فروش نوشابه زمزم پت 300 سی سی به قیمت عمده

امتیاز دهید post

فروش نوشابه زمزم پت 300 سی سی در مجموعه بازرگانی سامان گستر به قیمت عمده انجام می شود. تمامی محصولات زمزم جزو پر فروش تری نوشیدنی های این مجموعه است که با دستگاه های کاملا پیشرفته و به کارگیری دانش روز دنیا تولید می شوند. به همین دلیل این اطمینان را به شما می دهیم که هیچ گاه درباره کیفیت بالای این محصولات دچار تردید نشوید. نوشابه زمزم با روش های استاندارد تولید می شوند و همین موضوع باعث شده خرید و فروش بالای آن شده است.

قیمت عمده نوشابه زمزم پت 300 سی سی - سامان گستر

استراتژی برندینگ زمزم

زمزم یکی از برند‌های داخلی محبوب در حوزه تولید انواع نوشابه و نوشیدنی های گازدار است. نوشابه‌های شیشه‌ای و پت زمزم جزو اولین محصولات این شرکت بوده و هنوز هم در برخی فروشگاه‌های کشور عرضه می‌شوند و همچنان مشتریان خاص خود را دارند. اما شکل و طراحی نوشابه‌های شیشه‌ای زمزم که روزگاری بسیار خاطره‌انگیز و نوستالژیک بود، در چند سال گذشته همانند بسیاری از نوشیدنی‌های دیگر تغییر شکل پیدا کرد و مدرن‌تر شد. بااین‌ وجود برخی معتقدند بااینکه این شرکت یکی بزرگ‌ترین تولیدکننده نوشابه در ایران است هنوز نتوانسته جایگاه مناسب و با ثباتی از برند خود را در بازار نوشیدنی و مخصوصاً در ذهن مشتریان ایجاد نماید.

بطوریکه برخی کارشناسان این حوزه بر این باورند که عملکرد ضعیف زمزم در حوزه برندینگ، تاثیر گرفته از وجود رقیبانی قوی مانند کوکا و پپسی است که مدت زمانی طولانی است که فعالیت‌های ارتباطاتی برند هایشان را تقویت کرده‌اند. در ادامه این مقاله قصد داریم درباره اینکه زمزم در راستا فعالیت‌های ارتباطات چه اقدامات مهمی انجام داده صحبت کنیم. اولین مهم ترین عامل موفقیت و حفظ برند زمزم در این سالها، خود کفایی در تولید است. در ایران حساسیت بالایی درمورد سلامت نوشابه وجود دارد و رسانه‌ها در چندین سال گذشته روی این موضوع مانور زیادی داده اند.

به همین خاطر تولید‌کنندگان صنعت نوشابه با چالشی جدی روبه‌رو هستند. منتها این چالش موضوع تازه ای نیست و برند‌هایی از جمله کوکاکولا و پپسی با وجود هجمه‌های رسانه‌ای که علیه نوشابه وجود دارد، کماکان فعالیت‌های خود را ادامه می دهند و همچنین در تلاش برای ساخت برندهایی برند‌های بسیار قوی‌ای اند. در حال حاضر شرکت زمزم بیش از 60 سال سابقه از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان نوشابه در ایران به حساب می آید. هلدینگ زمزم با 16 کارخانه در سراسر ایران محصولاتی با کیفیت را تولید و به بازار عرضه می کند. پیش از سال 57 شرکت زمزم محصولات پپسی را تحت لیسانس تولید می‌کرد و این مسئله تجربه بسیار خوبی را در تولید نوشابه‌های گازدار برای زمزم به ارمغان آورد. بعد از سال 57 به این دلیل که پپسی دیگر نمی‌توانست در بازار ایران حضور پررنگی داشته باشد، زمزم قدم در راه خودکفایی در تولید نوشابه‌ گذاشت.

در اواخر جنگ ایران و عراق با توجه سهمیه‌ بندی‌ شکر در کشور، صنعت نوشابه‌سازی در کشور ما با چالش‌های جدیدی روبه‌رو شد. بطوریکه نوشابه در کشور تبدیل به نوعی محصول نایاب شده بود. جالب اینجاست این موضوع تا حدی جدی شده بود که رستوران ها و ساندویچ‌ فروشی های آن زمان پشت شیشه مغازه عبارت «نوشابه بدون ساندویچ فروخته نمی‌شود‌»‌ می چسباندند. این موضوع به وضوح نشان می‌داد تولید نوشابه نمی‌تواند جوابگوی نیاز‌ بازار باشد. تا اینکه رفته‌رفته در اوایل دهه 70 این موضوع حل شد و حتی تولیدکننده نوشابه در کشور رونق گرفت. در اوایل تنها رقیب زمزم برند ساسان بود اما با گذشت زمان برند‌ کوکاکولا و پپسی نیز به رقبای زمزم پیوستند. طور کلی درباره تاریخچه شرکت نوشابه سازی زمزم نکات جالبی وجود دارد.

بر اساس مطالعات انجام‌شده حدود 35 الی 40 درصد سهم تولید داخلی را شرکت زمزم به خود اختصاص داده است. این برای زمزم رقم بسیار خوبی است اما متأسفانه با توجه به مشکلاتی که در زمینه برندینگ زمزم وجود دارد، این احتمال زیاد است که اتفاقی که برای برخی برند ها مثل کفش ملی رخ داد برای زمزم نیز رخ دهد. متأسفانه نبود دانش کافی برند‌سازی در برند‌های ملی منجر به بروز این مشکلات شده است.

قیمت خرید عمده نوشابه زمزم پت 300 سی سی

همانطور که در مقالات پیشین نیز گفتیم، بازرگانی سامان گستر یکی از بزرگترین شرکت های عمده فروش در حوزه محصولات غذایی و نوشیدنی است. امکان خرید نوشابه زمزم پت 300 سی سی به قیمت عمده و کیفیت بالا یکی از اصلی ترین عوامل موفقیت مجموعه سامان گستر است. علاوه بر این مدتی است که امکان ثبت سفارش اینترنتی تمامی محصولات غذایی در سایت این مرکز فراهم آمده است.

از ویژگی های مثبت این نوع خرید این است که خریداران می توانند پیش از ثبت سفارش نهایی، عمده‌فروشی مورد نظر خود را انتخاب کنند و به فروشگاه‌های دیگر نیز سر بزنند بطوریکه محصولات، برندها، لیست قیمت محصولات و سایر نکات مد نظر خود را یادداشت کرده و سپس در مورد خرید خود تصمیم گیری نمایند. در واقع تمامی این موارد سرنخ های خوبی به مشتریان می دهد. اما بایستی بدانید مجموعه بازرگانی سامان گستر به دلیل ارتباط مستقیم با اغلب کارخانجات و خرید بدون واسطه از آنها، معمولا قیمت عرضه کمتری را برای محصولات خود در نظر گرفته است. از طرفی با برگزاری جشنواره های فروش ویژه، تخفیفات ویژه ای برای محصولاتی پر فروش مثل نوشابه زمزم در نظر می گیرد. اگر قصد خرید عمده نوشابه زمزم پت 300 سی سی را دارید هم اکنون فرم مربوطه را در صفحه تماس با ما تکمیل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close