جشنواره فروش نوشابه کوکا قوطی (قیمت خرید)

امتیاز دهید post

مجموعه بازرگانی سامان گستر برگزار کننده جشنواره فروش انواع نوشیدنی، نوشابه کوکا قوطی 330 میلی لیتر را با قیمت خرید ارزان در اختیار مشتریان ثابت خود قرار می دهد. در این جشنواره فروش می توانید انواع محصولات غذایی و نوشیدنی های درجه یک را به قیمت کف بازار خریداری نمایید. این مجموعه با ارائه تخفیفات ویژه در تلاش برای ارائه بهترین تولیدات ایرانی است و با شرکت های تولید کننده شناخته شده نیز همکاری خوبی دارد.

جشنواره فروش نوشابه کوکا قوطی (قیمت خرید) - سامان گستر

مصرف نوشابه مقاومت بدن به انسولین را افزایش می دهد

هورمون انسولین، گلوکز را از جریان خون به درون سلولهای بدن منتقل میکند. منتها به تدریج پس از نوشیدن نوشابه سلول های بدن نسبت به تاثیر و اثرگذاری هورمون انسولین حساسیت و مقاومت بیشتری نشان میدهند. این قضیه باعث می شود لوزالمعده میزان ترشح هورمون انسولین را تا جایی که گلوکز از جریان خون خارج شود، افزایش بدهد و در نهایت میزان انسولین در خون افزایش پیدا می کند. به این حالتی که در بدن رخ میدهد، مقاومت به هورمون انسولین گفته میشود و بدن را مستعد بیماری دیابت و قلبی عروقی خواهد کرد.

این بیماری با افزایش میزان قند خون که علت آن مقاومت به هورمون انسولین است، ایجاد میشود. تحقیقات علمی و پژوهش های انجام شده نشان میدهند که نوشیدن پیوسته و مداوم یک قوطی نوشابه به طور روزانه افزایش خطر ابتلا به دیابت نوع دو را به طور کامل افزایش میدهد. در نوشابه ها هیچ گونه ماده مغذی، ویتامین، فیبر و ماده معدنی به کار برده نشده است. در واقع میتوان علاوه بر اینکه این نوشیدنی ماده سودمند و مفیدی به رژیم غذایی تان افزوده نمی کند، مقادیر زیادی قند و کالری غیر ضروری را در رژیم غذاییتان افزایش میدهد. تمامی نکاتی که بیان‌ شد در جهت آگاه سازی مردم برای کاهش مصرف بیش از اندازه نوشابه است. گروه بازرگانی سامان گستر سالی چندین بار جشنواره فروش برگزار می کند که از این طریق می توانید نوشابه کوکا قوطی 330 میلی لیتر را با تخفیف استثنایی و قیمت خرید مناسب تهیه کنید. اما یادتان باشد حد اعتدال در مصرف نوشابه را کنید.

جشنواره فروش نوشابه کوکا قوطی 330 میلی لیتر

بازرگانی سامان گستر با سرمایه گذاری مناسب و در نظر گرفتن عوامل مهم در تجارت عمده، امکان خرید ارزان را برای مشتریان‌ خود مهیا کرده است. یکی از این عوامل تاثیرگذار ارتباط قوی این شرکت با شرکت های تولید کننده است. این ارتباط مستقیم میزان هزینه های اضافی را کاهش داده و قیمت خرید تمام شده برای مشتریان را تا حد زیادی کاهش می دهد.

این شرکت عمده فروشی به عنوان رابط بین تولید کننده و خرده فروش عمل می کند که می تواند مشتریان را از تخفیفات ویژه بهره مند‌ نماید. از طرفی با برگزاری جشنواره های فروش، محصولاتی پر فروش مانند نوشابه کوکا قوطی 330 میلی لیتر را با قیمت خرید مناسب عرضه می کند. لیست کامل قیمت محصولات کوکاکولا را می توانید، در فروشگاه اینترنتی این مجموعه مشاهده فرمایید. در صورت عدم دسترسی به اینترنت، توصیه می کنیم با واحد فروش تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close