قیمت ویژه نوشابه زمزم قوطی 330 میلی لیتر

امتیاز دهید post

یکی از بهترین و پرفروش ترین انواع نوشابه زمزم نوع قوطی 330 میلی لیتر است که با قیمت ویژه توسط بازرگانی سامان گستر به فروش می رسد. این نوع نوشیدنی از هر نظر که سایز استاندارد یکی از آنها است، نظر خریداران را به خود جلب کرده است. از طرف دیگر تجربه ثابت کرده مصرف کننده ای که حتی یک بار نوشابه زمزم قطر را مصرف کرده است احتمالاً جزو خریداران همیشگی آن خواهد ماند. معمولاً کسی که طعم و مزه نوشیدنی و آبمیوه ای را بپسندد آن را برای اطرافیان خود تعریف و به اصطلاح نوعی تبلیغ انجام می‌دهد. این مسئله باعث شده تعداد مشتریان این نوع نوشیدنی به طور تصاعدی افزایش پیدا کند و در نهایت میزان فروش و سودآوری آنها متناسب با آن بالا می‌رود.

قیمت ویژه نوشابه زمزم قوطی 330 میلی لیتر - سامان گستر

نوشابه رژیمی زمزم و استویا

در حال حاضر تولید محصولات غذایی سودمند و بی‌عارضه از جمله نوشابه رژیمی متقاضیان زیادی پیدا کرده است. شرکت نوشابه سازی زمزم با تولید نوشابه‌های رژیمی قند استویا را جایگزین شیرین کننده‌ای به نام آسه سولفام پتاسیم نموده است. نتیجه آزمایش‌های انجام گرفته نشان می‌دهد، قند استویا موجود در این نوشیدنی به طور حداکثری یعنی 100 درصدی جایگزین شیرین کننده‌های مصنوعی از جمله آسه سولفام پتاسیم گردیده بدون اینکه تغییراتی اساسی در ویژگی‌های فیزیکو شیمیایی و حسی محصولات ایجاد گردد.

مزایای مصرف نوشابه گازدار رژیمی زمزم حاوی استویا بسیار زیاد است که در ادامه قصد داریم اطلاعاتی را درباره آن در اختیارتان قرار دهیم. استویا ماده‌ای ارگانیک است که از گیاه Stevia rebudiana به دست می‌آید. این ماده یکی از اعضای خانواده chrysanthetum و زیر گروه از خانواده Asteraceae به حساب می آید. استویا یا استویا رابادیانا اسم درختچه‌ای بسیار انبوه است که متعلق به تیره کاسنیان می‌باشد. حدود 150 گونه مختلف از این گیاه پرخاصیت وجود دارد که تمامی آنها بومی آمریکای جنوبی و شمالی هستند. شاید برایتان جالب باشد که این گیاه بین 200 الی 300 برابر طعمی شیرین‌تر از شکر دارد. با این تفاوت که به هیچ عنوان مضرات شکر را ندارد و دارای فواید بسیار زیادی برای سلامتی است. از جمله مهم‌ترین فواید این ماده این است که فاقد کالری می‌باشد.  به همین خاطر زمانی که این گیاه جایگزین شکر معمولی شود به طور اتوماتیک باعث کاهش وزن شده از بروز بیماری‌هایی مانند چاقی و به دنبال آن دیابت و فشار خون جلوگیری خواهد کرد. به همین خاطر نوشابه زمزم قوطی رژیمی کالری ندارد باعث چاقی نمی‌شود.

از جمله خواص دیگر استویا این است که باعث افزایش احساس سیری در افراد شده می‌تواند تاثیر زیادی بر کاهش وزن داشته باشد. نتیجه تحقیقی که بر روی 40 نفر که تعدادی نوشیدنی‌های حاوی شکر معمولی و تعدادی دیگر نوشیدنی‌های حاوی استویا مصرف کرده بودند، دو نتیجه متفاوت در پی داشت. همانطور که حتماً شما هم تجربه کردید کمبود دریافت کالری باعث گرسنگیتان شده است. در نتیجه این آزمایش کارشناسان انتظار داشتند، آنهایی که از نوشیدنی های حاوی استویا که کالری کمتری داشت استفاده کرده اند بیشتر احساس گرسنگی بیشتری کنند در وعده غذایی اصلی‌شان آن احساس گرسنگی را به طور کامل جبران کنند، اما نتیجه طور دیگری رقم خورد. کسانی که از نوشیدنی حاوی استویا که کالری کمتری هم داشت استفاده کرده بودند احساس رضایت و سیری بیشتری نسبت به افرادی که نوشیدنی‌های حاوی شکر معمولی استفاده کرده بودند، داشتند. در نتیجه در می‌یابیم مصرف نوشیدنی‌های حاوی استویا مانند نوشابه رژیمی زمزم می‌تواند باعث احساس سیری طولانی مدت در فرد شده و به دنبال آن کاهش وزن را نیز به همراه داشته باشد.

