فروش ارزان نوشابه کوکا قوطی – قیمت مرجع

امتیاز دهید post

امکان فروش ارزان نوشابه کوکا قوطی به قیمت مرجع در فروشگاه اینترنتی سامان گستر فراهم شده است. نوشابه کوکاکولا در ایران از استقبال خوبی همراه است و مردم اقصی نقاط کشور با سنین مختلف توجه زیادی به آن دارند. کارخانه تولید کننده نوشابه کوکا با بکارگیری ترکیبات درجه یک توانسته کوکاکولا را به یکی از محبوب ترین برند ها تبدیل کند. از این رو طرفداران نوشابه کوکا بیش از پیش شده است.

فروش ارزان نوشابه کوکا قوطی - قیمت مرجع - سامان گستر

نوشابه تهدیدی برای سلامت دندان ها

این یک حقیقت است که نوشابه های گازدار به علت قندی که در آنها وجود دارد برای سلامت دندان ها بسیار مضر بوده و باعث پوسیدگی آنها خواهند شد. نوشابه های گازدار شامل اسیدهای گوناگونی همانند فسفریک اسید و کربن دی اسید می باشند. این اسیدها با ایجاد محیطی بسیار اسیدی در محیط دهان که باعث می شوند تا دندان ها به سرعت دچار خرابی و پوسیدگی بشوند. قندی که در نوشابه وجود دارد انرژی مورد نیاز و قابل هضم را برای رشد باکتری های بد درون دهان فراهم می آورند. وجود این باکتری های بد و اسیدهای موجود در نوشابه های گازدار علاوه بر به خطر انداختن تدریجی سلامت دندان ها و منجر به چاقی موضعی و اضافه وزن نیز می گردد.

پلاک دندان لایه ای چسبیده به سطوح گوناگون دهان از جمله لثه ها و دندان ها می باشد که باکتری های موجود در این لایه از ترکیبات قندی تغذیه می کنند. این درحالیست که نوشابه مقدار زیادی قند دارد که می تواند باعث تکثیر این پلاک ها گردد. هنگامیکه باکتری های موجود در دهان با نوشابه تماس برقرار می کنند، با سوخت و ساز قند، اسیدهایی تولید می شود که در مدت حدود 20 دقیقه به مینای دندان حمله می کنند. با مصرف یک جرعه نوشابه این حمله تا حدود 20 دقیقه شروع می شود. نکته مهم این است که کودکان و نوجوانان در برابر پوسیدگی دندان ناشی از مصرف نوشابه آسیب پذیری بالایی دارند، چرا که مینای دندان آنها کاملا رشد پیدا نکرده  است.

فروش ارزان قیمت نوشابه کوکا قوطی

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که در خرید و فروش انواع نوشیدنی و محصولات غذایی مطرح است، قیمت روز می باشد. چرا که خریداران پیش از تهیه محصولات مورد نظر خود ابتدا قدرت خرید خود را مد نظر قرار میدهند و سپس اقدام به تهیه محصول می کنند. به این خاطر مراکز فروشی که برندهای خوب و درجه یک بازار را با قیمت عالی عرضه می کنند، مورد توجه خریداران هستند.

اگر به دنبال مرکزی هستید که بتوانید نوشابه کوکا قوطی را به صورت عمده و با تخفیف ویژه از آن خریداری کنید، بازرگانی سامان گستر بهترین گزینه برای شما است. این مجموعه به دلیل شرایط ویژه فروش، انواع نوشابه و آبمیوه را با قیمت مناسب تری نسبت به سایر مراکز فروش عرضه می کند. این شرکت شرایطی ویژه را برای فروش محصولات غذایی خود در نظر گرفته است. به همین دلیل بهترین گزینه برای ثبت سفارش عمده انواع محصولات غذایی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close