خرید بدون واسطه نوشابه کوکا بطری یک و نیم لیتری (قیمت عرضه)

امتیاز دهید post

در مرکز پخش سامان گستر خرید بدون واسطه نوشابه کوکا بطری یک و نیم لیتری با حداقل قیمت عرضه انجام می گردد. نوشابه کوکاکولا در طعم های متنوعی در حال تولید است. نوشابه های کوکایی که در ایران تولید می شوند با مرغوب ترین ترکیبات تولید می شوند. از همین رو کیفیت بسیار بالایی دارند و میزان صادرات آنها به سایر کشور های دنیا رو به افزایش است. این نوشیدنی گازدار همواره از جمله بهترین تولیداتی بوده که ایرانیان به علاقه زیادی به خرید آن در حجم بالا دارند.

خرید بدون واسطه نوشابه کوکا بطری یک و نیم لیتری (قیمت عرضه) - سامان گستر

تاثیرات مخرب مصرف نوشابه بر دندان

انواع نوشابه کوکا سالها است که به خاطر کیفیت بالا و طعم استثنایی طرفداران بسیاری پیدا کرده است، اما متاسفانه مصرف بیش از حد آن به سلامت جسم و دندان ها آسیب وارد می کند. نوشابه حاوی قند زیادی است که پس از مصرف به دندان‌ها و لثه‌ها می چسبد. مطالعات انجام گرفته نشان می دهد که مصرف بیش از حد نوشابه تأثیرات خطرناکی روی سلامت دندان‌ها دارد. علاوه ‌بر این نوشابه حاوی اسیدهایی از جمله اسید فسفریک و اسید کربنیک است.

این اسیدها باعث ایجاد محیطی کاملا اسیدی در دهان شده و دندان‌ها را در برابر پوسیدگی ها آسیب‌پذیر می‌کنند. این اسیدها به‌ خودی خود مضر اند، منتها زمانیکه با قند ترکیب شوند، خطرناک‌تر می‌شوند. بطوریکه هر جرعه نوشابه تاثیرات خطرناکی بر روی دندان های تان خواهد گذاشت. قند موجود در نوشابه با باکتری های طبیعی موجود در دهان ترکیب می شود و اسید تولید می کند. در نهایت اسید تولید شده مینای دندان را که در مقابل حفره ها محافظت می کند، از بین خواهد برد.

با مصرف بیش از اندازه نوشابه مینای دندان به تدریج آسیب می بیند و دندان دچار پوسیدگی می گردد. اگر پوسیدگی دندانی به موقع درمان نشود، پوسیدگی پیشرفت کرده و عصب دندان نیز درگیر خواهد شد. نوشابه ها (حتی انواع بدون قند) نیز حاوی انواعی از اسید ها هستند که برای سلامت دندان ها مضر اند. پس توصیه می کنیم از مصرف بی رویه نوشابه جدا پرهیز نمایید.

خرید بی واسطه نوشابه کوکا بطری یک و نیم لیتری

توجه داشته باشید انواع نوشابه کوکا و پپسی با وجود اینکه با حداکثر کیفیت تولید شده اند، با حداقل قیمت در اختیار عرضه کنندگان قرار می گیرند. البته تمامی مراکز پخش توانایی ارائه آنها را با کمترین قیمت ممکن ندارند. یک قدم اصلی برای انتخاب مرکز عمده این است که در نظر بگیرید قصد خرید چه محصولی را دارید. گروه بازرگانی سامان گستر به طور تخصصی در حوزه خرید و فروش انواع نوشابه و آبمیوه در حال فعالیت است.

از طرفی امکان خرید بی واسطه محصولات پر متقاضی مانند نوشابه کوکا بطری یک و نیم لیتری با قیمت عرضه مناسب، برای مشتریانی که سفارشات خود را بصورت اینترنتی ثبت کنند، مهیا شده است. خرید عمده انواع نوشابه به خاطر قیمت ارزان، برای خریداران سودآور است. از طرفی دیگر شما خریداران می توانید سفارش مد نظر خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close