قیمت فروش نوشابه کوکا بطری یک و نیم لیتری

امتیاز دهید post

قیمت فروش نوشابه پرطرفدار کوکا بطری یک و نیم لیتری به طور روزانه، در سایت بازرگانی سامان گستر قابل استعلام است. صادرات نوشابه کوکاکولا به دیگر کشورها برای شرکت های فعال حوزه نوشیدنی، حاشیه سود بالایی دارد. مشتریان این مجموعه همواره قیمت روز این نوشیدنی را استعلام کرده و آن را با بهترین قیمت ثبت سفارش می کنند.

قیمت فروش نوشابه کوکا بطری یک و نیم لیتری - سامان گستر

عوامل موثر در موفقیت برند کوکاکولا

برند کوکاکولا به کمک تکنیک خاصی که تحت عنوان بازاریابی شبکه‌ای شناخته می‌شود، موفق شد از سال ۱۸۸۶ تا ۱۹۵۹ میلادی، قیمت محصولات خود را ثابت نگه دارد. نکته حائز اهمیت این است که این روش به ظاهر ساده به خودی خود همانند یک روش تبلیغاتی تاثیرگذار عمل کرده و باعث ماندگاری نام برند در ذهن مشتری ‌شده است. در اصل می‌توان گفت که ثبات قیمت نوشابه کوکاکولا یکی از فاکتورهای حیاتی در موفقیت و محبوبیت برند محسوب می شود.

شرط لازم برای افزایش مصرف نوشابه کوکاکولا این بود که افراد بیشتری با آن مواجه شوند. از طرف دیگر کیفیت محصولات کوکا به حدی بود که افرادی که با آن آشنا می‌شدند، احساس خوبی نسبت به آن پیدا می‌کردند. از همین رو پوستر تبلیغاتی، ‌کیف، ساعت، دفتر و انواع مختلفی از کالاهای نامرتبط دیگر با لوگو و نام برند کوکاکولا تولید شد و در نهایت به عنوان جایزه به خریداران ارائه گردید. همین مسئله باعث پیشبرد استراتژی تبلیغات این برند در بین مردم شد. در نظر گرفتن هدیه و وسایل گوناگون در کنار محصولات کوکا توانست نقش موثری در پیشبرد استراتژی بازاریابی این برند داشته باشد.

از دیگر رموز موفقیت برند کوکاکولا می‌توان به نوآوری در طراحی بطری، حضور این نوشیدنی در جبهه‌های جنگ برای سربازها، ریسک پذیری بالا، تنوع بخشی طعم ها و اهمیت به نیازهای خریداران و قیمت ثابت به مدت 70 سال در عین  کیفیت بالا اشاره کرد. در حال حاضر نوشابه کوکا بطری یک و نیم لیتری یکی از پرفروش ترین محصولات این برند است که توسط شرکت سامان گستر، با قیمت فروش مناسب عرضه می شود.

فروش نوشابه کوکا بطری یک و نیم لیتری

فروش عمده نوشیدنی یکی از بهترین روش های کسب و کار در ایران است. در این روش محصول مورد نظر به میزان زیاد و به طور مستقیم در اختیار مشتریان قرار داده می شود. شرکت ها و کارخانجات تولیدکننده مواد غذایی و‌ نوشابه معمولا برای کسب سود مناسب و عرضه محصولاتشان، خرده فروشی نمی کنند. آنان ترجیح می دهند محصولات تولیدی خود را به طور عمده در اختیار شرکت های عرضه کننده بزرگ، قرار دهند.

مشتریان با خرید محصول از عمده فروشان، علاوه بر اینکه  در وقت صرفه جویی می کنند، بلکه در هزینه های اضافی نیز صرفه جویی خواهند کرد. همانطور که می دانید زمانیکه محصولی به طور عمده از تولید کننده خریداری شود، قیمت نهایی برای خریدار ارزان تر محاسبه خواهد شد. در نتیجه سود خرید برای این دسته از افراد بیشتر می شود. نوشابه کوکا بطری یک و‌ نیم لیتری از دسته محصولات پر سودی است که در شرکت عرضه سامان گستر فروش ارزانی دارد. از همین رو مشتریان عمده می توانند با تخفیفات ویژه آن را تهیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close