در حقیقت کاهش اشتهایی که در نتیجه مصرف این ماده اتفاق می‌افتد در نتیجه افزایش هورمون‌های کاهنده اشتها اتفاق می‌افتد. مصرف نوشیدنی‌های حاوی استویا منجر به کاهش تریگلیسیرید و افزایش چربی خون مفید که به آن HDL گفته می‌شود، خواهد شد. در نتیجه ریسک ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی تا حد زیادی کاهش پیدا کرده و از بروز حملات قلبی جلوگیری می‌شود. یکی دیگر از عواملی که باعث کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی در نتیجه مصرف این ماده می‌شود، وجود آنتی اکسیدان‌هایی خاص در مقادیر بالا است. همچنین مصرف نوشابه‌های حاوی استویا ارتباط مستقیمی با ترک سیگار دارد. در حقیقت ویتامین سی و خاصیت سم زدایی این ماده منجر به دفع نیکوتین در بدن می‌شود. این هم یکی از خواص بسیار جالب مصرف نوشیدنی‌های حاوی استویا می‌باشد.

شاید برایتان جالب باشد افرادی که از بیماری دیابت رنج می‌برند معمولاً علاقه زیادی به مصرف نوشیدنی‌ها و مواد غذایی شیرین دارند. مصرف نوشابه‌های حاوی استویا علاوه بر اینکه طعم شیرینی دارد می تواند به کنترل دیابت کمک کند و جایگزینی مناسب برای افرادی باشد که تمایل به مصرف نوشابه دارند. ترکیبات گلیکوئیدی و استویویایدی که در گیاه استوپیا وجود دارند حین تجزیه شدن گلوکز موجود در روده بزرگ را جذب کرده و اجازه ورود آنها را به جریان خون نمی‌دهد. در نتیجه این فرایند میزان قند خون تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. نتیجه تحقیق دیگری در این زمینه نشان داد افرادی که نوشیدنی‌های حاوی استویا را جایگزین نوشیدنی‌های حاوی شکر معمولی کرده بودند بیش از 15 درصد کاهش قند خون را تجربه کردند. از طرف دیگر مصرف این گیاه باعث کاهش قند خون ناشتا و بهبود مقاومت به انسولین در افراد دیابتی خواهد شد. انسولین هورمونی در بدن است که باعث کاهش قند خون شده و نتیجه بهبود عملکرد این هورمون کاهش قند خون را در پی دارد. برای بررسی بیشتر ویژگی های نوشابه زمزم به مقاله صادرات نوشابه زمزم بطری (قیمت خرید) مراجعه فرمایید.

قیمت فوق العاده نوشابه زمزم قوطی 330 میلی لیتر

بازرگانی سامان گستر با سابقه درخشان در پخش عمده مواد غذایی و انواع نوشیدنی در خدمت بازارهای داخلی و بین المللی می‌باشد. این مجموعه محصول غذایی و یا نوشیدنی مورد نظر شما را به طور مستقیم از کارخانه تولید کننده تامین می‌کند؛ به همین خاطر تضمین می‌کند محصولی که به دست شما می‌رسد دارای حداقل قیمت یا همان قیمت درب کارخانه است. خرید عمده و بی واسطه نوشابه زمزم قوطی 330 میلی لیتر با قیمت ویژه توسط این مجموعه به دو صورت تلفنی و آنلاین انجام می‌شود که هر دو غیر حضوری اند.

پس از ثبت سفارش عمده چه به صورت تلفنی و چه به صورت آنلاین محصول خریداری شده در سریع‌ترین زمان ممکن یعنی بلافاصله پس از ثبت سفارش بدون در نظر گرفتن مرزهای جغرافیایی به سرتاسر کشور ارسال می‌گردد. همانطور که می‌دانید قیمت نوشابه زمزم در رنج‌های متفاوتی وجود دارد و عواملی از جمله تغییر و عدم ثبات نرخ ارز، صادرات و تغییر قیمت مواد مواد اولیه مدام در حال تغییر است. اما بازرگانی سامان گستر با خرید بی‌واسطه از این شرکت و داشتن نمایندگی فروش آن جشنواره های ویژه‌ای را برگزار کرده که خریداران می‌توانند انواع محصولات این برند را با حداقل قیمت خریداری کنند. برای مشاهده لیست قیمت محصولات زمزم میتوانید وارد سایت شده و به قیمت محصولات مراجعه فرمایید. چنانچه دسترسی به اینترنت نداشتید با کارشناسان فروش مجموعه تماس برقرار کرده و از قیمت فروش مطلع گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close