شرکت فروش نوشابه زمزم قوطی (پایین ترین قیمت)

امتیاز دهید post

شرکت فروش سامان گستر نوشابه زمزم قوطی را به صورت اینترنتی با پایین ترین قیمت در اختیار مشتریان عمده قرار می دهد. همانطور می دانید در بازار نوشیدنی داخلی نوشابه زمزم، کوما و پپسی از پرفروش ترین ها هستند. قیمت فروش انواع نوشابه و آبمیوه در فروشگاه رسمی سامان گستر به طور روزانه اعلام می شود. بدین صورت مشتریان قدرت انتخاب داشته و همواره تولیدات درجه یک و مورد نیاز خود را با حداقل قیمت تهیه می کنند.

شرکت فروش نوشابه زمزم قوطی (پایین ترین قیمت) - سامان گستر

نکات منفی درباره مصرف بیش از حد نوشابه

امروزه تقریبا همه مردم دنیا از عوارض نوشابه آگاهی پیدا کرده اند و می‌دانند که مصرف بیش از حد این نوشیدنی گازدار و برای بدن مضر است. از جمله عوارض جانبی مصرف نوشابه می‌توان به کاهش عملکرد کلیه ها، ابتلا به دیابت، سرطان و بروز چاقی اشاره نمود. در ادامه این مقاله  برخی از عوارض جانبی نوشیدن منظم نوشابه‌ها اشاره خواهیم کرد.

اضافه وزن

اولین و‌ مهم ترین عارضه مصرف نوشابه بروز چاقی و اضافه وزن است. نوشابه های گازدار سرشار از شکر و قند مصنوعی اند که باعث می‌شود وزنتان به سرعت افزایش پیدا کند. بطور مثال یک قوطی معمولی نوشابه زمزم تقریبا حاوی 8 قاشق غذاخوری شکر می باشد.

بروز کبد چرب

شکر تصفیه‌شده حاوی دو ترکیب اصلی گلوکز و فروکتوز می باشد. گلوکز به‌ آسانی توسط سلول‌های بدن متابولیسم می‌شود، این درحالیست ‌که فروکتوز تنها توسط کبد متابولیزه می‌گردد. قند اضافه نوشابه‌ها باعث در کبد رسوب شده و توسط کبد به چربی تبدیل می شود. این مسئله در کوتاه‌ترین زمان باعث بیماری کبد چرب شده که بسیار خطرناک است.

دیابت

وظیفه اصلی هورمون انسولین این است که گلوکز را از جریان خون به سلول‌های بدن انتقال دهد. به خاطر مصرف منظم نوشابه که سرشار از قند است، سلول‌های بدن ممکن است در برابر اثرات انسولین مقاومت نشان دهند. به همین خاطر لوزالمعده انسولین بیشتری تولید کرده که در نهایت باعث افزایش انسولین در خون می‌گردد. ازآنجایی که نوشابه‌های گازداری مثل کوکا و زمزم سرشار از قند هستند، یک واقعیت است که مصرف بیش‌از حد آن می‌تواند منجر به مقاومت به انسولین و بروز دیابت نوع 2 گردد.

تمامی این نکاتی که بیان شد تنها جهت آگاه سازی شما نسبت به رعایت اعتدال در مصرف نوشابه بود. به طور مثال اگر ماهی یک بار نوشابه زمزم مصرف کنید و در کنار آن سبک زندگی سالمی داشته باشید، خطری برای سلامت بدن شما نخواهد داشت. برای خرید نوشابه زمزم قوطی با پایین ترین قیمت می توانید به با کارشناسان شرکت فروش سامان گستر تماس بگیرید و آن را ثبت سفارش نمایید.

شرکت خرید نوشابه زمزم قوطی

خرید عمده نوشابه روندی است که خرده فروشان به هدف خرید محصولات آن برند به طور عمده و فروش مجدد آنها صورت جداگانه، اقدام می کنند. خرده فروشان با خرید عمده نوشابه می توانند محصولات مد نظرشان را با قیمت کمتر خریداری و سپس آنها را به صورت جداگانه با قیمت بهتر بفروشند تا سود بیشتری را از آن‌خود‌ کنند.

یکی از نکات مثبت خرید و فروش عمده‌ اینترنتی به ویژه در حوزه محصولات غذایی این است که خریداران می توانند فروشگاه‌های اینترنتی رقیب سر بزنند و فروشندگان را آنالیز کنند. در نهایت محصول مورد نظر را به قیمت کف تهیه می کنند. شرکت فروش سامان گستر امکان خرید محصولات پرفروشی مانند نوشابه زمزم قوطی را با پایین ترین قیمت برای مشتریان خود مهیا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close