ارزان ترین قیمت نوشابه پپسی بطری یک و نیم لیتری

امتیاز دهید post

آیا می دانید نوشابه پپسی بطری یک و نیم لیتری را می توانید با ارزان ترین قیمت بازار، از مرکز پخش سامان گستر خریداری کنید؟ شرکت پپسی ایران سالهاست برای تولید محصولات استاندارد و بهداشتی از ترکیبات صد درصد استاندارد بهره می گیرد.‌ کیفیت بالای تولیدات محصولات پپسی با افزایش فروش ارتباط مستقیم دارد. از همین رو نوشابه پپسی ایران را می توان در بازار فروش کشور های همسایه مشاهده کرد. نوشابه پپسی پیش از ورود به بازار نوشیدنی کشور های دیگر، به لحاظ سلامت و کیفیت مورد بررسی قرار گرفته و مورد تایید است.

ارزان ترین قیمت نوشابه پپسی بطری یک و نیم لیتری - سامان گستر

نکاتی جالب درباره نوشابه رژیمی

کارشناسان تغذیه بر این باورند، محدود‌کردن  قندهای مصنوعی در رژیم غذایی برای حفظ سلامت افراد از اهمیت بالایی برخوردار است. افرادیکه عادت به مصرف نوشابه دارند، ممکن است با ایجاد تغییراتی در نوشابه‌های صنعتی با شیرین‌کننده‌های غیر طبیعی یا غیر مفید، مصرف قند اضافی را جبران کرده و کاهش دهند. اغلب این جایگزین‌ها باعث ایجاد طعم شیرینی در نوشابه می شود، اما باعث افزایش میزان قندخون نمی‌ گردند.

نوشابه‌ های رژیمی (زیرو) راهی جالب برای جلوگیری از مصرف قندهای افزودنی به حساب می آیند که چندین سال است وارد بازار شده اند. پپسی زیرو یک نمونه پر فروش از این برند است. اصلی ترین مواد تشکیل‌دهنده نوشابه‌ زیرو عبارت است از آب گازدار، اسید فسفریک، رنگ مصنوعی، بنزوات پتاسیم (برای حفظ طعم)، آسپارتام، سیترات پتاسیم و کافئین. این نوع نوشابه‌ حاوی اسیدآمینه فنیل آلانین نیز می باشد و به همین دلیل پزشکان توصیه می کنند افراد مبتلا به بیماری فنیل کتونوری از مصرف آن‌ اجتناب کنند. البته لازم به ذکر است که حتی افراد سالم نیز برای افزایش سطح سلامت خود از مصرف بی رویه نوشابه پرهیز کنند. برای خرید نوشابه پپسی بطری یک و نیم لیتری زیرو می توانید به فروشگاه آنلاین سامان گستر مراجعه نمایید.

ارزان ترین قیمت نوشابه پپسی خانواده

چیزی که پیش از ثبت سفارش از بازرگانی سامان گستر بایستی بدانید این است که خرید عمده با قیمت ارزان و تخفیف ویژه، به معنای کیفیت پایین نیست. در واقع مهم‌ترین موردی که باید بدانید این است که خرید ارزان محصولات غذایی و نوشیدنی خیلی متفاوت‌تر از خرید بی کیفیت است. خرید بی کیفیت محصولاتی که انقضا دارند مثل نوشابه و آبمیوه، مشتریان را متضرر می‌کند.

این مجموعه علاوه بر اینکه تکنیک‌هایی خاصی برای فروش عمده دارد، روابط مستقیمی با اکثر شرکت های تولید کننده از جمله پپسی دارد که باعث می شود قیمت عرضه پایین تری را برای فروش در نظر بگیرد. بدین صورت علاوه بر اینکه خریدی با کیفیت را تجربه خواهید کرد و از لحاظ اقتصادی نیز به شرایط خود کمک می کنید. بنابراین به همین دلیل است که میزان خرید و فروش شرکت سامان گستر به طور روزانه در حال افزایش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close