قیمت ویژه نوشابه کوکا پت 300 سی سی

امتیاز دهید post

نوشابه کوکا پت 300 سی سی به قیمت ویژه در مجموعه بازرگانی سامان گستر ارائه می گردد. این سایز یکی از پر متقاضی ترین نوشابه های برند کوکاکولا به شمار می رود. این مجموعه شروع به فروش عمده محصولات خود به صورت اینترنتی کرده است. مشتریان می توانند به آسانی محصول مدنظر خود را ثبت سفارش کنند و به طور روزانه از تخفیفات ویژه مطلع شوند.

قیمت ویژه نوشابه کوکا پت 300 سی سی - سامان گستر

فرمول ساخت نوشابه کوکاکولا

در ابتدای شروع کار جان پمبرتون به هر گالون شربت حدود 142 گرم برگ کوکا اضافه می کرد. این مقدار در آن زمان میزان قابل توجهی بود. با گذشت زمان آسا کندلر این فرمول را تغییر داد و میزان برگ کوکای افزوده شده را به یک دهم کاهش داد. به طوریکه تخمین زده می‌شد به ازای هر لیوان از نوشابه کوکا 9 میلی‌گرم از این ماده وجود داشته باشد. منتها فرمول ساخت این نوشیدنی بازهم تغییر پیدا کرد و در سال 1903 برگ کوکا به‌طور کامل از فرمول ساخت این نوشابه کنار گذاشته شد.

دانه‌های کولا منبع اصلی کافئین اند و به‌عنوان طعم‌دهنده در نوشابه کوکاکولا استفاده می‌شدند. دولت آمریکا در سال 1911 میلادی از شرکت  کوکاکولا خواست که کافئین را از نوشابه های خود حذف نماید. در نهایت دادگاه به نفع شرکت کوکا رای داد. اما تنها شرط آن‌ها این بود که این شرکت بایستی از این به بعد نام کافئین و میزان به کاربرده آن را در لیست ترکیبات تشکیل دهنده در پشت بسته‌بندی محصولات درج نماید. در آن زمان هر قوطی کوچک نوشابه‌ کوکاکولا تنها 5 سنت قیمت داشت و به‌طور متوسط 9 قوطی نوشابه در آتلانتا به فروش می رسید. اما در حال حاضر تخمین زده می‌شود که میزان فروش روزانه‌ این نوشابه در سرتاسر جهان 1.9 میلیارد بطری است.

جان پمبرتون هیچ دانش و اطلاعات تخصصی درباره بازاریابی نداشت و به همین دلیل ثبت فرمول ساخت این نوشیدنی و طراحی لوگوی آن را فرنک رابینسون بر عهده گرفت. بهتر است بدانید در حال حاضر لوگوی برند کوکاکولا  به همان صورت نوشته می‌شود و تغییری نکرده است. کندلر در سال 1889‌ میلادی حق امتیاز و فرمول سری ساخت این نوشابه‌ را به مبلغ حدود 2 هزار دلار از پمبرتون خریداری کرد. کندلر به عنوان نخستین مدیرعامل شرکت کوکاکولا شناخته می شود. او توانست این برند را به طور رسمی وارد دنیای تجارت کند. پمبرتون در سال 1888 از دنیا رفت و هیچ وقت نتوانست شاهد موفقیت بزرگ اختراع خود باشد.

آسا کندلر شخصی موفق و اهل تجارت بود که توانست کوکاکولا را از یک اختراع به یک تجارت موفق مبدل نماید. او می‌دانست که مردمی که در خیابان ها راه می روند تشنه اند و با استفاده از راهکارهای خلاقانه‌ نوشیدنی‌های تولیدی خود را به آن‌ها معرفی می‌کرد. او در بین مردم کوپن پخش می‌کرد و آن‌ها را تشویق می‌کرد تا برای نخستین بار و بدون پرداخت هزینه آن را میل کنند. علاوه بر این از تکنیک های خلاقانه دیگری مانند چاپ لوگوی کوکاروی وسایل نقلیه، ساعت و تقویم ‌استفاده می کرد تا مردم اسم این برند را در هر جایی که هستند ببینند و با به مرور زمان با آن آشنا شوند. البته ناگفته نماند که این تکنیک های تبلیغاتی بسیار موثر واقع شد.

در سال 1984 یک تاجر اهل میسی‌سیپی نخستین فردی بود که پیشنهاد کرد این نوشابه ها را در بطری‌های مخصوص فروخته شود. نخست او چند عدد از این بطری‌ها را برای کندلر فرستاد منتها هیچ پاسخ مثبتی از طرف او دریافت ننمود. کندلر یک تاجر فوق‌العاده باهوش و با ذکاوت بود اما متوجه نشد که آینده‌ نوشابه‌ کوکاکولا در عرضه‌ کردن آن‌ها در بطری‌های استاندارد و قابل حملی است که مردم بتوانند آن‌ها را در هرجایی با خود حمل کنند.

چند سال بعد دو وکیل ایده‌ فرپش نوشابه‌ کوکا داخل بطری‌های مخصوص را دوباره مطرح کردند و در نهایت موفق شدند کندلر را قانع کنند و حق انحصار فروش هر بطری نوشیدنی را با قیمت تنها یک دلار، ثبت کردند. امروزه نوشابه کوکاکولا در جای جای این کره پهناور مصرف میشود و مردم دنیا علاقه خاصی به نوشیدنی های این برند پیدا کرده اند. در  کشور ما هم نوشابه کوکا پت 300 سی سی به عنوان یکی از محبوب ترین های این برند، با قیمت ویژه به فروش می رسد.

قیمت خرید ویژه نوشابه کوکا پت 300 سی سی

چنانچه قصد خرید نوشابه کوکا را به صورت عمده و اینترنتی دارید، بایستی به فروشگاه های اینترنتی معتبر سر بزنید. سایت فروش اینترنتی سامان گستر انواع نوشابه کوکاکولا اعم از کوکا پت 300 سی سی را با قیمت ویژه ارائه میکند. در خرید عمده و اینترنتی محصولات غذایی از این فروشگاه  می توانید از تخفیفات ویژه این مجموعه بهره مند شوید و محصول مد نظر خود را زیر قیمت بازار خریداری کنید. شرکت سامان گستر به عنوان رابطی معتبر بین شما و شرکت کوکاکولا متعهد شده است نوشابه کوکا را به قیمت کف بازار به شما مشتریان عزیز ارائه دهد.

قیمت مناسب یکی اصلی ترین مزایای خرید از بازرگانی خرید عمده سامان گستر است. شما مشتریان عزیز می توانید با خرید عمده محصولات غذایی و انواع نوشیدنی درصد تخفیف بیشتری را دریافت نمایید. بطور مثال با ارزان تر خریدن را ارزان تر نوشابه کوکاکولا در نهایت آن را با قیمت مناسب تری به مشتریان خود ارائه دهید و به عبارتی میزان فروش شما به عنوان خرده فروش افزایش پیدا خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close