مرکز پخش مستقیم نکتار تکدانه یک لیتر (پایین ترین قیمت)

امتیاز دهید post

مجموعه سامان گستر به عنوان مرکز پخشی مستقیم وظیفه خود می داند نکتار تکدانه یک لیتر را با پایین ترین قیمت در اختیار خریداران قرار دهد. از آنجایی که کشور ما چهار فصل است میوه های سالم و ارگانیک زیادی در اختیار شرکت های تولید آبمیوه قرار دارد. شرکت تکدانه یکی از تولیدکنندگان آبمیوه ارگانیک در ایران است که محصولات درجه یک خود را با شرایط ویژه کیفی و در سلامت کامل تولید می کند. لذا شاهد فروش بالای محصولات این برند در شهرهای مختلف کشور هستیم.

مرکز پخش مستقیم نکتار تکدانه یک لیتر (پایین ترین قیمت) - سامان گستر

تاثیر آبمیوه بر کاهش درد کلیه

درد کلیه مشکلی نیست که تحمل آن آسان باشد. اگر فقط یک دفعه آن را تجربه کرده باشید، می دانید که از چه میزان دردی صحبت می‌کنیم. دردی تقریبا غیرقابل‌تحمل که برخی از بیماران این درد را با درد زایمان مقایسه می‌کنند. آب انار طبیعی نوشیدنی است که از آن به عنوان یکی از بهترین آبمیوه‌ ها برای کاهش درد کلیه یاد شده است. مصرف منظم این آبمیوه به بهبود عملکرد کلیه‌‌ها کمک کننده است و سنگ‌ها و سایر سموم را از کلیه دفع می‌نماید. آب انار حاوی آنتی‌اکسیدان های متنوعی است که علاوه بر افزایش سلامت کلیه از تشکیل سنگ هم جلوگیری می‌کند. از طرفی مصرف آب انار میزان اسیدیته ادرار را کاهش داده و در نتیجه خطر ابتلا به سنگ کلیه در آینده را کاهش ‌پیدا می کند.

تحقیقات انجام گرفته نشان می دهند که مصرف لیموناد نوعی روش موثر و خوشمزه برای افراد مستعد به سنگ کلیه است. مصرف مداوم لیموناد علاوه بر جلوگیری از بروز سنگ کلیه، رشد سنگ‌های جدید را نیز کندتر می‌کند. استاد اورولوژی از دانشگاه ویسکانسین اظهار داشت: «ما در مرکز بیماران مبتلا به سنگ کلیه را با لیموناد تحت درمان قرار می‌دهیم.» این مسئله نشانگر اهمیت بالای این نوشیدنی با‌ارزش است. متخصصان بطور معمول برای افراد مستعد به سنگ کلیه پتاسیم سیترات تجویز می‌کنند که به شکل قرص یا مایع مصرف می‌گردد. اما لیموناد تکدانه حاوی مقدار زیادی سیترات طبیعی است که به کاهش درد کلیه کمک فراوانی می کند. مرکز پخش مستقیم سامان گستر نکتار تکدانه یک لیتر با طعم انار و لیموناد را با پایین ترین قیمت عرضه می کند.

مرکز پخش نکتار تکدانه یک لیتر

محور حرکت مرکز پخش مستقیم سامان گستر، در زمینه توزیع محصولات غذایی و نوشیدنی های پرفروش مثل نکتار تکدانه یک لیتر با پایین ترین قیمت ممکن قراردارد. این مرکز در راستای توزیع عمده این نوع محصولات اقدامات متنوعی را در دستورکار خود قرار داده است. از جمله این اقدامات می توان به راه اندازی فروشگاه اینترنتی، برگزاری جشنواره های فروش و امکان صادرات به سایر کشورها اشاره کرد.

بازرگانی سامان گستر همواره به دنبال توزیع محصولات خود به بهترین شکل ممکن است. توزیع و پخش قسمتی از استراتژی بازاریابی می باشد که بر روی قیمت نهایی محصول تأثیر گذار است. این مجموعه برای سهولت در خرید از طریق روش های مختلفی استفاده کرده است. از جمله این روش ها می‌توان به سایت فروش عمده اشاره کرد که لیست قیمت محصولات در آن روزانه به روز رسانی می شود. در حقیقت شرکت پخش سامان گستر به‌عنوان واسطه‌ای بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close