قیمت ویژه آبمیوه تکدانه 200 میلی لیتر

امتیاز دهید post

آبمیوه تکدانه 200 میلی لیتر با قیمت ویژه در بازرگانی سامان گستر به فروش می رسد. با وجود اینکه این آبمیوه به طور صنعتی و توسط دستگاه های کاملا پیشرفته تولید می شود، درصد خلوص بسیار بالایی و کاملا ارگانیک است. از این رو این اطمینان را به شما می دهیم که از کیفیت این نوع آبمیوه خیالی آسوده داشته باشید. در حقیقت ساختار طبیعی این نوشیدنی منجر به طعم فوق العاده و کیفیت بالای این محصول و در نهایت فروش بالای آن شده است.

قیمت ویژه آبمیوه تکدانه 200 میلی لیتر - سامان گستر

تاثیرات شگفت آور آبمیوه بر تقویت سیستم ایمنی

نکات شگفت انگیزی درباره مصرف آبمیوه تکدانه به عنوان نوعی نوشیدنی طبیعی در درمان سرما خوردگی و تقویت بدن وجود دارد که در این مقاله بیشتر راجب آن صحبت خواهیم کرد. سرماخوردگی جزو یکی از بیماری‌هایی است که تقریبا همه افراد در طول زندگی شان چندین بار به آن دچار می‌ شوند. یک بیماری ظاهرا ساده که می‌تواند برای چند روز، در تمام کار و زندگی فرد اختلال ایجاد کند. فاکتورهای متعددی در بروز این بیماری دخیل هستند. در بین این عوامل، فاکتورهای مختلفی از ضعف بدن و سیستم ایمنی، عدم خواب کافی، کمبود ویتامین C و همچنین کمبود ترکیبات معدنی و ‌املاح ضروری، نقشی مهم و حیاتی در بروز آن دارند.

همانطور که می دانید همیشه پیشگیری بر درمان ارجحیت دارد. آبمیوه تکدانه به دلیل فرمولاسیون ویژه و ویتامین های به کار رفته شده در آن تاثیرات مثبتی بر تقویت بدن دارد و در تقویت بدن بسیار مفید است. حتی اگر دچار سرماخوردگی شدید با مصرف آبمیوه تکدانه 200 میلی لیتر ساده در طول چند روز به درمان خود کمک کنید. علائم بیماری سرماخوردگی با اینکه همیشه شبیه هم هستند، اما برای هر شخصی با دیگری متفاوت است. اگر دچار سرماخوردگی شدید اول از همه به سراغ آبمیوه ‌هایی مثل آب پرتقال بروید.

آب پرتقال تکدانه سرشار از بتاکاروتن است و در بدن به ویتامین A تبدیل می شود. ویتامین A گلبول‌های سفید را تحریک می کند و به بهبود بیماری سرماخوردگی سرعت می‌بخشد. در حقیقت مصرف این نوشیدنی چنان قدرتی به بدن شما می‌دهد که می تواند مثل یک ابر قهرمان با تمام باکتری‌ها ویروس‌ها خطرناک مبارزه کند. علاوه بر این ویتامین C موجود در آب پرتقال کمک می‌کند تا زخم‌های بدن سریع تر بهبود پیدا کنند ‌و اختلالات ایجاد شده در سیستم ایمنی به راحتی برطرف شوند. در واقع یک سیستم ایمنی قوی یعنی یک سپر دفاعی بی نقص و قوی در مبارزه با انواع ویرو‌س‌ها و عفونت‌ها. ویتامین C موجود در آب پرتقال تکدانه را باید یک آنتی اکسیدان قوی به حساب آورد که در مقابله با گلبول‌های سفید بی نظیر عمل کرده و بدن را نسبت به این بیماری مجهز می کند.

همانطور که حتما تجربه کردید سرماخوردگی از آن دست بیماری‌هایی است که باعث بروز ضعف و ناتوانی بدن فرد می‌شود. بطوریکه وقتی به این بیماری مبتلا می‌شوید، احساس ضعف تمام بدنتان را فرا می‌گیرد. شاید برایتان جالب باشد یکی از دلایل این ضعف و بی حالی کم‌خونی است که باعث بی‌حس شدن بدن می‌شود. اما موقعیکه در زمان سرماخوردگی آب پرتقال طبیعی مصرف می‌کنید، فولات و ویتامین C موجود در آن باعث افزایش جذب آهن غذا در خون شده و در نتیجه بدن مقاومت بیشتری در برابر مقابله با این بیماری پیدا می‌کند.

