قیمت ویژه آبمیوه رانی قوطی

امتیاز دهید post

شرایط خرید آبمیوه‌ رانی قوطی با قیمت ویژه در مجموعه بازرگانی سامان گستر فراهم گردیده است. از طرفی شرکت عوجان به عنوان تولید کننده آبمیوه رانی، در راستای افزایش میزان فروش خود در داخل و خارج از کشور، در تلاش برای تولید آنها در بالاترین سطح استاندارد می باشد. همانطور که پیداست این شرکت در این حوزه بسیار موفق عمل کرده است.  آبمیوه‌ رانی قوطی نوعی نوشیدنی سالم با مخلوطی از ترکیب میوه های درجه یک و ترکیبات سالم است. این نوع آبمیوه برای افزایش سلامت جسمی مورد استفاده قرار می گیرد و از این جهت بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

قیمت ویژه آبمیوه رانی قوطی - سامان گستر

تاریخچه تولید آبمیوه رانی

آبمیوه رانی از محبوب‌ ترین نوشیدنی های میوه ای در ایران و خاورمیانه به حساب می آید که مثل ساندیس (که چند سال پیش معروف‌ترین برند نوشیدنی بود) قلب بازار را تسخیر کرده است. اگر میخواهید درباره آبمیوه طبیعی رانی و بیشتر بدانید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. این آبمیوه ترکیبی از آبمیوه و پالپ است که باعث ارزش غذایی بالای‌ آن شده است. در ادامه مقاله به بررسی تاریخچه برند رانی و تنوع محصولات آن می‌پردازیم. حدود 100 سال پیش، درست در سال 1905 میلادی شرکت العوجان در قالب یک شرکت بازرگانی، فعالیت خود را بطور جدی آغاز کرد. این شرکت نخست به تجارت تنباکو، نوشابه، برنج و محصولاتی از این قبیل مشغول بود و البته از همان سال‌های ابتدایی توانست موفقیت‌های چشمگیری بدست آورد. رفته‌رفته این شرکت فعالیت خود را گسترش داد و تولید آبمیوه های طبیعی و صادرات این محصول جدید به سایر کشورهای جهان را در برنامه کاری خود قرار داد. درست در همان زمان آبمیوه‌های رانی بسیار مورد استقبال مردم سایر کشورها قرار گرفت و به یکی از نوشیدنی‌های محبوب کودکان و بزرگ‌سالان تبدیل شد.

بدین ‌ترتیب توانست به جمع صد شرکت برتر در عربستان سعودی بپیوندد. شرکت بازرگانی العوجان در زمان مدیریت عادل‌ العوجان به بالاترین پیشرفت مالی دست پیدا کرد و موفقیت‌های بسیاری به دست آورد. در حقیقت توسعه خط تولید نوشیدنی رانی از اصلی ترین دستاوردها و موفقیت‌های عادل العوجان بود. این تاجر موفق زمانیکه‌ برای تفریح و کار به کشور ژاپن سفر کرد، نوشیدنی جالبی توجه او را به خود جلب کرد. او حین مصرف آن آبمیوه متوجه تکه‌هایی از میوه در داخل آن شد که طعم و شکلی فوق العاده به آن بخشیده بود. دقیقاً در همان لحظه، ایده تولید نوشیدنی رانی در ذهن او شکل گرفت و در مدت ‌زمان نسبتا کوتاهی، به مرحله تولید و توسعه رسید.

خط تولید آبمیوه رانی حدود 30 سال پیش راه اندازی شد، اما نمایندگی رسمی آن در ایران از سال 2009 فعالیت خود را شروع کرد. با ورود نوشیدنی‌های پالپ‌دار رانی به بازار ایران، این شرکت متوجه استقبال بسیار عالی مردم از محصولات خود شد. بطوریکه پس از گذشت مدت کوتاهی، آبمیوه رانی به یکی از پرفروش‌ترین آبمیوه‌ ها تبدیل شد. چندی بعد با توجه به  افزایش فروش بالای محصولات رانی، عادل العوجان تصمیم به سرمایه‌گذاری در ایران و راه اندازی خط تولید در ایران کرد. به همین خاطر واردات محصولات رانی از سال 2010 متوقف گردید و نمایندگی رانی در کشور شروع به تولید آبمیوه های پالپ‌دار و بدون پالپ کرد.

در حال حاضر شرکت عوجان با درآمد سالیانه 900 میلیون دلار، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تجاری در خاورمیانه به حساب می آید. چیزی حدود 60 الی 70 درصد از درآمد سالیانه این شرکت، به واسطه فروش آبمیوه‌های پالپ‌دار به دست می‌آید. اکنون کمپانی العوجان محصولات خود را به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس، کشورهای آفریقایی و اروپا صادر می‌کند و طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد. بیش‌ترین میزان پیشرفت و تغییرات مثبت این شرکت سعودی در زمان ریاست عادل العوجان صورت گرفت. مدیر سابق این مجموعه (عادل العوجان) در سال 2017 فوت شد و از آن زمان تابه‌حال، این شرکت تغییرات زیادی نداشته است. در حال حاضر شرکت العوجان طبق روال گذشته، تجارت کالاهای پیشین و نوشیدنی رانی را ادامه می‌دهد.

قیمت فوق العاده آبمیوه رانی قوطی

شرکت پخش سامان گستر به عنوان یکی از مراکز شناخته شده در ایران است که در فرآیند قیمت گذاری برای سفارشات عمده، نهایت دقت عمل را به کار بسته است. در حقیقت قیمت گذاری محصولات غذایی با سنجش و ارزیابی بازار و همچنین میزان تقاضا ارتباط مستقیم دارد. نتیجه آن هم قیمت ویژه برای محصولاتی از جمله آبمیوه رانی قوطی بوده که برای مشتریان جالب توجه است. این مرکز با به کارگیری جدید ترین تکنیک های فروش و همچنین ارائه محصولات نسبتا گران مثل آبمیوه رانی قوطی با قیمت ارزان، نسبت به سایر رقبا عملکرد بی نظیری از خود نشان داده است.

به بیانی دیگر این مجموعه با برداشتن گام ‌های صحیح، خود را به موقعیت مطلوب در برابر سایر رقبا رسانده و همین موضوع باعث جلب اعتماد مشتریان گردیده است. در حقیقت قیمت‌ گذاری در حوزه فروش عمده نوشیدنی  اصلی ترین جزء می باشد و تصمیماتی که در مورد آن گرفته می شود تأثیر بسیاری بر میزان فروش مجموعه داشته است. بطور مثال قیمت فروش آبمیوه رانی به گونه ای تنظیم می شود که مزایایی که شرکت به مشتریان عرضه می‌کند و هزینه پرداخت شده توسط مشتری با یکدگر ارتباط داشته باشد. برای اطلاع از جزئیات و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close