دوغ عالیس قوطی

بازرگانی سامان گستر با تجربه ای ارزشمند در حوزه پخش عمده محصولات شرکت عالیس، آماده خدمت رسانی به مشتریان سراسر کشور است. در این مجموعه سیستم توزیع و پخش با وظایف بسیاری از جمله ذخیره‌سازی و انبارداری محصول برای توزیع، دریافت سفارش از مشتریان، تحویل به موقع محصول، کنترل و دریافت اطلاعات از بازار و وصول مطالبات شکل گرفته است. نظارت بر حسن انجام موفق، از مهم ترین وظایف این شرکت است که آن را به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در حوزه پخش دوغ عالیس معرفی کرده است. این مجموعه در بین استراتژی های گوناگون شبکه پخش، پخش عمده را به عنوان راهبرد خود در فروش محصولات، انتخاب کرده است و انواع مختلف محصولات غذایی را با بهترین قیمت عرضه می کند.

توضیحات

امتیاز دهید product

شرکت عالیس با بهره‌گیری از دانش فنی و تکنولوژی پیشرفته اروپا، دوغ‌های گازدار خود را به بازار عرضه می‌کند. این شرکت با تمرکز بر ارائه بهترین دوغ‌های گازدار با طعم دلچسب و بالاترین کیفیت، به طور مداوم تلاش می‌نماید. عالیس با استفاده از حرفه‌ای‌ترین مهندسان و کارشناسان این حوزه، به هدف خود از ارائه محصولات با کیفیت برتر پیش می‌رود. این شرکت بر آن است تا با هیچ هزینه‌ای از انجام اقدامات لازم برای بهبود کیفیت و رضایت مشتریان دریغ ننماید. دوغ گازدار عالیس از مواد مغذی فراوانی بهره می‌برد که شامل پروتئین، کلسیم و ویتامین B12 است. این مواد مغذی به تقویت بافت استخوانی کمک می‌کنند و از اهمیت و تأثیر آن در تقویت استحکام استخوان‌ها می‌پردازد. بدین ترتیب، دوغ گازدار عالیس به عنوان یک نوشیدنی با نقش مهم در حفظ سلامت و استحکام استخوان‌ها شناخته می‌شود.

سامان گستر، به عنوان یکی از برترین مراکز خرید عمده دوغ در ایران، با افتخار خدمات خود را به بازار خریداران عمده ارائه می‌دهد. با توجه به محبوبیت دوغ عالیس  ، سامان گستر به عنوان مناسب‌ترین و بهترین مقصد برای خرید عمده دوغ عالیس شناخته می‌شود. تضمین کیفیت، قیمت رقابتی و تنوع محصولات، سامان گستر را به انتخاب ایده‌آل برای کسب و کارهای عمده‌فروشی دوغ تبدیل کرده است. با تکیه بر تجربه و حرفه‌ای بودن در ارائه خدمات فروش عمده، سامان گستر به مشتریان خود اطمینان می‌دهد که هر نیازی که به تأمین  دوغ عمده  دارند، با بهترین شرایط و خدمات به ایشان ارائه خواهد شد.

 

توضیحات تکمیلی

حداقل سفارش

200 کارتن

قیمت مصرف کننده

تومان

وزن

تعداد در کارتن

نوع بسته بندی

قوطی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوغ عالیس قوطی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close