قیمت روز نوشابه زمزم خانواده

امتیاز دهید post

قیمت روز نوشابه زمزم خانواده برای خریداران عمده به عنوان محصولی پرفروش از اهمیت بالایی برخوردار است. تمامی محصولات تولید شده توسط کارخانه نوشابه سازی زمزم به طور کاملا استاندارد و با به کارگیری تکنولوژی روز دنیا در حال تولید اند. علاوه بر این نوع بسته بندی نوشابه های این برند به قدری با کیفیت است که توانسته در حفظ و نگهداری این نوشیدنی گازدار نقش مهمی داشته باشد.

قیمت روز نوشابه زمزم خانواده - سامان گستر

نخستین کارخانه نوشابه سازی در کشور ایران

بر اساس آنچه در حال حاضر در دسترسمان است، اولین فردی که صنعت ساخت نوشابه را وارد ایران کرد، شخصی به نام میرزای تونی بود. متأسفانه اطلاعات کافی و زیادی درباره اولین واردکننده نوشابه در دسترسمان نیست، اما طبق آنچه در دسترس داریم، او پس از گذشت مدتی ورشکسته شد و تمامی دارایی خود را از دست داد. کارخانه نوشابه سازی آلپاین که دچار ورشکستگی شده بود، به واسطه شخصی به نام میر هاشم آرین خریداری شد و سپس با کمک و سرمایه‌گذاری برادران ساهاکیان که جزو سرمایه‌دار های معروف وشناخته شده تبریز بودند، قرادادی برای تولید و ساخت نوشابه با کمپانی کوکاکولا بسته شد. این کارخانه نوشابه سازی بزرگ‌ترین و معروف ترین کارخانه تولید نوشابه های بدون الکل بود؛ اما شرکت نوشابه سازی زمزم اولین نوشابه‌سازی ایرانی موفق بود. این شرکت نوشابه سازی در ابتدا کار و فعالیت خود موفقیت چندانی به دست نیاورد و پیشرفتی هم نداشت. بطوریکه مجبور به توزیع و پخش نوشابه‌ها به طور رایگان و همراه با هدیه در بین مردم شد.

علت این شکست و عدم موفقیت آن نوشابه تطابق نداشتن سلیقه و ذائقه مردم با این نوشابه ها گزارش شده است. به مرور زمان و هم زمان با ورود به دهه 50 خورشیدی،  رفته رفته محبوبیت و علاقه مردم به مصرف این نوشیدنی در بین مردم ایران افزایش پیدا کرد. سپس این کمپانی بزرگ نوشابه سازی فعالیتش در تولید نوشابه را با 2 خط تولید نوشابه‌های بدون الکل و گازدار در بطری های شیشه‌ای شروع کرد. در حال حاضر هم شرکت نوشابه سازی زمزم با در دسترس داشتن 4 خط تولید نوشابه گازدار و بدون الکل، مالت، آب‌میوه های طبیعی، دوغ و آب آشامیدنی در بطری های شیشه یکبار مصرف PET و قوطی در حال ادامه فعالیت و ساخت و تولید نوشیدنی های خود می باشد. دیـدن خط تولید نوشابه سازی این شرکت نوشابه سازی هنوز هم از پشت شیشه هایی که مشرف به خیابان آزادی هستند برای بعضی عابران پیاده و رهگذران جذاب است و جلب توجه میکند.

مرکز توزیع نوشابه زمزم

مرکز توزیع کننده سامان گستر در زمانهایی از سال انواع نوشابه زمزم را تحت عنوان فروش فوق العاده با قیمتی بسیار مناسب وارد بازار می کند که خرید آن توسط مشتریان سود قابل توجهی را برای آنها به ارمغان می آورد. لازمه این امر ارتباط مستمر مشتریان با واحد فروش مجموعه است. لیست قیمت روز انواع نوشیدنی و‌ محصولات غذایی از جمله نوشابه زمزم خانواده را می توانید از طریق ورود به سایت خرید سامان گستر مشاهده فرمایید. تمامی اطلاعات مورد نیاز مشتریان مانند لینک خرید، مشخصات محصول، حداقل سفارش و نحوه پرداخت در فروشگاه اینترنتی این مجموعه، بطور کامل ثبت گردیده است.

در حال حاضر با پیشرفت بازار نوشیدنی داخلی نسبت گذشته انتظارات کاهشی به سر می‌برد، بازرگانی سامان گستر همواره در تلاش است قیمت فروش محصولات غذایی را ثابت نگه دارد. به طور مثال با توجه به ناپایداری شرایط اقتصادی کشور قیمت محصولاتی از جمله نوشابه زمزم افزایش پیدا کرده است. منتها شرکت سامان گستر به عنوان مرکز فروشی معتبر، قیمت فروش را تا حد ممکن ثابت نگه داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close