قیمت عمده نکتار تکدانه یک لیتر

امتیاز دهید post

قیمت عمده نکتار تکدانه یک لیتر در طعم های مختلف در فروشگاه اینترنتی سامان گستر درج گردیده است. خرید محصولات تکدانه در بازار داخلی کشور از آن جهت مورد توجه واقع شده که از سوی در شرکتی تخصصی تهیه و به بازار ارائه می گردند. همانطور که پیدا است نوشیدنی های میوه ای این برند حاوی میزان قابل توجهی میوه است. نکتار تکدانه به صورت صنعتی بسته بندی شده و مورد استفاده قرار می گیرد. بدین صورت مصرف آن به تمامی افراد جامعه توصیه می شود.

قیمت عمده نکتار تکدانه یک لیتر - سامان گستر

مصرف آب آلبالو و بهبود کبد چرب

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که علاقه زیادی به آلبالو دارید، نباید از آب آلبالو تکدانه غافل شوید. پژوهشگران هر روزه خواص جالب تری از این نوشیدنی‌ سالم را کشف می‌کنند. توصیه متخصصان این است که مصرف آب آلبالو طبیعی را به صورت روزانه در برنامه غذایی خود قرار دهید. آب آلبالو تکدانه حاوی ویتامین C، ویتامین B، فیبر های غذایی، بتاکاروتن، فیبرهای غذایی، ترکیبات معدنی و آنتی اکسیدان های فراوان است. میزان ویتامین C و بتاکارون موجود در این نوشیدنی در مقایسه با آب انبه بسیار بیشتر است. همچنین این آبمیوه حاوی میزان زیادی ویتامین E می باشد که نقش آن در درمان کبد چرب انکار ناپذیر است.

کبد دومین عضو بزرگ در بدن انسان ها است. نقش اصلی این‌ عضو رد کردن همه مواد غذایی و نوشیدنی مصرف شده از صافی است. این بدان معناست که کبد فاکتورهای مضر موجود در مواد غذایی را گرفته و آنها را به صورتی بدون ضرر به سیستم های دیگر بدن وارد می کند. در حقیقت کبد چرب نشانه ای از سندروم متابولیسم می باشد. بطوریکه موادی از جمله انواع چربی و کربوهیدرات در کبد انباشت شده و به کبد چرب ایجاد می شود. درمان فوری کبد چرب با روش های طبیعی و استفاده از آب آلبالو تکدانه مزایایی نسبت به مصرف داروها دارد.

مهم ‌ترین آنها تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش مقاومت در برابر انواع بیماری‌ها است. البته باید توجه کنید که بیماری کبد چرب درمان کامل ندارد. منتها با مصرف نوشیدنی های سالم، داشتن یک مناسب و انجام فعالیت های ورزشی می‌توان روند آن را تا حد قابل توجهی کند و از پیشرفت آن جلوگیری کرد. علاوه بر این مصرف منظم آب آلبالو به از بین بردن سنگ کلیه و مثانه، بهبود نارسایی کبد و ورم معده کمک زیادی می کند. این موارد تنها قسمتی از خواص و تاثیرات مصرف نکتار تکدانه یک لیتر بر عملکرد کبد است. یادتان باشد در مصرف آب آلبالو و نباید زیاده‌روی کنید و در مصرف آن رعایت اعتدال را در اولویت قرار دهید.

قیمت نکتار تکدانه یک لیتر بصورت عمده

نکتار تکدانه خواص بی نظیری برای بدن دارد که سبب توزیع گسترده و افزایش هواداران آن در سرتاسر ایران گردیده است. با توجه به افزایش مصرف نکتار تکدانه در چند سال گذشته، شرکت تولید کننده آن به دنبال راهکاری برای تامین نیاز مشتریان است. خرید نکتار تکدانه یک لیتر در مجموعه بازرگانی سامان گستر به قیمت عمده انجام می شود و برای مشتریان بسیار مقرون به صرفه است.

شرکت تکدانه آماده همکاری با تمام مراکز فروش عمده برای تامین نیاز مردم در سرتاسر کشور می باشد. با انتخاب این مجموعه به انواع آبمیوه و نوشابه دسترسی آسان و همیشگی دارید و انواع محصولات درجه را بصورت عمده و در کمترین زمان به دستتان خواهد رسید. به دلیل اینکه شرکت سامان گستر محصولات تکدانه را بطور مستقیم خریداری می‌کند مستقیماً به دست مصرف‌کننده می‌رسد و قیمت عرضه آن هم کمتر خواهد شد. اگر قصد خرید عمده نکتار تکدانه یک لیتر را دارید هم اکنون می توانید فرم مربوطه را در صفحه تماس با ما تکمیل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close