قیمت فوق العاده نوشابه زمزم قوطی

امتیاز دهید post

شرکت سامان گستر امکان خرید نوشابه زمزم قوطی با قیمت فوق العاده را برای مشتریان خود فراهم آورده است. نوشابه زمزم قوطی که محبوب ترین و پر فروش ترین محصول شرکت زمزم است در بسته بندی های کاملا استاندارد تولید می شود. ترکیبات به کار رفته شده در پروسه تولید این نوشابه بسیار با کیفیت است و محصول نهایی با بالاترین سطح استاندارد در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

قیمت فوق العاده نوشابه زمزم قوطی - سامان گستر

کشور ایران بزرگترین مصرف کننده نوشابه در دنیا

پژوهش ها و آزمایشات جدید نشان میدهند كه انواع مختلف نوشابه‌های گازدار احتمال ابتلا به بیماری‌هایی مانند پوكی استخوان، اضافه وزن و پوسیدگی و فرسایش دندان ها شده و همچنین احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی و سکته مغزی و قلبی را افزایش می دهد. به همین دلیل نوشابه در واقع زنگ خطری است برای پوکی زودرس استخوان و متاسفانه نکته تاسف بار هم این است که میانگین مصرف نوشابه گازدار در دنیا تقریبا 10 لیتر است، منتها ایرانیان هر سال حدود 42 لیتر نوشابه می نوشند. این به این معنی است است که مردم کشور ایران بیشتر از 4 برابر سرانه مصرف جهانی نوشابه های قندی مصرف میکنند.

طبق گفته ها و نظرات متخصصین در هر یک لیوان نوشابه 35 الی 55 میلی گرم کافئین وجود دارد؛ این ماده باعث برهم خوردن تعادل طبیعی بدن شده و باعث ایجاد اختلالات خواب، بی قراری و اضطراب و افزایش تپش قلب و آریتمی در اشخاص می شود. این در صورتی است که طبق بررسی ها و پژوهش های صورت گرفته کشور ايران به لحاظ مصرف سرانه شير، در ميان دیگر كشورهاي دنیا در پايين‌ترين رده‌ها قرار گرفته است، منتها به لحاظ مصرف نوشابه در بین پرمصرف‌ترين كشورهاي جهان قرار دارد، به طوریکه آنچه متصور میشود این است که غذا بدون نوشابه از گلوی ایرانیان پایین نمی رود.

آزمایشات صورت گرفته اثبات میکنند که از سنین كودكي تا دوره بلوغ نوجوانان میزان مصرف نوشابه‌هاي گازدار در کشور ایران تا حدود 3 برابر افزایش پیدا کرده این در حالي است كه مصرف شير و لبنيات به يك چهارم نزول پيدا کرده است. علاوه بر اين، بيشتر از 90 درصد دانشجو های ايراني دست کم يك تا دو بار در هفته نوشابه گازدار می نوشند. اين در حالي است كه جايگزين نمودن دوغ به جاي نوشابه گازدار، باعث می شود تا كلسيم مورد نیاز بدن تامین گردد و عوارض متعدد نوشابه‌هاي گازدار مثل چاقي، پوسيدگي دندان ها، سنگ کلیه و … گریبان گیر مردم نشود. بنابراین برای حفظ سلامتی خود نیاز است که مصرف نوشابه های گازدار را به کمترین حد رسانده و نوشیدنی های مفید و سودمند را جایگزین نوشابه کنیم.

قیمت نوشابه زمزم قوطی

قیمت‌گذاری محصولات غذایی و انواع نوشیدنی مانند نوشابه زمزم قوطی معمولا بر اساس شرایط روز بازار صورت می‌گیرد. در حقیقت اطلاع از قیمت فروش آن در بازار رقابتی، شرایط اقتصادی، توان مالی مردم و قیمت دلار تاثیر مستقیم بر قیمت ارائه توسط شرکت توزیع کننده خواهد داشت. اما شاید دانستن این موضوع برایتان جالب باشد که شرکت سامان گستر از طریق ارتباط مستقیم با کارخانه زمزم می تواند محصولات را بی واسطه خریداری کند و آن را با حداقل قیمت در اختیار خریداران عمده قرار دهد. امکان خرید نوشابه زمزم قوطی با قیمت فوق العاده برای بیشتر مشتریان وجود دارد. اعتبار بازرگانی سامان گستر برای خریداران ثابت شده است و مردم به این شرکت خوشنام‌ اعتماد دارند.

همانطور که می دانید در حال حاضر شرایط اقتصادی جامعه چندان خوب نیست و رقابت بین شرکت های پخش شدید تر شده است. اما خوشبختانه این مجموعه فعالیت فوق العاده ای داشته و متناسب با اهداف مشتریان در حال حرکت است. بطور کلی قیمت ‌گذاری اقتصادی مجموعه سامان گستر، برای مشتریان بسیار جالب است و باعث افرایش اعتمادشان گردیده است. جهت اطلاع از قیمت انواع نوشابه زمزم از طریق صفحه تماس با ما با بازرگانی سامان گستر ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close