نرخ روز نوشابه کوکا بطری یک و نیم لیتری (نازل ترین قیمت)

امتیاز دهید post

مجموعه بازرگانی سامان گستر ارائه دهنده نوشیدنی های پرفروش مانند نوشابه کوکا بطری یک و نیم لیتری به نرخ روز و نازل ترین قیمت است. پخش عمده نوشابه کوکاکولا به قیمت کف بازار انجام می شود. نرخ نوشابه کوکا خانواده متناسب با حجم زیاد آن مقرون به صرفه است. علاوه بر این مصرف نوشابه های با کیفیت این چنینی به لحاظ مرغوبیت و قیمت برای مصرف کنندگان به صرفه می باشد.

نرخ روز نوشابه کوکا بطری یک و نیم لیتری (نازل ترین قیمت) - سامان گستر

حقایقی جالب درباره برند کوکاکولا

کوکاکولا نخست به عنوان نوعی داروی شادی ‌آور ساخته شد. جان پمبرتون دکتر داروسازی که نوشابه کوکاکولا را اختراع کرد طرفدار اصلی گیاه کوکا بود که از آن کوکائین استخراج می کرد. او می خواست نوشیدنی خوش طعم تولید کند که حاوی کوکتل دارو باشد. از همین رو نام آن را “مشروب کوکا فرانسوی پمبرتون” گذاشت. منتها این نوشیدنی تا زمانیکه ایالت آتلانتا آمریکا‌ قوانین جدیدی را درباره تولید و فروش الکل در سال 1886 میلادی وضع نکرده بود، محصولی محبوب و‌ پرطرفدار به حساب می آمد. در نهایت شربت قند جایگزین شراب شد و این محصول با اسم جدید Coca به فروش رسید.

طراحی خاص بطری نوشابه کوکاکولا از مدل دامن‌ ویکتوریا هابل الهام گرفته شده است. شرکت کوکا با وارد کردن طرح دامن های هابل در بطری‌هایش تغییرات ‌زیادی در طراحی محصولات منحصر به فرد خود ایجاد کرد. طراحی فوق العاده  بطری‌ کوکا از طرح دامن هابل ویکتوریا الهام گرفته شده‌است. در یک بازه زمانی شرکت کوکاکولا قصد داشت مردم را وادار کند که آب شیر را به عنوان جایگزین نوشابه قرار دهند. در همین راستا این شرکت در یک کارزار تبلیغاتی کاملاً هدفمند، سعی کرد مردم را قانع کند تا نوشیدن آب شیر را متوقف کنند و نوشابه یا آب بطری تولید شده‌ برند کوکا را جایگزین آن کنند. شرکت کوکاکولا نام این کمپین خود را H2NO گذاشت. در حال حاضر نوشابه کوکا بطری یک و‌ نیم لیتری به نرخ روز به فروش می‌رسد و ‌‌‌مردم می توانند آن را با نازل ترین قیمت از معتبرترین مراکز خریداری کنند.

قیمت روز نوشابه کوکا بطری یک و نیم لیتری

همانطور که‌ می دانید با ظهور کسب و‌ کارهای اینترنتی بازار خرید و فروش نوشیدنی هم شکل تازه ای به خود گرفته‌ است. شرکت سامان گستر با فراهم آوردن امکان خرید عمده اینترنتی و آسان انواع نوشیدنی ‌و محصولات غذایی با قیمت ارزان در اختیار خریداران قرار داده است. نوشابه کوکا بطری یک و نیم لیتری یکی از پرمتقاضی ترین محصولات این برند است که در مرکز پخش سامان گستر است که به نرخ روز و نازل ترین قیمت در اختیار مشتریان گذاشته می شود.

همانطور که می دانید امکان خرید اینترنتی نوشیدنی به صورت اینترنتی برای خریداران بسیار ارزشمند است. به مراجعه به سایت سامان گستر می توانید از تخفیفات ویژه این مطلع شوید و خریدی عالی را تجربه نمایید. خرید آنلاین عمده نوشابه کوکا، مزایای بسیاری برای مشتریان دارد. ثبت سفارش انواع نوشیدنی و مواد غذایی از فروشگاه اینترنتی سامان گستر، به راحتی امکان پذیر است. چنانچه به هر دلیلی دسترسی شما به اینترنت امکان پذبر نیست، می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس برقرار کرده و محصول مورد نظر را ثبت سفارش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close