لیست قیمت نوشابه پپسی بطری یک و نیم لیتری

امتیاز دهید post

لیست قیمت انواع نوشابه های پرفروش و گران مانند پپسی بطری یک و نیم لیتری با قیمت بسیار مناسب در فروشگاه اینترنتی سامان گستر قابل مشاهده است. نوشابه پپسی سالها‌ است به خاطر کیفیت بالا و طعم خاصی که‌ دارد در ایران و سایر کشورهای دنیا به عنوان برندی محبوب و شناخته شده فروش بالایی داشته است. نوشابه پپسی تولید ایران نیر با بهره گیری از طعم دهنده های طبیعی و مرغوب در تلاش است محبوبیت بیشتری در بازار داخلی و بین المللی از آن خود کند و در این زمینه بسیار هم موفق عمل کرده است.

لیست قیمت نوشابه پپسی بطری یک و نیم لیتری - سامان گستر

آیا نوشابه های رژیمی باعث لاغری و کاهش وزن می شوند ؟

تحقیقات و آزمایشات متعددی درباره اثرات نوشابه های رژیمی بر کاهش وزن وجود دارد. تحقیقات انجام گرفته‌ نشان می دهد، کسانیکه بیش از 20 نوشیدنی شیرین مصنوعی در هفته مصرف می کردند، در مقایسه با آنهایی که این  نوشیدنی‌ها را مصرف نمی‌کردند، حدودا دو برابر بیشتر، خطر چاقی و اضافه وزن داشته اند. همان آزمایش در جای دیگری اشاره کرد که کل کالری دریافتی روزانه در اشخاصی که با وجود افزایش وزن نوشیدنی‌های رژیمی می نوشیدند، کمتر بود.

این مسئله نشان می‌دهد ترکیبات شیرین کننده مصنوعی ممکن است با روش‌های دیگری به جر دریافت کالری، بر وزن شما تأثیر بگذارند. از طرفی دیگر مصرف نوشابه‌های رژیمی با افزایش دور کمر طی 9 الی 10 سال بعد ارتباط دارد. هم چنین  استفاده از شیرین‌کننده های مصنوعی یا بی‌ نتیجه است و یا برای مدیریت و کاهش وزن مفید نمی‌ باشد. یک آزمایش‌ کنترل شده 6 ماهه نشان داد افراد دارای اضافه‌وزن، کاهش وزن حدودا ​​2 تا 2.5 درصد از وزن بدن خود را حین جایگزینی نوشیدنی‌های پرکالری با نوشابه ‌های رژیمی یا آب تجربه کرده‌ اند. پس در میابیم شواهد درباره  اثرات نوشابه های رژیمی گازدار بر مدیریت و کاهش وزن تا حد زیادی متناقض است و تحقیقات بیشتری در این باره لازم است.

قیمت انواع نوشابه پپسی بطری یک و نیم لیتری

همانطور که می‌دانید امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی خرید آنلاین و اینترنتی محصولات غذایی رواج زیادی پیدا کرده است. اما خرید عمده و ثبت سفارش محصولات غذایی و انواع نوشیدنی بصورت اینترنتی گزینه ای وسوسه کننده برای مشتریان عمده است. برای فروشگاه اینترنتی سامان گستر زیر ساخت های مهمی فراهم شده است که مشتریان عمده می توانند در هر لحظه به لیست قیمت انواع محصولات پرمتقاضی مانند نوشابه پپسی بطری یک و نیم لیتری دسترسی داشته باشند و به راحتی آن را ثبت سفارش کنند.

اگر شما مشتری عزیز هم قصد خرید آنلاین و عمده نوشابه از این فروشگاه اینرنتی را دارید، باید بدانید که خرید از این فروشگاه از طریق سایت و یا اپلیکیشن مربوطه انجام می گیرد. با مراجعه به وب سایت بازرگانی سامان گستر و جست و جوی نوشیدنی و محصول غذایی مورد نظر می‌توانید قیمت و مشخصات محصول را بطور مشاهده کرده و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close