری از آنچه انتظار می‌رفته داشته‌اند. در حقیقت زیاده‌روی در مصرف نوشابه پپسی و کوکاکولا به خاطر وجود فسفریک اسید بالا، رفته رفته تراکم استخوانی آنها را کاهش داده و باعث شکستگی‌های ناگهانی و بروز پوکی استخوان حتی در سنین کم می شود. همچنین مصرف زیاد از حد نوشابه ترشح هورمون پاراتیروئید را افزایش داده که این موضوع به خودی خود منجر به از دست دادن تراکم ترکیبات معدنی استخوان و بروز بیماری‌های زیادی می‌گردد. مطالبی که درباره اسید فسفریک موجود در نوشابه بیان شد به این معنا نیست که باید نوشابه را به طور کامل از رژیم غذایی خود حذف کنید. بلکه با رعایت رژیم غذایی مناسب و اعتدال در مصرف این نوشیدنی می توانید عوارض احتمالی آن را کم و حتی به صفر برسانید.

فروش نوشابه پپسی بطری به قیمت درب کارخانه

اگر قصد خرید نوشابه پپسی بطری با قیمت ارزان و شرایط ویژه را دارید، بازرگانی سامان گستر به عنوان یکی از شرکت‌های توزیع کننده در تهران راه حلی بسیار مناسب و ارزشمند را به شما خریداران پیشنهاد می‌کند و آن هم خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه است. با مشاهده سایت فروش بازرگانی سامان گستر می توانید از قیمت روز، حداقل سفارش و موجودی انبار با خبر شوید و در نهایت در صورت تمایل خرید خود را نهایی کنید. نکته بسیار حائز اهمیت این است که مشتریان پس از اینکه تمامی این فاکتورها را با مراکز فروش دیگر مقایسه کردند می توانند اقدام به ثبت سفارش نمایند. فروش نوشابه پپسی بطری به قیمت درب کارخانه یا همان نمایندگی از جمله تکنیک هایی است که خریداران را به ثبت سفارش در حجم بالا از سوی این مجموعه ترغیب کرده است.

در طول این سال‌ها خرید عمده و بی‌واسطه نوشابه پپسی بطری به قیمت درب کارخانه از این مجموعه با استقبال خوبی همراه شده است. خوشبختانه بازرگانی سامان گستر امکان خرید بی‌واسطه و اینترنتی تمامی محصولات غذایی و نوشیدنی را از طریق سایت فراهم کرده است. شما خریداران گرامی می‌توانید در سریع ‌ترین زمان قیمت محصولات را با یکدیگر مقایسه کنید و خرید بی‌واسطه خود را به صورت آنلاین نهایی فرمایید. اگر قصد اطلاع از زمان دقیق جشنواره فروش ویژه نوشابه پپسی بطری را دارید، با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close