فروش ویژه آبمیوه سان استار کوچک (کمترین قیمت)

امتیاز دهید post

طرح فروش ویژه آبمیوه سان استار کوچک با کمترین قیمت، چندین بار در جشنواره های شگفت انگیز بازرگانی سامان گستر برگزار می گردد. در این جشنواره ها آبمیوه های ایرانی با قیمت فروش ارزان عرضه می شود. به علاوه این نوشیدنی به خاطر داشتن کیفیت مطلوب، از طرف مصرف کنندگان زیادی خریداری می شود. بطوریکه می توان گفت آبمیوه سان استار دارای بیشترین تقاضا از سوی خریداران عمده است.

فروش ویژه آبمیوه سان استار کوچک (کمترین قیمت) - سامان گستر

تاثیرات آبمیوه بر سلامت دندان

مردم می توانند با کمی تغییر در رژیم غذایی شان به سلامت دهان و دندان، کمک بسزایی کنند. منظور از تغییر رژیم غذایی فقط خوراکی ها نیست، بلکه نوشیدنی های مفید مثل آبمیوه ها را نیز برای دندان ها، در بر می گیرد. متأسفانه‌ واقعیت این است که آنچه می نوشید، ذرات ریزی را بر روی دندان های شما به جا می گذارد. در نهایت این ذرات می توانند تأثیرات زیادی بر سلامت دهان و دندان داشته باشند. این بدان معنا نیست که بهتر است فقط آب بنوشید، اما بهتر است مصرف برخی نوشیدنی ها را تا حد زیادی کاهش دهید.  عوامل متعددی میزان مفید یا مضر بودن یک نوشیدنی را برای سلامت دهان ‌و دندان، تعیین می کنند. در ادامه این مقاله به برخی از این فاکتورها اشاره خواهیم کرد.

1- سطح قند

مصرف نوشیدنی های شیرین  باعث ایجاد حفره هایی در دندان ها می شوند. قند موجود در نوشیدنی به طور مستقیم باعث خراب شدن دندان ها نمی شود. بلکه، قند باکتری های مضر موجود در دهان را افزایش می دهند و در نهایت باعث تولید اسید می گردند. این اسید به مینای دندان حمله  کرده و باعث فرسایش آن می گردد. حمله مداوم اسید به سطح خارجی دندان ها منجر به حساسیت دندانی و پوسیدگی دندان می گردد.

2- سطح اسید موجود در نوشیدنی

بعضی از نوشیدنی ها حاوی مقادیر زیادی اسید هستند که به مینای دندان حمله کرده و باعث از بین رفتن مواد معدنی ضروری و تغییر رنگ دندان ها می شود. از بین رفتن مواد معدنی، باعث سایش و ضعیف شدن مینای دندان خواهند شد. سایش سطح خارجی دندان ها، دندان های فرد را مستعد پوسیدگی و حساسیت دندانی می کند.

3- رنگ موجود در نوشیدنی

رنگ های موجود در برخی آبمیوه های بی کیفیت می توانند دندان های فرد را لکه دار کنند. بنابراین اگر به دنبال دندان های روشن و سفید هستید، بهتر است از این نوشیدنی ها استفاده نکنید. آبمیوه سان استار کوچک که با فروش ویژه و کمترین قیمت در گروه بازرگانی سامان گستر به فروش می رسد، فاقد هرگونه رنگ مصنوعی و مواد مضر است و آسیبی به دندان ها وارد نخواهد کرد.

فروش عمده آبمیوه سان استار کوچک

مهم ترین ویژگی فروش عمده آبمیوه سان استار کوچک، میتوان به سودآوری بالای آن اشاره کرد. در این روش عمده فروشان می توانند هنگام خرید بالا از تولیدکنندگان و کارخانجات، از تخفیفات ویژه بهره مند شوند و در مقابل با تخفیف کمتری به خرده فروشان بفروشند. این مسئله در مورد برخی برند ها امکان سودآوری بیشتری نیز دارد. از جمله این برند های محبوب می توان به آبمیوه سان استار کوچک اشاره کرد که در مجموعه سامان گستر با کمترین قیمت و فروش ویژه، در اختیار خریداران قرار می گیرد. البته لازم به ذکر است که کسب و کار عمده‌ فروشی دارای معایبی نیز هست که حجم سرمایه بالا یکی از اصلی ترین ها است.

شرکت سامان گستر با دارابودن کانال­ های خرید قوی و متعدد قادر است محصولات برند سان استار را با کمترین قیمت از شرکت تولیدکننده خریداری کند و در نهایت با قیمت مناسب به مشتری عمده تحویل دهد. منتها در زمان هایی از سال، این مجموعه انواع آبمبوه را تحت عنوان فروش فوق العاده با قیمت کف بازار عرضه می نماید که خرید آن توسط مشتریان سود مطلوبی را برای آنان در پی خواهد داشت. لازمه این امر ارتباط مستمر خریداران با واحد فروش شرکت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close