بازار فروش نوشابه زمزم قوطی (قیمت درب کارخانه)

امتیاز دهید post

در حال حاضر با افزایش رونق بازار فروش نوشابه زمزم قوطی، عرضه این‌ نوشیدنی به قیمت درب کارخانه رو به افزایش است. قیمت روز نوشابه زمزم قوطی 330 سی سی از طریق سایت های تخصصی و فعال در حوزه نوشیدنی اعلام می شود. بطوریکه خریداران‌ عمده و خرد در هر جا و هر موقعیتی می توانند قیمت محصول مورد نظر خود را استعلام کنند. بدین صورت خریداران به آسانی اقدام به خرید آن می کنند.

 

بازار فروش نوشابه زمزم قوطی (قیمت درب کارخانه) - سامان گستر

نخستین تبلیغ شرکت زمزم

میتوان گفت که تبلیغ های شرکت نوشابه سازی زمزم در دهه شصت حدودا نزدیک به صفر بود. به این علت که نیازی به تبلیغ نداشت. عوامل مختلفی از جمله شور و شوق انقلابی، انحصار بازار و هم چنین جنگ باعث می شد شرکت زمزم برای مشتری های خودش سقف معینی تعیین کند. اما با ورود شرکت های دیگر در حوزه سازندگی و آبادانی کشور، شرکت زمزم مجبور به تبلیغ در حوزه نوشیدنی و نوشابه شد.

حقیقتا نخستین تیلیغی که توسط شرکت زمزم ارائه شد بسیار مورد توجه قرار گرفت و بازدهی بسیار بالایی نیز داشت. در واقع شعار زمزم، ذائقه ایرانی نوشابه ایرانی همان چیزی بود که وجود آن در تبلیغات زمزم ضرورت بسیار زیادی داشت. مدیران و سرمایه گذاران این شرکت تصمیم گرفتند که آن شعار مخصوص را روی درهای فلزی نوشابه های شیشه ای بزنند. به افرادی که قادر بودند این شعار را با جمع کردن این کلمه ها که بر روی در نوشابه قرار گرفته بود، بسازند یک سکه تمام بهار آزادی تعلق میگرفت.

 

 

نکته بسیار قابل تامل در این مورد این بود که واژه زمزم خیلی سخت پیدا میشد. این کار باعث شد تا این شعار در بین مردم محبوب شود و در ذهن و حافظه آنها بماند. بطوریکه فروش نوشابه های زمزم به طور بسیار زیادی در بین مردم افزایش پیدا کرد. اطلاعات دقیقی راجع به تاریخ دقیق انتشار تبلیغ نوشابه زمزم در اختیارمان نیست. اما طبق پرسش ها و سوالاتی که از بازاریاب زمزم شرق پرسیده ایم، او تاریخ شروع این تبلیغات را در تابستان سال  1370 تخمین میزد.

دومین تبلیغ  شرکت زمزم که به مدرسه موش ها مرتبط بود و جامعه هدف آن کودکان و نوجوانان بود، در سال 1373 از تلویزیون پخش گردید. هیچ کدام از تبلیغاتی که توسط شرکت زمزم پخش شد به اندازه  این دو تبلیغ موثر واقع نشدند. برای مثال تبلیغ هایی که در سال 1389 برای آکادمی و تیم ملی فوتبال انجام شد نتوانست آنچنان موثر و اثرگذار باشد.

بازار خرید و فروش نوشابه زمزم قوطی

قوطی های 330 سی سی از جمله معروف ترین و بهترین نوع بسته بندی نوشابه زمزم، پپسی و کوکا است. از آنجایی که بازار فروش نوشابه زمزم قوطی به دلایل متعدد و ویژه ای بسیار رونق یافته است، در بازرگانی سامان گستر به قیمت درب کارخانه ارائه می شود. این نوع نوشیدنی توسط دستگاه های مخصوص بسیار پیشرفته ای پر شده و به صورت صنعتی پلمپ می گردد. بدین صورت می توان گفت به طور صد درصد بهداشتی در کارخانه تولید می شود و ماندگاری آن نیز افزایش خواهد یافت. اما در هر صورت قیمت روز نوشابه زمزم و همچنین سایر برندها  یکی از اصلی ترین شاخصه ها در خرید محصول است. پس می توان دریافت که قیمت این محصولات بسته به عوامل مختلف اعلام می شود. از طرفی دیگر شرکت تولید کننده قیمت اصلی را معین کرده و بر همین اساس، در بازار به فروش می رسد.

 

 

نوشابه زمزم قوطی در بسته بندی هایی عرضه می شود که هم طراحی اش استاندارد و زیبا است و هم می توان به راحتی آن را مصرف کرد. به این ترتیب بازار فروش نوشابه زمزم قوطی به قیمت درب کارخانه بسیار عالی و رو به پیشرفت است. معمولا برندهای این چنینی معتبر مثل کوکاکولا نیر از قوطی های مقاوم و درجه یک برای تولید نوشابه های خود استفاده می کنند. با‌توجه به نظر سنجی های انجام شده، نوشابه زمزم با بسته بندی قوطی از نظر خریداران، بهترین نوع بسته بندی است. این نوع نوشابه زمزم در طعم های متفاوت و بسیار پر فروشی در حال تولید و عرضه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close