آب پرتقال در ترکیب با آب سیب می‌تواند خاصیت تقویت کنندگی اش هزار برابر افزایش پیدا می کند. در این دو آبمیوه رنگدانه‌های گیاهی به شدت فعالی به نام بتالائین حضور وجود دارد که خاصیت سم زدایی و ضد التهابی دارند. بتالائین موجود در این دو نوع آبمیوه حاوی آنتی اکسیدان فراوانی هستند و می‌توانند یک اکسیر جادویی برای مقابله با بیماری سرماخوردگی باشند. جالب است که بدانید این دو آبمیوه تب بدن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پایین می‌آورند. علاوه بر این اگر در دوران نقاهت و زمان سرماخوردگی خود احساس ابی‌اشتهایی داشتید، توصیه می‌کنیم که حتما محصولات مقوی تکدانه را به بدن خود هدیه دهید. آب سیب تکدانه حتی برای تقویت سیستم گوارشی بدن نیز بی‌نظیر است. بی شک بدن انسان برای مبارزه با بیماری سرماخوردگی به ترکیبات مغذی فراوانی احتیاج دارد. در این بین آبمیوه تکدانه نقشی اساسی بازی می‌کند. اینکه چه آبمیوه‌هایی برای بهبود سرماخوردگی و پیشگیری از بروز آن بهتر است در درمان و به تعویق انداختن این بیماری بسیار مفید است.

بطور کلی فواید مصرف آبمیوه تکدانه با طعم پرتقال برای درمان سرما خوردگی بی شمار است. بطوریکه می تواند علاوه بر درمان سرفه و آبریزش بینی به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک کند. بطور کلی هر فرد بعد از ابتلا به بیماری سرماخوردگی نیاز به غذای بیشتری برای مبارزه با ویروس ها دارد. منتها زمانیکه اشتهای فرد کم شده و دچار سوئ هاضمه می شود، میل چندانی به خوردن غذا ندارد. اگرچه برخی از متخصصان علم پزشکی بر این باورند که درست در همین زمان به دلیل اینکه بدن در حال مقابله با ویروس ها است به غذای کمتری هم احتیاج دارد. این نوشیدنی با کاهش التهاب روده و کمک به درمان سوءهاضمه باعث هضم غذاهای مفید برای بدن می‌شود.

قیمت فوق العاده آبمیوه تکدانه 200 میلی لیتر

در حال حاضر در دنیای امروز ارزش زمان به قدری بالا است که نمی توانید آن را نادیده بگیرید. تفاوت چندانی بین اینکه در دنیای حقیقی به دنبال محصول مورد نظر خود بگردید یا در فروشگاه های اینترنتی در فضای مجازی همان محصول را ثبت سفارش کنید، وجود ندارد. به هر حال زمان گرانبهای شما در حال هدر رفتن است. برای خرید عمده نوشابه یا آبمیوه توصیه می کنیم به یک سایت فعال در این حوزه مثل سامان گستر مراجعه فرمایید و با خرید اینترنتی هم در هزینه هایتان صرفه جویی نمایید و هم وقت گرانبهای خود را هدر ندهید.

یکی از کاربردی ترین پیشنهادات برای افرادیکه قصد خرید عمده محصولات غذایی و نوشیدنی بصورت عمده دارند، مراجعه به سایت بازرگانی سامان گستر است. این فروشگاه آنلاین که از بهترین فروشگاه ها در حوزه محصولات غذایی است امکان خرید برندهای اصلی ایرانی را با حداقل قیمت مهیا کرده است. در هر شهری از این کشور بزرگ که هستید می توانید آبمیوه تکدانه 200 میلی لیتر با قیمت ویژه تهیه فرمایید. دسترسی آسان به سایت فروش بازرگانی سامان گستر و قیمت عالی محصولات آن باعث شده این شرکت همواره میزان بالایی از سفارشات در حال ثبت باشد. برای ارتباط با واحد فروش از شماره های درج شده در سایت استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close